Авенсис е масов модел на Тойота бе кавал. Като искаш по-мощен и с повече екстри преминаваш на следващото ниво Лексус. Това да не ти е тюрлюгювеча ВАГ, който от Шкода до Ауди и Порше ти предлага все едно и също на различна цена! Или ще отречеш, че Шкода и аЛуди споделят едни исъщи платформи, двигатели, трансмисии, части, електроника и каквото още се сетиш! За това по-долу се споменава, че е по-добре да си вземеш Шкода, отколкото нещо друго от групата. Поне ще платиш по-малко пари за *** им.
Личи си че си пишеш без да знаеш или проверяваш. Първо в цената на 2.0 TDI variant 4motion highline от 75 е включена DSG. Автомобила няма възглавници само отзад, ти и там ли ще слагаш? Не се препоръчват за деца!Ето ти останалите неща:Кожа - 1309 лвПредни седалки с активна клима - 1130 лвРадионавигационна система - 3800 лвОзвучителна сист. "DYNAUDIO Confidence" - 2750 лвLED фарове за къси и дълги светлини -1481 лв Система за самопаркиране "Park Assist" -514 лв Аз го докарвам до 85 к лв
Твоята цена е базовата за този модел - той стартира от 75 000 само със серийното оборудване, но подобен модел за да държи цена е добре да има поне кожен салон и навигация - ето ти ги 10 000 отгоре. Малко парктроници, хай-фи системи, допълнителни еърбеци, ей ти ги още 5000. Още малко електронни помощници, диодни фарове, автоматична кутия - още 10 000 отгоре и ето, цената бързо минала 100 000. АБ на предишното поколение на пасат, купувайки колата за 100 000 км тест бяха дали 96 000 лв.
хубаво си го пльокнал като цена, сигурно си добавил абсолютно всичко. Така може да кажеш че една проста E-класа е 300к лвиначе топ изпълнението 2.0 TDI variant 4motion highline е 75к лв, бая трябва да се напънеш нататък за да го докараш до 108к. Серийното оборудване е разточително. Дори с навигация, DDC и още доста неща трудно ще мине 100к и всъщност е най-скъпия преди да излезе R36
Примерна цена на пасат 2.0 TDI variant 4motion highline с доста екстри, но не всички: 108 706 лв.Всеки може да го провери на конфигуратора на фолксваген на фирмената им страница. Само доуточнявам че това не е най-скъпият им модел и не е с абсолютно всички екстри.
Истинското лице на ФВ. ФВ - фирмата която нарочно прави ***, за да има по-голяма печалба. Официална политика на концерна, след голф 2, е да се произвеждат трошливи коли. Друг любим номер на ФВ е да не поемат разходите за ремонти на гаранционни коли. Много е писано за тези проблеми и то главно от немските списания АБ и АМС.