IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Audi A4

Моделът е станал по-голям, но и по-лек

Ето го новото Audi A4

Изцяло новото поколение на бестселъра си А4 показа германската компания Audi. Версиите седан и комби ще имат премиера през септември във Франкфурт, а на пазара ще бъдат налични непосредствено след това.
Ето го новото Audi A4
Както се вижда от снимките, новото поколение на модела залага на еволюционен дизайн, който е по-технологичен и динамичен от този вече статия модел. Автомобилът демонстрира уголемени арки на калниците, предни и задни LED светлини, както и по-скосен покрив.

Съществена разлика има и при размерите. Новият А4 е с 25 мм по-дълъг и с 16 мм по-широк от предшественика, а междуосието му е нараснало с 12 мм до 2,83 м. Въпреки това обаче общата маса на автомобила е намалена с до 120 кг. Новата платформа облагодетелства и багажното отделение, което достига до 505 литра при модела A4 Avant.

Интериорът също предлага по-щедри размери, като сега пътуващите на задната седалка разполагат с допълнителни 23 мм. Използваните материали са по-качествени, а амбиентното LED осветление в салона предлага 30 различни цвята, сочи информацията. Арматурното табло на новото А4 представлява 12,3-инчов дисплей, познат от новите TT и Q7. На централната конзола е разположен 8,3-инчов екран, който отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.
Ето го новото Audi A4
По отношение на задвижването, новият Audi A4 (B9) ще се предлага с набор от четири- и шест-цилиндрови турбо бензинови и дизелови агрегати.

Базовият бензинов е 1,4 TFSI и предлага 150 к.с., а по-големият 2,0 TFSI е наличен във версии със 190 и 252 к.с.

Популярният дизелов агрегат с обем 2,0 литра предлага 150 или 190 к.с., докато по-големият 3,0 TDI генерира 218 или 272 к.с.

Германската компания е подготвила модификация и на компресиран природен газ (CNG) - A4 Avant g-tron, задвижвана от 2,0-литров TFSI мотор със 170 к.с.

Всички двигатели с четири цилиндъра се оборудват стандартно с нова 6-степенна ръчна предавателна кутия, а като опция се предлага автоматик със 7 степени и два съединителя. Върховият дизелов модел се оборудва с 8-степенна автоматична трансмисия.

Всички подробности комбито и седана А4 ще станат ясни по време на премиерата във Франкфурт, където трябва да бъде изнесена и ценовата листа.

 

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #67
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мога да кажа само ,че ми писна да гледам тази уш еволюция в дизайна! Ами еднакви са ми гледаш първата А4-ка и тази и виждаш същата кола. Интериора добре ,но отвън си е сищия шлеп как всички се променят само тези не мърдат. И мерцедес променя визията и бмв тук си тъпчем на едно място.
  • #66
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до до до "неано ( преди 9 години )
    Що, да можеш да цъкаш "мъдро" с език ли? А да ти снимам банковата си сметка и да ти дам достъп не щеш ли смехоран? :))) Толкова сте прости, елементарни и смешни че няма на къде повече. Ганьовеца не може да свикне с мисълта че някой може да е повече от него... мъка мъка...
  • #65
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Поредния двоен ***.Като го погледнеш от 20 метра и не можеш да разбереш от 2015година ли е или от 2008.Гледам и Лексус обсъждате.Лексус кзаха: Лексус ще се произвежда само в Япония.Това не ви е германокитайско менте.
  • #64
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лексус предлага сдамо и единствено мотори Тойота! За това и продажбите на Лексус са далеч от тези на немските премиум марки. Лексус е нова марка, тя е измислена от Тойота, за да се противопостави на Мерцедес. Естествено не може, щом като в Япония Мерцедес бие по продажби Лексус, както и в целия останал свят. Лексус е напудрена трошльота а Мерцедес си е Мерцедес. Иначе Лексас СТ е с най-скопения бензинов мотор, какъвто дори Дачия не предлагат. Естествено нищо той си е чист двигател от Тойота ама той Дошо кога ли е знаел, той си представя, че Лекус е с Двигатели Лексус а Мерцедес с Дачия ха ха
  • #63
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде се продават най-скъпо?Кой модел на Лексус е по-скъп от съответния модел при Мерцедес?Или искаш да кажеш, че съобразно вложените материали от Тойота, продават най-скъпо?За това съм съгласен, така е, Лексус продават най-скъпо!
  • #62
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам за кои са прекалено голяма хапка немските тро6ки, но колите на Лексус се продават най-скъпо в Европа. А и са най-здрави по всички класации точно както и Тойота.
  • #61
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко ли трябва да си невеж, за да слагаш в едно изречение Лексус и премиум автомобил!То както е тръгнало, Лексус скоро ще се конглокират с Пасат и по цени, и по целева група!Ауди, Мерцедес и БМВ са прекалено голяма хапка за малката японска уста!
  • #60
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Затова ли моделите на Лексус постояно са на промоция в България?Затова ли постоянно виждам в София билборди за някакъв модел на Лексус, струващ 73 хиляди лева?Защото са най-търсените и най-скъпите ли?
  • #59
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лексус продава най-скъпо моделите си в Европа. Няма евтини базови версиики ,които да правят многото продажби. лексус не продава за бедните голфаджии. А е класа и лукс. А който се интересува от новостите при ауди - такива няма - старото си е. Новости от германец когато направят компютър, дотогава да ринат въглищата и да сипват нафтата хахахаха
  • #58
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Audi B6 до Анонимен ( преди 9 години )
    Разбирам, че си си купил Тойота и съжаляваш, но това защо трябва да ни касае? Това е статия за Ауди А4, повечето хора тук имат Ауди и се интересуват как се развиват новите модели на марката им! Мен лично не ме интересува нито Лексус, нито Тойота, нико колко хиляди души от форума на Тойота имат хибриди или Лексуси!Отделен въпрос е, че в София много рядко се виждат хибриди /освен зелените таксита/, явно тия хиляди хибриди си ги карате в някое село, та не ги виждаме!