IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Superb с 5 звезди от Euro NCAP

Hyundai i20 и FIAT Panda Cross постигат съответно 4 и 3 звезди

Skoda Superb с 5 звезди от Euro NCAP

Нови три автомобила преминаха през караш тестовете на Euro NCAP, като само един от тях успя да покрие максималните изисквания. Това е новото поколение Skoda Superb, докато другите две машини - Hyundai i20 и FIAT Panda Cross, постигнаха по-слаб резултат, става ясно от данните на независимата европейска организация.
Skoda Superb с 5 звезди от Euro NCAP
Снимка: Euro NCAP

Отличникът при изпитанията постига резултат от 86% в категориите за защита на възрастните и децата в купето, 71% за защита на пешеходци и 76% за електронни системи за безопасност. Изпробваният при тестовете автомобил е Skoda Superb 2.0 TDI 'Ambition', разполагащ стандартно с електронен контрол на стабилността, система за аварийно спиране, XDS + диференциал, система за следене на налягането в гумите и др.

Автомобилът е изграден на платформата MQB на VW Group, която концернът използва за редица свои нови модели. Всички те получиха максималните 5 звезди при краш тестовете на
Euro NCAP.

При Hyundai i20 резултатът е 4 звездички, като по-ниската оценка се дължи най-вече на електронните системи за безопасност. В тази категория новият хечбек на Hyundai постига резултат от 64%. В категорията за защита на възрастните резултатът е 85%, в тази за защита на децата в купето - 73%, а при изпитанията за защита на пешеходни i20 постига най-висока оценка от трите автомобила - 79%.

FIAT Panda Cross получава само 3 звезди. Италианският автомобил калкулира ниски оценки в две от изпитанията - защита на пешеходци (50%) и електронни системи (46%). Категорията за защита на възрастните в купето е покрита със 70%, а тази за защита на децата в купето - със 77%.

Още резултати от краш-тестове на Euro NCAP вижте ТУК

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защото е фиат.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Олеее, пандичката защо е толкова зле?
  • #11
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    И какъв скрит фаворит е Хюндай с тези "защита на децата в купето - 73%" срещу "86%- защита на децата в купето" на Супърб? Електрониките да ги оставим настрани, че там Хюндая е зле. Всеки може да си направи сметка, колко са важни тези 13% разлика... А какъв е класа няма особена разлика, въпрос на инженерни решения и икономии
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вярно! Ако се загледаш в процентите, се оказва, че платформата на корейците в най-лошия случай не отстъпва на MQB. Да не говорим, че е на модел две нива под този на VAG.
  • #9
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много кофти за фиатчето. Нали е в същия клас на хюндая? Къде отидоха "високите технологии" и традиции на италианците? За какви алфи пишат после! Смешници!
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако краш теста беше на Газ-24 щеше да разбие стената! Това е истински автомобил!
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да, удрят ги с 64 км/ч в стена и мерят пораженията по манекена. И аз смятам, че хюмндая е скрития победител. с по-добрата конструкция/платформа. За протокола, фиата в класа на хюндая. Каква колосална разлика в класите! Мъка, мъка.....
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не в вярно. Прочети методиката. Удрят ги в стена. Така, че шкодата гори. Туше!
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до последния ( преди 8 години )
    Тестовете се правят като се събразява теглото на колата. Така че резултата на двете коли е еднакъв ако се ударят в коли с тяхното тегло. Ако се ударят една в друга честито за хюндая - отива за скрап
  • #4
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Евала на Hyundai! Два сегмента под Шкода Сюпърб, а за защита на възрастни е колкото нея,..!!!!(замислям се не е ли посредствен резултата на чехите в такъв случай) за защита на деца близък до него, а за и пешеходци най-добър в теста.