IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai Sonata получи 3 нови двигателя

Това са бензинов, дизелов и хибриден агрегати

Hyundai Sonata получи 3 нови двигателя

Hyundai представи обновената версия на седана Sonata, който е получил 3 нови задвижващи агрегата. Това са бензинов и дизелов мотор, както и модификация с хибридно задвижване.
Hyundai Sonata получи 3 нови двигателя
Хибридът Sonata се задвижва от комбинация от 2,0-литров бензинов мотор с мощност 154 к.с. (190 Нм) и електродвигател, като само на електричество изминава до 35 км. Модификацията може да се зарежда от електропреносната мрежа.

Новият бензинов турбо-мотор е с обем 1,6 литра, като развива мощност от 180 к.с. Максималният въртящ момент при агрегата е 264 Нм, като е достъпен в диапазона от 1500 до 4500 об/мин.

Дизеловата версия ще разчита на обновен 1,7-литров двигател с мощност 141 к.с. и 340 Нм въртящ момент. Този агрегат ще се предлага и на европейската версия на Hyundai i40. Всички нови двигатели работят с автоматична скоростна кутия с 2 съединителя.

Освен с изброените агрегати Sonata ще продължи да се предлага с два 2,0-литрови бензинови мотора, като единият е с турбина, а другият е от серията CVV1. На пазара са още 2,0-литров двигател на газ LPi, както и традиционен хибриден вариант.

Снимка: Hyundai

 

Тагове: Hyundai Sonata
0 от 500
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ...Toва за пътното поведение го пишат Аутобилд..Не съм съгласен - сравнявал съм Passat 7 със i40 - и като усещане на волана при завои и при каране направо по магистрала.От скоростната кутия също има какво да се желае.
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    След 20 години и във вашия град като таксита :)
  • #3
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Toва за пътното поведение го пишат Аутобилд. Аз съм карал Голф 6 и i30 от първото поколение и честно казано по-скоро видях недостатъци в поведението на голфа спрямо корейката.
  • #2
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Корейците напредват във всички направления - и като дизайн и като двигатели и ск. кутии. Единствено все още им куца пътното поведение и управляемостта - но това явно не им е фокус за момента въпреки, че в Европа е много важно.Не мога да си обясня защо японците толкова изостанаха напоследък??? Повярваха си много ли що ли?
  • #1
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Традиционен хибриден.... Дори и за тях стана нещо нормално.