IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus пусна трети модел с турбо

Модификацията IS 200t разполага 245 к.с.

Lexus пусна трети модел с турбо

Lexus увеличи списъка с модификаци на модела си IS с версия с турбо-мотор, която е получила името 200t. Така седанът става третият представител на японската марка, оборудван с агрегат с турбокомпресор.
Lexus пусна трети модел с турбо-мотор
Новият 2,0-литров двигател е с 4 цилиндъра, като развива 245 к.с. и максимален въртящ момент от 350 Нм. Той се съчетава с 8-степенна автоматична скоростта кутия, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7 секунди. Максималната скорост е 230 км/ч.

Агрегатът разполага със система за директно впръскване на горивото и фирмената за Toyota технология VVT-iW. Тя позволява на мотора при малки натоварвания да работи не по цикъла на Отто, а по цикъла на Аткинсън. Това подобрява икономията на гориво, като разходът при смесен цикъл е 7,0 л/100км.
Lexus пусна трети модел с турбо-мотор
Продажбите на Lexus IS 200t стартират през септември. Тази модификация ще замени версията IS 250 с 2,5-литров атмосферен V6, която вече не се предлага в САЩ.

Снимки: Lexus

Тагове: lexus is
0 от 500
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГ-и, пак ли почна да се изхождаш под статия на Тойота/Лексус. Тези цифрички, дето си ги написал, нали не им вярваш. Ако случайно повярваш на нещо, което си написал, значи си за лекар. При това много спешно.Китайските глупави хибриди ги търси при любимата ти марка! Те са там. Даже и с асфалт ти ги продават.
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако за теб нафтовата печка е перфектен автомобил, значи си много зле. Нафтовите печки ги търси предимно при вурстовете. Те са специалисти по тези перфектни машини.Ако ти трябва икономичност, високи технологии и лукс, то Лексус е марката.
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всичкото е заради икономии и екология.Този 2,5-литров атмосферен V6 двигател е абсолютна класа. Много е добър. Разгръща се плавно и върви доста добре за мощността си. Вади добър звук, икономичен е, и е невероятно здрав. Здравината му е пословична. Има го и в турбо версия 280 к.с. май беше и съм чувал, че доста върви колата, но не съм карал с такъв.
  • #3
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    навих се да пробвам "перфектността" на Лексус.. търсих си IS 220 d но така и не намерих автоматик на дизел...
  • #2
    11 rate up comment 5 rate down comment
    300h ( преди 8 години )
    Анонимен, ти освен глупави постове, друго няма как да пуснеш. Освен, ако не си производител на автомобили...Като ти е слаба тази си вземи 5.0 V8 (423Hp) с ускорение 4,5 сек. до 100 км/ч и да видим дали ще ти е слаба тогава!Аз лично, ако имах възможност бих си взел 300h модела. Прилична динамика, комфорт, безшумност и уникален разход на гориво 4,3/100 комбиниран.
  • #1
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Аз лично предпочитам мигновения отклик и плавната работа на 6-те цилиндъра, въпреки по-слабия въртящ момент. "Във версията си 300H, е адски скопена и неефективна. "Хех, неефективен бил, кой друг в тоя клас е по-ефективен, че нещо не се сещам?