IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Audi A4

Моделът е станал по-голям, но и по-лек

Ето го новото Audi A4

Изцяло новото поколение на бестселъра си А4 показа германската компания Audi. Версиите седан и комби ще имат премиера през септември във Франкфурт, а на пазара ще бъдат налични непосредствено след това.
Ето го новото Audi A4
Както се вижда от снимките, новото поколение на модела залага на еволюционен дизайн, който е по-технологичен и динамичен от този вече статия модел. Автомобилът демонстрира уголемени арки на калниците, предни и задни LED светлини, както и по-скосен покрив.

Съществена разлика има и при размерите. Новият А4 е с 25 мм по-дълъг и с 16 мм по-широк от предшественика, а междуосието му е нараснало с 12 мм до 2,83 м. Въпреки това обаче общата маса на автомобила е намалена с до 120 кг. Новата платформа облагодетелства и багажното отделение, което достига до 505 литра при модела A4 Avant.

Интериорът също предлага по-щедри размери, като сега пътуващите на задната седалка разполагат с допълнителни 23 мм. Използваните материали са по-качествени, а амбиентното LED осветление в салона предлага 30 различни цвята, сочи информацията. Арматурното табло на новото А4 представлява 12,3-инчов дисплей, познат от новите TT и Q7. На централната конзола е разположен 8,3-инчов екран, който отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.
Ето го новото Audi A4
По отношение на задвижването, новият Audi A4 (B9) ще се предлага с набор от четири- и шест-цилиндрови турбо бензинови и дизелови агрегати.

Базовият бензинов е 1,4 TFSI и предлага 150 к.с., а по-големият 2,0 TFSI е наличен във версии със 190 и 252 к.с.

Популярният дизелов агрегат с обем 2,0 литра предлага 150 или 190 к.с., докато по-големият 3,0 TDI генерира 218 или 272 к.с.

Германската компания е подготвила модификация и на компресиран природен газ (CNG) - A4 Avant g-tron, задвижвана от 2,0-литров TFSI мотор със 170 к.с.

Всички двигатели с четири цилиндъра се оборудват стандартно с нова 6-степенна ръчна предавателна кутия, а като опция се предлага автоматик със 7 степени и два съединителя. Върховият дизелов модел се оборудва с 8-степенна автоматична трансмисия.

Всички подробности комбито и седана А4 ще станат ясни по време на премиерата във Франкфурт, където трябва да бъде изнесена и ценовата листа.

 

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #57
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лексус е най-скъпата премиум марка в Европа?!Това как трябва да го разбирам?Нито продават най-много - продават много по-малко и от Ауди, и от БМВ, и от Мерцедес!Нито цените им са най-скъпите - не се сещам за по-скъп модел от Mercedes-Maybach S class и G 65 AMG!
  • #56
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За коя глава се хващаш бе ненормалник? Да, влез във форума на Тойота и виж, че хората се чудят каква глупост да измислят и каква бъзикня да си направят, защотот няма какво да пишат за колите си. Това да не ти е форума на Ауди, ФВ, Шкода и другите деривати. Влез там да видиш за какви чудеса става на въпрос! Влез и после в Тойота и преброй колко колеги са с Приус и Лексус. Нали уж ги е нямало и не се продават. Влез и виж, а не да приказваш наизуст!
  • #55
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Говоря са основни чаркове и агрегати -двигатели, ходова част,скорости,полуоски и т.н. Общото е примерно *** за газта или някои датчици.
  • #54
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди тоест Шкода е пирон в ковчега на себе си със грозотата си и липсата на технологии. Само в Китай и Европа го купуват тоя грозник трошлив. В САЩ не го поглеждат,какво да говорим за Канада или Австралия при онези температури там! Само Тойота и Лексус признават белите държави.
  • #53
    10 rate up comment 9 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "Lexus. Няма нищо ама нищо общо с да речем Авенсис"И защо тогава при множеството сервизни акции на Тойота отзоваваха Тойоти и Лексуси за отстраняване на еднакви дефекти,след като нямат и един еднакъв чарк???
  • #52
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре де, пичове, опровергайте ме!Снимайте Лексусите си, качете тук снимки и не само ще ви повярвам, но и ще уважа мнението ви!Ама да пишете за Лексус, а сте го виждали само на снимка, не е много обективно, нали?
  • #51
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота и Лексус са по-скъпи от германските табуретки, но се купуват повече, докато фолксваген и ауди никой не ги поглежда в Щатите.И я погледни ,че и в Европа Лексус е най-скъпата премиум марка!
  • #50
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди А4 - поредният пирон в ковчега на Инфинити и Лексус, нищо чудно тия да почнат да закриват представителства в Европа след няколко месеца!Тойота закрива Авенсис, Хонда закрива Акорд, Митсубиши пък закрива всичките си леки автомобили, но иначе са много качествени и хубави японските кошници! Толкова качествени, че като отвориш форума на Тойота и се хващаш за главата!
  • #49
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Никой от вас не кара Лексус!Това е факт! Никой не внася Лексуси, защото са с много скъпа и капризна поддръжка, както и са много грозни същевременно!Не виждам защо давате мнение за Лексус, след като сте го виждали само на картинка!А за САЩ по-добре не говорете, вижте цените на Тойота и Фолксваген, вижте екстрите, които предлагат и тогава говорете, че Фолксвагените са по-скъпи! Напротив, Тойотите са по-евтини с няколко хиляди долара и предлагат много екстри, които ги няма в европейските модели!
  • #48
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами аз карам японска бе голфаджио,какъв ти е на теб проблемът.защо да си внасям.