IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на новите M3 и M4 в България

Подробна информация за спортните седан и купе на BMW

Цените на новите M3 и M4 в България

Цените на новите M3 и M4 в България
Напълно новите поколения на BMW M3 и BMW M4 вече се предлагат на пазара в България. Ясни са цените, като е налична и подробна техническа информация.

За първи път германският производител представя едновременно купето и седана с четири врати. При новото, пето поколение на спортния автомобил BMW въведе и ново обозначение - М4, което е предназначено за купето. Седанът продължава да носи емблемата М3.

В България цените на купето стартират от 145 200 лева с ДДС, а седанът М3 стартира от 142 800 лева с ДДС. И двата модела се задвижват от напълно нов двигател с шест цилиндъра и технология M TwinPower Turbo.
Цените на новите M3 и M4 в България
Агрегатът осигурява максимална мощност от 431 к.с. (налична между 5 390 и 7 000 об/мин) и максимален въртящ момент от 550 Нм, който е на разположение в много широк оборотен диапазон – с което надхвърля максималната стойност на въртящия момент на предшественика BMW M3 с около 40 %. Разходът и емисиите са понижени с около 25 %. Ускорението от 0 до 100 км/ч както при BMW M3 Седан, така и при BMW M4 Купе отнема 4,1 сек. Това важи за моделите, оборудвани с опционалната 7-степенна М скоростна кутия с два съединителя. Моделите с ръчни скорости постигат 100 км/час за 4,3 сек.

Средният разход на гориво, според официалната информация, е 8,3 л/ 100 км. а емисиите на СО2 - 194 г/км. Така новите BMW M3 Седан и BMW M4 Купе слизат с над 25 % под данните на предишния модел – и отговарят на изискванията на нормата за вредни емисии EU6.

В сравнение с предишния модел теглото е понижено с около 80 кг. Така собственото тегло на BMW M4 Купе е 1 497 килограма  (1520 кг. при седана). Сред иновациите за постигането на по-ниска обща маса са разширеното използване на леки материали като армирана с въглеродни нишки пластмаса и алуминий за множество компоненти на окачването и каросерията. Така например и двата автомобила са с карбонов покрив - нещо, което се прилагаше само при специалните модификации и версията купе на старото М3.
Цените на новите M3 и M4 в България
Лекият и здрав материал CFRP - армирани с въглеродни влакна пластмаси, е използван също така за кардановия вал, пренасящ въртящия момент от скоростна кутия към диференциала на задната ос. „Високата здравина и ниското тегло на тръбата от CFRP позволяват кардановия вал да бъде от една част и без междинен опорен лагер. Освен понижаването на теглото с 40 % в сравнение с предишния модел сме постигнали и понижение на въртящите се маси, а с това и подобрена динамика на задвижването”, обяснява Алберт Бирман, отговорник по разработките при BMW M GmbH.

Олекотяването е засегнало и серийната шестстепенна механична скоростна кутия, разполагаща с двудисков съединител. Тя е значително по-компактна и е по-лека с 12 кг. Трансмисията е оборудвана с новаторски карбонови фрикциони на синхронизаторите, като освен това разполага с функцията междинна газ, която се включва при низходящо превключване скоростната кутия. Досега тази технология, вдъхновена от моторните спортове, беше запазена за М скоростните кутии с два съединителя.

Опционалната седемстепенна скоростна кутия с два съединителя M DKG Drivelogic пък предлага системата за максимално бърз старт Launch Control, както и функцията Smokey Burnout - позволява при движещ се автомобил задните колела да буксуват до определена степен.
Цените на новите M3 и M4 в България
Новите BMW M3 и BMW M4 са оборудвани и с M Dynamic Mode, който е подфункция на динамичния контрол на стабилността (DSC). И докато DSC целенасочено се противопоставя на недозавиването и презавиването, то M Dynamic Mode позволява повече превъртане на колелата и оттам – леки дрифтове. Има възможност и за пълното изключване на DSC.

Новост при моделите е и новоразработеното електромеханичното кормилно управление с функция Servotronic - електронно адаптира необходимата за завъртането на волана сила към актуалната скорост. Освен това кормилното управление на BMW M3 Седан и BMW M4 Купе е серийно оборудвано с три режима на работа - COMFORT, SPORT и SPORT+, чрез които сервоусилването на волана може да се адаптира към стила на шофиране и личните предпочитания на водача.

