IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru представи версия STI на купето BRZ

Моделът е за Япония, има 200 к.с.

Subaru представи версия STI на купето BRZ

Подразделението Subaru Tecnica International (STI) най-накрая се зае със спортното купе BRZ. Версията не е получила допълнителна мощност, като ще се предлага изключително на пазара на Япония.
Subaru представи версия STI на купето BRZ
BRZ STI се задвижва от стандартния 2,0-литров атмосферен боксер, развиващ 200 к.с. и 205 Нм. За сметка на това обаче моделът е получил редица подобрения по шасито, които трябва да му подсигурят подобрена динамика.

Новата върхова версия е оборудвана с разработено от STI предно окачване, различни задни амортисьори, оптимизиран задвижващ вал, специално настроена VDC система, спирачна система Brembo и 18-инчови джанти с гуми Michelin Pilot Super Sport (225/40).

Subaru BRZ STI демонстрира също така по-динамичен външен вид, доминиран от нови предна задна брони, преден спойлер, различни странични огледала и семпъл спойлер на покрива.

Интериорът е изработен в унисон и предлага уникални прибори на арматурното табло, кожен спортен волан, седалки Recaro, елементи от карбон, както и брандирани с надпис STI топка за скоростния лост, странични прагове и педали.

От тази версия ще бъдат предложени точно 300 екземпляра, като изборът от цветове включва бял (Crystal White Pearl), черен (Crystal Black Silica) и жълт (Sunrise Yellow).

BRZ STI има начална цена от 32 600 долара, докато версията с автоматична кутия струва 33 256 долара. Моделът е предназначен изключително за Япония.

Снимка: Subaru

Тагове: subaru brz subaru brz sti
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 4 години )
    Опа! Първото ми изречение да се разбира: за моделът EXIGA, че явно нещо си се заблудил.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 4 години )
    До до: Субаруфен № N: Само да изясня за моделът EXIGA, че явно не си се заблудил. Още навремето го разработват да замени SUBARU TRAVIQ, който е 7 местен и е реално ребрандирана Опел Зафира. Моделите са продавани само за японския пазар като 7 местен ван. Subaru Tribeca e SUV, и както са ти го обяснили спират го за съжаление поради слаб клиентски интерес. Ще пуснат нова 7местна версия на платформата на Аутбек.
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    do toni ( преди 4 години )
    освен добрата платформа sti слагат forged pistons - ковани бутала, които носят на много по-зверски тунинг
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 4 години )
    Очевидно става въпрос само и единственно за маркетинг, ценови сегмент, вътрешна конКyРенция. Колкото до Трибека, скоро ще има неин замесник, както се спомена. Ще бъде на базата на Аутбек, но много по луксозна спрямо настоящата Трибека. Отделно се очаква скоро ново поколение на BRZ
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до: Субаруфен № N ( преди 4 години )
    Не се сърди на Субару, а на клиентите! Спират е заради намалени продажби и слаб интерес на купувачите, а не че Субару искат да е спират. Клиентските нагласи са да се купуват повече СУВ, отколкото др. коли с 4х4. Между другото Трибека е спират, но имат неин заместник Subaru Exiga, така, че нещата не са толкова зле.
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен № N ( преди 4 години )
    Имал съм над 30 коли , от пет години съм на Субару , друга кола не мога да погледна , виждам , че ме джоби яко , но това е то - любов необяснима. И аз като колегата фен - не мога да ги разбера тия японски дървени глави - каква им тая скапана политика - защо спряха Трибеката. В момента искам Трибека - страхотна кола , пък я спряха. Карал съм всякакви модели Субару - но поради ред причини ми е необходима Трибека. Как обаче да взема кола , която е спряна от производство...Разочарован съм
  • #5
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Toni ( преди 4 години )
    До Subarufan: Всъщност ти много точно си представил идеята на Субару. Да предоставят една платформа, която куцо-кьораво-сакато да може да си направи до 300-400 коня. Те предлагат 200 коня, които правят колата по-евтина, влиза в някакви еко норми, спестяват турбото за по-ниски производствени разходи. Оттам те знаят, че всички субару ентусиасти си донастройват колите. Ако я бяха дали 300 коня, хората щяха да си я праят 400. Идеята е - платформа, оттам нататък, както собствнеика реши.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    лудница е тая кола ( преди 4 години )
    https://www.youtube.com/watch?v=eb_TGQ0KYYc
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    И аз не мога да ги разбера честно казано. Тази кола търпи як тунинг. Просто е направена точно за това. Базов двигател с добра мощност, но с много голям потенциал мощността да стане в пъти повече. 400 к.с. сили се постигат съвсем лесно с този двигател и няма никакъв проблем. Някой изтискват и 550-600 к.с., но според мен е прекалено. 350-400 к.с. са напълно достатъчни за максимален кеф. Между другото гласят тази год.версия с 2,5 турбо боксер 305 к.с. 4х4 и ускорение под 5 сек. до 100 км/ч.
  • #2
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    да не кажа 100