IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai Sonata получи 3 нови двигателя

Това са бензинов, дизелов и хибриден агрегати

Hyundai Sonata получи 3 нови двигателя

Hyundai представи обновената версия на седана Sonata, който е получил 3 нови задвижващи агрегата. Това са бензинов и дизелов мотор, както и модификация с хибридно задвижване.
Hyundai Sonata получи 3 нови двигателя
Хибридът Sonata се задвижва от комбинация от 2,0-литров бензинов мотор с мощност 154 к.с. (190 Нм) и електродвигател, като само на електричество изминава до 35 км. Модификацията може да се зарежда от електропреносната мрежа.

Новият бензинов турбо-мотор е с обем 1,6 литра, като развива мощност от 180 к.с. Максималният въртящ момент при агрегата е 264 Нм, като е достъпен в диапазона от 1500 до 4500 об/мин.

Дизеловата версия ще разчита на обновен 1,7-литров двигател с мощност 141 к.с. и 340 Нм въртящ момент. Този агрегат ще се предлага и на европейската версия на Hyundai i40. Всички нови двигатели работят с автоматична скоростна кутия с 2 съединителя.

Освен с изброените агрегати Sonata ще продължи да се предлага с два 2,0-литрови бензинови мотора, като единият е с турбина, а другият е от серията CVV1. На пазара са още 2,0-литров двигател на газ LPi, както и традиционен хибриден вариант.

Снимка: Hyundai

 

Тагове: Hyundai Sonata
0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е AutoBild са си такива. Чета последния брой. Отново Голф и Октавия номер едно. Сигурно случайно поканиха ръководството на Фолксваген на юбилея на списанието като техен основен акционер. Не забравяйте за скандала в ADAC. Германците ще си изкарват тяхното най-добро дори и с удари под кръста.
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    U2 ( преди 10 години )
    Чета по-долу за сравнение между Голф и i30. По-точно Голф 6 и люлеещото предно окачане. Напълно е възможно, защото Голф 6 е фейслифт и е на същата база като Голф 5. А при 5-цата това беше проблем който Фолксваген така и не успяха да разрешат до последно, както с компресорите за климатиците им. А какво пишат Аутобилд не е толкова интересно. Всички знаем предварително кой ще хвалят. По-интересно е какво не пишат Аутобилд.
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Прав е този който пише за Пасат 7. Патил си е. Ръчната скоростна кутия не е никак прецизна. Най-гадното е близкото разположение на 3-та и 5-та скорост. Бъркат се и разправят, че трябвало свикване. Нещо не ми се струва убедително... Поне на дизела кутията е такава. Бензинов не съм пробвал.
  • #12
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Моля, само не пишете в едно изречение Гоуф и возия! Просто няма такава при Гоуфа, кой, каквото ще да ми говори. Корейките не ги знам как са, но ви гарантирам много по-добър комфорт и возене при френски, италиански и японски автомобили от същия клас. Аз лично на по-зле направена в това отношение кола от Гоуф не съм карал. Предполагам, тези, които хвалят Гоуфа слизат от Поло, Фиеста или Корса и им се струва, че са все едно са в Ролс. Всъщност са в един посредствен народен автомобил.
  • #11
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Aз пък съм карал влак стрела и Боинг, обаче поскоро видях недостатъци в пътното поведение на Москвич 412 преди фейслифта спрямо танк Т-90.
  • #10
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Може конкретния Golf да не е бил наред - и аз съм карал 7ца и честно казано мисля, че по отношение на окачването е най доброто, с изключение при малки и остри неравности. Но може би с 16ки ще е добре.
  • #9
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хм, странно...Запитах те защото съм карал същия Голф /2.0 TDI/ и имам лични впечатления! Голфът по принцип вози сравнително твърдо, но много стегнато, а друсане и подскачане не съм забелязал.
  • #8
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ще ти кажа. При голфът имах усещането, че този който е правил предното окачване не се е познавал с този който е правил задното. Отпред е меко и силно ляга в завой. После видях такъв клип в Youtube, значи не се заблуждавам. По-фрапиращо е при късите неравности. Аутобилд да ме прощават. Голфът друса и подскача осезаемо повече от i30. По-тесен е голфа на предните места и то видимо. Иначе аз нямам нито една от двете коли. Имам астра от 2005.
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    da ieroslave - vidqh nedostatak 4e trudno pravq lqv zavoi kato maika ti e zahapala skorostniq lost ;)
  • #6
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аутобилд отдавна пишат глупости за Фолксваген, а по каква причина - сами можете да си отговорите!Не знам какви недостатъци си видял в управлението на GOLF спрямо i30, би ли споделил?