Този автомобил е подходящ не само за превозване на сурови яйца...
Ако някой твърди, че пътищата в България са гладки, то най-вероятно ги е инспектирал, возейки се на ХМ. Това е така, защото този автомобил осигурява гладко возене дори там, където повечето автомобили друсат и тракат до степен на отваряне на еърбеговете. Това се дължи на типичния за Citroen трик, наречен хидроактивно окачване. Компютърно управлявани помпи и вентили определят твърдостта на колелата в зависимост от ситуацията.
Меко и твърдо окачване може да се променя със светкавична скорост, което гарантира сигурност при възможно най-висок комфорт. Накратко казано: едва ли има друг автомобил, който да превози по-меко картон сурови яйца. В тази връзка багажникът на ХМ е с обем 455 литра (750 при комбито). Сред недостатъците на лимузината на Citroen са твърде късите облегалки за главите и лошата видимост назад, която е пожертвана на олтара на авангардния (дори днес) дизайн. Не е особено добра и управляваната с крак "ръчна" спирачка. Лошо е и че до късно през 90-те години нямаше възможност да се поръчва еърбег за мястото до шофьора.
По отношение на моторите се препоръчва култивираният дизелов двигател, който въпреки че е малко тромав в ниските обороти, блести със среден разход от 7.6 л/100 км и ниско ниво на шум и вибрации – все пак говорим за времето, преди да настъпи комън-рейл ерата в автомобилостроенето. Много добро следване на зададената посока, отлично поведение в завои, спонтанно реагиращи спирачки и много точен серво волан са сред другите предимства на ХМ