Спирачната система също демонстрира нова технология - BMW M Compound, а срещу доплащане могат да бъдат поръчани и карбон-керамични спирачки BMW M Carbon.
Цените на новите M3 и M4 в България
Новото BMW M3 се сглобява в завода на BMW в Регенсбург, където от 1992 година са произведени общо 222 293 екземпляра от второто, третото и четвъртото поколение на модела. Купето BMW M4 се произвежда в завода на BMW в Мюнхен - родното място на първото поколение М3, от което са произведени 17 970 бройки.

Снимки: BMW

Тагове: bmw m3 bmw m4
0 от 500
  • #49
    0 rate up comment 1 rate down comment
    И последно ( преди 5 години )
    И ако си взимам по-висок клас кола,последно ще гледам БМВ,лукса на Мерцедес,на Лексус,та дори и на Ауди може само да го сънувате!
  • #48
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Още ( преди 5 години )
    Мазда СХ-5 2.5 бензин с всички екстри,точно 70000 лв купена миналата година!Нищо не скърва тропа или разпада!В режим спорт автомата я превръща в спортен хеч,от сфетофар до сфетофар доста БМВ-ца са ми гледали стоповете!За сравнение съседа понеже е твой тип лъскар взе Q5(демо на 1-2 год).Возили сме се и в двете и сме ги карали за сравнение,първо Маздата е по-тиха,и по неговите думи:"мойта друса повече"!Така че карай си прехваленото супер класно БМВ и недей да изграждаш стереотипи,по полека!
  • #47
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Още за Енцо ( преди 5 години )
    Мазда 3 Спорт ,купена 2009-върви идеално по права линия,шофирането и е просто удовоствие-с по-голяма скорост не съм взимал завои с друга кола,повярвай ми имал съм над 12 различни марки,просто лепи завоите и е много лесна и кефеща за овладяване на ръба!Можеш да дойдеш с БМВ-то си да минем за време през змейка с колчета,просто ще станеш смешен!Колата струваше 37000 лв,нищо не трака скърца и до ден днешен и не се разпада,а я карам на прекъсвач вече 9 год.Сглобена в Хирошима,има перфектни спирачки!
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До Енцо ( преди 5 години )
    Голям късметлия си бил с този Лансър,но това не е причина да храчиш и плюеш наоколо по-всичко!За цените няма да споря.абсолютно си в грешка,тези цени са на демо автомобили БМВ на по средно 10-20000 км и не са с всички екстри!Две Мазди имам и двете купени чисто нови,избора си е мой по ред причини,дори и за ГЛС нов имаше,тъй че недей да ме даваш категории на хората!Жена и две деца дето се казва се учат на колите и що не взема да им дам една по-скъпа кола да я усуркат оттук-оттам!
  • #45
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Всъщност дори не трябва да говорим за М3 и М5, чиито цени са наистина много високи. В диапазона между 60 и 80 хил. лв. може да се купи чисто ново прекрасно БМВ, което ще те радва всеки ден с поведението си, с качеството на изработката си, с погледите на околните и с финото усещане, което ще оставя в теб за това, че седиш в нещо значително по-пипнато от 90% от заобикалящия те трафик. Само за сравнение на гадната нова Мазда 6 й искат 65 хил. лв. Не съществува нормален човек, който да е сядал в чисто ново БМВ, Мерцедес или Ауди, който да твърди, че Тойота дори наподобяват истински автомобил. Т.нар. фенове на японските автомобили, са всъщност далеч не непременно лоши или неразбиращи от коли хора. Те са просто хора, които на даден етап от живота си нямат 80 хил. лева за автомобил в среден клас. Имат 40 хил. За тези пари може да се купи единствено японска щайга, която е именно щайга, без да преувеличавам Тойта Аурис щайга, Мицубиши Лансер щайга на квадрат, Хонда Сивик абсолютна щайга, Мазда 3 пълна щайга... Само човек, който не е сядал никога в тези коли или пък не е сядал в никакви други нови коли, може да твърди, че това не са просто имитации на истински автомобили. Те са предимно некачествено изработени! Не само от некачествени, долнопробни материали, но и некачествено сглобени дрънкащи, трополещи и скърцащи кошляци, които не струват и 1/10 от парите, на които се продават. И ако на някой тези коментари му се струват крайни, ще кажа, че съм човек, който винаги държи мнението му да е подкрепено с доказателства от собствения му жизнен опит. Имал съм 10 годишно Пежо, имал съм 6 годишна Алфа, имал съм чисто нов Лансер от магазина купен. Както и