IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови подробности за наследниците на Toyota Supra и BMW Z4

Моделът на японците ще бъде хибрид, а този на баварците ще разчита на бензинови мотори

Нови подробности за наследниците на Toyota Supra и BMW Z4

Австралийското издание Motoring разкри нови подробности за спортните автомобили, които BMW и Toyota разработват съвместно като наследници на своите модели Z4 и Supra.
Нови подробности за наследниците на Toyota Supra и BMW Z4
Според информацията на изданието, двете машини ще бъдат по-къси от 4500 мм и не по-високи от 1340 мм, като разстоянието между двете оси няма да превишава 2500 мм. По този начин спортните коли ще бъдат съпоставими с Porsche 911, но по-големи от BMW Z4 и по-малки от Toyota Supra и от концепта FT-1 (на снимката), който се позиционира като техен предвестник.

За разработката на шасито и двигателите отговаря BMW, докато екологичните технологии са поверени на Toyota. Двата автомобила ще бъдат създадени на принципа на купето BMW i8, като хибридният агрегат ще се предлага само при японския модел, но не и при баварския.

Наследникът на BMW Z4 ще поучи 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 245 к.с, както и 3,0-литров двигател, също с турбина и мощност 340 к.с. Колата на Toyota ще разчита на по-мощния от тези два мотора, който ще бъде част от хибриден агрегат с 480 к.с. Теглото на японския хибрид ще е около 1,5 тона.

В крайна сметка на пазара ще се появят два напълно различни автомобила, като в Toyota вече са готови с дизайна на своята машина. Твърди се, че той коренно се различава от останалите модели на компанията. Най-вероятно спортната кола ще се продава под марката S-FR, която вече е регистрирана от японския производител в САЩ.

Концептуалният вариант на Toyota ще бъде показан догодина, а серийната версия около 2 години по-късно. Новото BMW Z4, което ще бъде прекръстено на Z5, ще излезе едва в края на десетилетието, тъй като не е сред приоритетите на баварците.

Снимка: Toyota

 

Тагове: Toyota Supra BMW Z4
0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Каква поредна автомобилна драма, драги читатели! ..Все едно живота ви зависи от това какво са произвели немците и японците. А вие какво произведохте - репи, моркови, зеле? .. аман вече, под всяка статия едно и също дърляне. Комплексарчета ;)
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    i za6to bmw 6te si otlagat sportniq model!? kude otide "radostta ot 6ofiraneto"? ili mai ve4e 6te zalagame na avtonomno "connected drive"? mai po4vat da si protivore4at bavarcite, a!?
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    nali?? ( преди 10 години )
    добре че Жапонците отдавна се разхождат в космоса...Абе омотляк ако не беше Хитлер да ги свали от колелата и дървените сандали ехееее ...
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Йоско ( преди 10 години )
    "най-големия в света вендор на роботи за производство KUKA Industrial Robots"Ех, овча главо, KUKA са големи, ама са далеч от най-големите, а те са Fanuc и Yaskawa/Motoman, все японски концерни. Да не говорим че има още поне 5 японски концерна сравними по големина с KUKA, докато KUKA са единствените големи немци.
  • #11
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега чалгарите остава да обяснят как пръдливите некадърни шваби са учили американците да правят космически кораби.
  • #10
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    A KUKA Roboter GmbH са ... познай от три пъти..а?..а? Германска компанияяя
  • #9
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Цитат през един по-долу:"Специално повечето роботи в Германия са японски." Хахахахаха....Значи за неграмотни люде като теб мой човек ти давам един линк с компаниите, които ползват роботи на най-големия в света вендор на роботи за производство KUKA Industrial Robots: http://***.kuka-robotics.com/cms/scripts/company/references.aspx?NRMODE=Published&NRNODEGUID=%7b11B3603F-8D13-4BC2-9947-103EE39B9803%7d&NRORIGINALURL=%2fen%2fcompany%2freferences%2f&NRCACHEHINT=NoModifyGuestАман от ***!
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Mmm ( преди 10 години )
    Едва ли ще го писнат в подобен вид,дори не сам сигурен,че ще прилича нантова...така ще.нарушат собствения си имидж,да продават най-грозните автомобили най-много въпреки това
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Специално повечето роботи в Германия са японски. Електрониката също, електродвигателите, ако не са китайски са японски, системите им за контрол на качеството са по японски образец и още много други неща. Така, че не японците, а тъкмо немците се възползват повече от японските технологии. Както и да е темата не е за това, а за този прекрасен автомобил на снимката. Дано го пуснат в този вид и с тези 480 к.с. просто ще избие рибата. Хибрида дано е с батерии и кондензатори. Ще е нещо върховно!
  • #6
    12 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    всичко е ясно тойота купува бмв зет-4 , слага му един акумулатор в багажника и го препродава като тойота супра ха ха.. тия вече станаха тотално жалки, една кола не могат да си направят ха ха ха