Ама за да подържат тая ниска цена с която жънат пазарни успехи е ясно че има нещо не мислите ли?Едното са вътрешно фирмени дотации от "корабът-майка" другото са некви шмекерии я от качество или труд.След като всички се кълнете колко били качествени шкода значи очевидно им дават парички за да се развиват.Така че медалът си има и двете страни.Шкода бяха във фалит по едно време като се сетя кви бараки правеха 105 и 120 и после оня кош фаворит...
Ето това е полудържавната фирма VW! Гледайте и се учете как НЕ се правят нещата! Вместо от VW да се хванат в ръце и да си подобрят качеството и чрез него да продават, те искат да спъват тези, които произвеждат по-добре и качествено от тях. Значи за тях качеството е на последно място. Важното е да се произвежда и продава много на висока цена. Точно заради тази тяхна политика НИКОГА няма да си купя техен продукт. До 1992 г. правеха добри и здрави коли. От тогава, всичко е ***. Доказват го отново.
Дукати, когато го купиха беше ясно, че е някаква корупционна сделка : Продадоха печеливша и то много компания, като Дукати, която имаше оперативна печалба за 1 година около 10 % от продажната цена ... Което значи, че за 10 години максимум тези пари щяха да са като чиста печалба във фирмата, но ВАГ явно пак са бутнали пари много където трябва и купиха Дукати, за да им правят малки двигатели, че те горките с 1.0 двигателя на ЪП постигнаха антирекорд по харчене на гориво.ВАГ= държавна корупция!
Това е гадното на такива концерни като ВАГ. Шкода правят хубави коли за малко пари но сега или ще свалят качеството или ще дигнат цените. Това е познато от САЩ където ГМ ги правеше тези неща преди да фалират. Затова не бих си купил кола на ВАГ
От много време е ясно, че Шкода е най-добрата оферта, ако говорим за ВАГ. Получаваш същата техника без най-последните авангардни технологии на цена чувствително под тази на ВФ, а за Ауди да не говорим. Примерно на цената на базово А4, получаваш отлично оборудван супърб с по-голям мотор, а за простор и фунционалност да не говорим. Пасата вече гони 100 000 ?!?! в най-наточените версии, ами тея май си повярваха повечко.
Е кой засенчва партията като 90+% от шкода я получават наготово от VW.Всички марки на VW които коментирате вървят нагоре ЗАРАДИ VW а не въпреки VW.Погледнете резултатите на всички компании преди/след придобиването от VWТова е бизнес и VW показват, че знаят как се прави.От гледна точка на клиентите - всеки иска да получи повече на по ниска цена, но в крайна сметка автопроизводителите не са благотворителни организации.
Разбрахте ли защо им викам СОЦваген?Също като по соц-а не може някой да се откроява и да засенчва партията.Който тръгне нагоре трябва да бъде натискан и спиран.Не може да се развива по собствено усмотрение.Партията знае по-добре!