понастоящем ново БМВ. И смело мога да заявя, че по-голям *** от Лансера не съм виждал! След БМВ-то, което е просто друга лига, класирам Алфата, след това Пежото и на много следващо място, преди което класирам всички останали европейски автомобили, класирам гадното Мицубиши, което обявих за продажба на третия месец след като го купих и съжалявах всеки един ден, в който го карах за избора си. Но човек си плаща грешките... и затова надеждно се учи от тях! Някой ще ме пита е какво не ти хареса в Мицубишито, разваляше ли се? Не, не се е разваляло. В тая кола просто няма нещо, което да може да се развали за 3 години (иначе след 5-тата година просто рухват разваля се почти всичко), щото най-новата система, която работеше в нея, бе изобретена преди 30 години. Тази кола НЕ вървеше, НЕ можеше да завива, НЕ можеше да тръгва, МОЖЕШЕ да се движи с 200 км.ч. по права линия, защото й бяха сложили 2.0 TDI мотор помпа-дюза на VW (забележете: Моделът е 2007 г., но му слагат ДВГ на VW помпа-дюза, при положение, че комън рейла съществува от 1997г. и към 2007г. е напълно утвърден и по това време дори самите VW започват да внедряват това решение в колите си.), та МОЖЕШЕ да се движи с 200 км.ч., но... НЕ можеше да спира! Забележете, кола модел 2007г. спира от 100 до 0 за над 40 метра на сух път. Направете си справка за колко го правят това всички останали НЕ японски коли. Абсолютно всичко в тая кола беше изработено от гадна, тропаща и скърцаща, твърда пластмаса. С излизането от шоурума в интериора се чуваха два пъти повече паразитни шумове, дължащи се на некачествени и некачествено сглобени интериорни детайли, отколкото имаше в 14 годишното ми накрая Пежо. Фугите между панелите бяха огромни, лаковото покритие безумно слабо (след като пребоядисах предната броня и капака заради камъчета, покритието, което поставиха нашите майстори, бе два пъти по-добро от фабричното, което се нацъфка ужасно за само 6 месеца експлоатация). Колата кривеше дисковете си при само едно по-агресивно спиране, например от 160 до 100... още от самото начало, още докато беше съвсем нова. Направете си справка какъв е размерът на дисковете на предните й колела и проверете дали съществува друг НЕ японски производител на коли, който да предлага кола със 140 к.с. с толкова малък диаметър дискове. Истината е, че ако някой не ти каже, че Мицубиши Лансер е японска кола, сглобена при това в Япония, човек никога не би го предположил. Ей това е моят първи и последен опит с японските коли! Надежден не значи добър!!! Една тротонетка със сигурност би била много по-надеждна от която и да било японска ***, но... това не означава, че утре трябва да се метнем всички на тротонетки, нали...?!
  • #44
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ооо, долния, не позна!Ние с колегата hhh седим и сън не спим дали ръждясалата ни 15 годишна Тъпота няма да се разпадне някоя сутрин пред блока, или по новините няма да съобщят за поредната сервизна акция, която да изтегли всички Тъпоти и Н***срани от пазара за претопяване! Чудим се и кога ли някой ще изклати гаджетата ни на някоя задна седалка на Е36...докато ние пастираме високотехнологичният 1.3 литров звяр, с 90 коня при 10 000 оборота, и без климатик, щото да не го товари из баирите..
  • #43
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 9 години )
    Но ти и "колегата" ти hhh не сте засегнати от тези хамлетовски мъки, нали! Шаткате си(или по-скоро се шматкате по завоите)с Е36-те и се чуствате по кварталному "престижно". ;-)
  • #42
    5 rate up comment 0 rate down comment
    политолог ( преди 9 години )
    Естествено, че след като дойдоха комунистите на власт ще скочат и цените на автомобилите.
  • #41
    6 rate up comment 2 rate down comment
    unA ( преди 9 години )
    RRE - ти си за освидетелстване бе момче...Не ви ли писна всяка статия да осирате с ваща фенщина то бива 1-2 пъти то във всяка тема.Аз лично не разбрах някой да ви е питал тоа пуст ГТР колко е велик и т.н.?
  • #40
    3 rate up comment 3 rate down comment
    hhh.... ( преди 9 години )
    edin razumno misle6t 4ovek s vazmojnosti vinagi bi predpo4el new M5 osobenno tova s 600 kon4eta pred edno bugati no nikoga ne bi predpo4el nissan gtr pred bugatito kak mislite?? taka li e ili?? i za6to??