fallback

Citroen XM/Ситроен ХМ

Този автомобил е подходящ не само за превозване на сурови яйца...

Ако някой твърди, че пътищата в България са гладки, то най-вероятно ги е инспектирал, возейки се на ХМ. Това е така, защото този автомобил осигурява гладко возене дори там, където повечето автомобили друсат и тракат до степен на отваряне на еърбеговете. Това се дължи на типичния за Citroen трик, наречен хидроактивно окачване. Компютърно управлявани помпи и вентили определят твърдостта на колелата в зависимост от ситуацията. Меко и твърдо окачване може да се променя със светкавична скорост, което гарантира сигурност при възможно най-висок комфорт. Накратко казано: едва ли има друг автомобил, който да превози по-меко картон сурови яйца. В тази връзка багажникът на ХМ е с обем 455 литра (750 при комбито). Сред недостатъците на лимузината на Citroen са твърде късите облегалки за главите и лошата видимост назад, която е пожертвана на олтара на авангардния (дори днес) дизайн. Не е особено добра и управляваната с крак "ръчна" спирачка. Лошо е и че до късно през 90-те години нямаше възможност да се поръчва еърбег за мястото до шофьора. По отношение на моторите се препоръчва култивираният дизелов двигател, който въпреки че е малко тромав в ниските обороти, блести със среден разход от 7.6 л/100 км и ниско ниво на шум и вибрации – все пак говорим за времето, преди да настъпи комън-рейл ерата в автомобилостроенето. Много добро следване на зададената посока, отлично поведение в завои, спонтанно реагиращи спирачки и много точен серво волан са сред другите предимства на ХМ
Тагове:
fallback
  • #17
    zzzz ( преди 16 години )
    istinska ma6ina na vremeto--poslednia qk citroen---sled tova kato tupia golf...
  • #16
    Анонимен ( преди 16 години )
    винаги ще има две мнения по тоя въпрос.откъм возия колата е бомба,но пък не е качествена-стар минус на френските коли.така че всеки си решава за себе си.а за голфа,всички знаем че в БГ той е с по-специален статут:)))
  • #15
    ceci ( преди 16 години )
    ХАх големи смешници се изказаха много са жалки всъщност.Защото тоя Ситроен е по-добър от немските барутарници от.. до..!Например ръчната спирачка (в случая крачна при Хм)се слага сега през 2007-2008 на новите модели на немските каручки в този вид в които Ситроен го е направил преди 20 години.И тоя простия къде каза че Хм 98г. ще си купиш за 3000лв да ми намери един такъв защото в мобилето като гледам 98г. са по 10000 -15000лв.Не се изказваите неподготвени защото започвам да мразя още повече немското автомобило(каруцо)строене
  • #14
    pesoto ( преди 16 години )
    koito kazva 4e kolata e kenef nishto ne razbira ot koli a golfa e palen ***
  • #13
    ABC ( преди 16 години )
    KOLKOTO I DA PI6ETE KOLATA SI E KENEV.a 4E GOLF NE SE 4UPI E VIARNO,NO TOI E KOLA ZA HORA NAIMA6TI PARI I TOZI S 4ASTITE DA GI SRAVNI S TEZI NA GOLFA
  • #12
    abc ( преди 16 години )
    na 300000 ama druk put .dizelite idvat ve4e svur6ili po4ti na milion
  • #11
    abc ( преди 16 години )
    moje bi ima samo edna po gadna marka ot CITROEN - FORD no vseki FORD e po - dobur ot CITRON XM.Mnogo luks s nisko ka4estvo za smetka na zenata.Tia kola e injinerna gre6ka i za tova 98 godina XM struva 3000 - 4000 lv tova e i zenata na vw passat i opel astra 92 godina.toest tova e kola za snobi i tupi ***
  • #10
    citro ( преди 16 години )
    toq "чук" li e tesla li e neznam ama e lud citroena po princip e mnogo dobra kola i koi mi kaje 4e ne e taka da *** supata i stiga s tova 4e nemskite sa mnogo hubavi imam i BX i golf 2 i ne vijdam ni6to po dobro v golfa
  • #9
    Анонимен ( преди 17 години )
    До joro#8 - има търсачки за тази работа. Няма да пиша конкретно фирма, за да не и правя реклама. Има и форум на ситроен - http://citroen-bg.net/forumЧети и избирай
  • #8
    joro ( преди 17 години )
    viarno e,4e e super kola,no niakoi moje li da mi kaje,otkade moga da kupia novi sferi na snosna tzena?ako niakoi znae,molia da mi kaje na slednia email adres;gk100f1970***abv.bg
fallback
Последни