IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R срещу Porsche 911 GT3

Двете коли са напълно стандартни (Видео)

Nissan GT-R срещу Porsche 911 GT3

Интересно сравнение между Nissan GT-R и Porsche 911 GT3 направи GTBOARD. Става въпрос за драг състезание с напълно серийни коли.

Снимка: GTBOARD / YouTube

Двата автомобила са колкото еднакви, толкова и различни. GT-R и 911 GT3 представляват GT-автомобили с две места и сериозна мощност. Сходство има и по отношение на двигателите - 3,8-литрови с шест цилиндъра, както и при максималната скорост, която и двата случая е 315 км/час. Трансмисиите също са сходни - автоматични с два съединителя.

Не малко са обаче и разликите. При едната кола двигателят е отред, а при другата отзад. Освен това Nissan GT-R е доста по-мощен - 550 к.с. и 632 Нм, докато боксеровият мотор на Porsche 911 GT3 развива 475 к.с. и 440 Нм.

Точка в полза на германския автомобил обаче е теглото, което е с над 300 кг. под това на Годзила - 1815 кг. срещу 1505 кг.

Въпреки това обаче Nissan GT-R демонстрира далеч по-добра динамика. Благодарение на AWD системата си японската кола развива 100 км/час за само 2,7 секунди, докато 911 GT3, което има задно задвижване, се нуждае от почти цяла секунда повече - 3,5 сек.

В случая обаче стартът не е от място, което прави крайният резултат неизвестен. Вижте го във видеото на GTBOARD.

 


 

Тагове: vs Nissan GT-R orsche 911 gt3
0 от 500
  • #38
    3 rate up comment 13 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Nisana e izklu4itelno skap.Tova sa 180 hiliadi leva za maskirana da4ia.N'
  • #37
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японците пак с *** реклама на кафе. Като искат драг да бяха взели Porsche 911 GT3 RS то е с 500коня и с доста по-добра динамика. Но пък щеше да изпревари нисана, за това са взели по-слабата версия за да могат с 300 зора и мъки едва, едва да изпреварят Поршето. Но типично за японеца де, той се фука като прави нагласени тестове. Иначе бая смях щеше да падне когато с 50к.с. по-слабото Порше RS, щеше да го бие като тъпан
  • #36
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колко пъти са били немски клозети световни шампиони и колко години доминираха Японски ,Италиански и Френски марки в абсолютно всички автомобилни състезания?Вземи се ограмоти все пак имаш интернет селчо.Открили пръдливите шваби топлата вода след 20 години.Просто изчакаха всички фирмени отбори да се оттеглят от автомобилния спорт и се набутаха само и само да нямат конглокенция.
  • #35
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поредната гавра с самозапалващ се немски клозет.
  • #34
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поршето с кофти 4х4 е като киселото грозде май :) а момчета?
  • #33
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    В много отношения предпочитам Поршето, но определено Нисан са направили супер машина!И не е никак маловажна цената!
  • #32
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В Льо ман серийни поршета ли участват? Щото тук обсъждаме серийни автомобили.
  • #31
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На порше 4Х4 системата е като на фиат панда - с виско съединител :)
  • #30
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Изводът е че нисанът е най-добрата серийна кола. В цитираните състезания тип Льо ман порше не участва като сериен автомобил - онези коли нямат нищо общо с поршенцето на клипа.
  • #29
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На порше и 4Х4 системата му е много зле. За справка - тестовете на ауто билд.