IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Успехите на Skoda притесниха Volkswagen AG

Концернът променя плановете на чешкия производител

Успехите на Skoda притесниха Volkswagen AG
Тагове: skoda rapid Volkswagen AG
0 от 500
  • #31
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Авенсис е масов модел на Тойота бе кавал. Като искаш по-мощен и с повече екстри преминаваш на следващото ниво Лексус. Това да не ти е тюрлюгювеча ВАГ, който от Шкода до Ауди и Порше ти предлага все едно и също на различна цена! Или ще отречеш, че Шкода и аЛуди споделят едни исъщи платформи, двигатели, трансмисии, части, електроника и каквото още се сетиш! За това по-долу се споменава, че е по-добре да си вземеш Шкода, отколкото нещо друго от групата. Поне ще платиш по-малко пари за *** им.
  • #30
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Същите екстри в Авенсис? Те половината не ги и предлагат...Върхов мотор от цели 147 кс, майко мила...на другите производители е почти ентри...
  • #29
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Личи си че си пишеш без да знаеш или проверяваш. Първо в цената на 2.0 TDI variant 4motion highline от 75 е включена DSG. Автомобила няма възглавници само отзад, ти и там ли ще слагаш? Не се препоръчват за деца!Ето ти останалите неща:Кожа - 1309 лвПредни седалки с активна клима - 1130 лвРадионавигационна система - 3800 лвОзвучителна сист. "DYNAUDIO Confidence" - 2750 лвLED фарове за къси и дълги светлини -1481 лв Система за самопаркиране "Park Assist" -514 лв Аз го докарвам до 85 к лв
  • #28
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Твоята цена е базовата за този модел - той стартира от 75 000 само със серийното оборудване, но подобен модел за да държи цена е добре да има поне кожен салон и навигация - ето ти ги 10 000 отгоре. Малко парктроници, хай-фи системи, допълнителни еърбеци, ей ти ги още 5000. Още малко електронни помощници, диодни фарове, автоматична кутия - още 10 000 отгоре и ето, цената бързо минала 100 000. АБ на предишното поколение на пасат, купувайки колата за 100 000 км тест бяха дали 96 000 лв.
  • #27
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    хубаво си го пльокнал като цена, сигурно си добавил абсолютно всичко. Така може да кажеш че една проста E-класа е 300к лвиначе топ изпълнението 2.0 TDI variant 4motion highline е 75к лв, бая трябва да се напънеш нататък за да го докараш до 108к. Серийното оборудване е разточително. Дори с навигация, DDC и още доста неща трудно ще мине 100к и всъщност е най-скъпия преди да излезе R36
  • #26
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Примерна цена на пасат 2.0 TDI variant 4motion highline с доста екстри, но не всички: 108 706 лв.Всеки може да го провери на конфигуратора на фолксваген на фирмената им страница. Само доуточнявам че това не е най-скъпият им модел и не е с абсолютно всички екстри.
  • #25
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Доста непочтено, но пък кога ли във ФВ са се интересували от такива отживелици като почтеност, или желания на клиентите? Пара трябва да се печели.
  • #24
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Две заглавия от 100 000 км тест на АБ:Фолксваген туран: "Моят дом беше сервизът"Фолксваген пасат: "Вечният пациент"
  • #23
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Искаш ФВ? Купи си шкода.Искаш ауди? Купи си шкода.Шкода - по-добрият фолксваген.Шкода - по-качественото ауди.
  • #22
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Истинското лице на ФВ. ФВ - фирмата която нарочно прави ***, за да има по-голяма печалба. Официална политика на концерна, след голф 2, е да се произвеждат трошливи коли. Друг любим номер на ФВ е да не поемат разходите за ремонти на гаранционни коли. Много е писано за тези проблеми и то главно от немските списания АБ и АМС.