IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo разкри новата Giulia QV

Моделът има активна аеродинамика и карбонови покрив, капак и спойлери

Alfa Romeo разкри новата Giulia QV

Alfa Romeo разкри официално дългоочаквания модел Giulia. Седанът ще се появи пред публика през есента във Франкфурт, като ще се предлага както в Европа, така и в Северна Америка.
Alfa Romeo разкри новата Giulia QV
Италианската марка показа само една версия на новата Giulia. Това е върховият вариант Quadrifoglio Verde (QV), който попада в категорията на автомобили като Mercedes-Benz C63 AMG, BMW M3, Audi RS4 и Cadillac ATS-V.

Новият спортен седан на Alfa Romeo залага на спортния външен вид, като освен това разполага с активен преден спойлер, масивни отвори за въздух на предния капак, бронята и калниците, заден дифузьор, семпъл спойлер и редица компоненти от карбон.

От лекия и здрав материал са изработени капакът на двигателя, покривът и спойлерите по каросерията. Италианските инженери са постигнали разпределение на масата между предния и задния мост в съотношение 50 / 50. Общото тегло на модела е около 1,5 тона.

Снимки на интериора все още не са публикувани, като от компанията споделят единствено, че той предлага относително малък на размери волан, качествени материали и компоненти от дърво, алуминий или карбон.

Задвижването на Giulia QV, която споделя редица компоненти с Maserati Ghibli, е поверено на 3,0-литров V6 двигател с турбо, който развива 510 к.с. Агрегатът доставя ускорение от място до 100 км/час за 3,9 секунди, като може да бъде снабден и със система 4х4. Стандартното задвижване е към задните колела.

Моделът разполага с автоматична трансмисия с два съединителя, както и с няколко режима на управление - динамичен, стандартен, икономичен и пистов. Налични са също така система Torque Vectoring, електромеханична спирачна система, изпускателна система с четири тръби, директно кормилно управление и т.н.

Новият седан на Alfa Romeo ще бъде наличен и с по-умерени мотори, като информация за тях ще бъде изнесена в идните месеци. Към момента е известно, че моделът ще се продава на всички големи световни пазари, включително Европа и Северна Америка.

Снимка: Alfa Romeo

0 от 500
  • #36
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Ех Йорданее ( преди 9 години )
    Йорданее, викаш Алфа се връщат заплашително спрямо немските преки конгло-кво (аре бегай си у БАН). Даже в АМГ/М/РС дивизите толкова са се *** от притеснение, че само чакат да пуснат поръчките на Алфата, за да си купят по една бройка та да разберат как се прави турбо мотор 510 коня, понеже не им е ясно. Аре бегай, *** изтръпналия тинейджър!!!
  • #35
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Йордан ( преди 9 години )
    хаха тука някакви "умни" дришльовци, които се имат за разбирачи отново спамят с това, колко са глупави и ограничени. Алфата е размазвация и го доказва за пореден път след 10 годишен период на кризи и умерен застой. Важното е, че гръмко се връщат на сцената и то доста заплашително спрямо немските си преки конглокенти. А разбирачите по-долу по-добре да си траят в миризливите хралупи ... понякога е по-добре да замълчиш вместо да се изказваш като ***!
  • #34
    6 rate up comment 8 rate down comment
    тоя пък!! ( преди 9 години )
    "Важно е че тройката от премиум автомобили може да се нареди Алфа БМВ Мерц, другите да го пушат." - ***!
  • #33
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По скоро схемата е що да си взимам напомпан Таурег като може направо Q7 или що да взимам Фаетон като по добре А8 и т.н. Алфа винаги е сравнявана с БМВ, и колите в този сегмент, мерцедес и напоследък Хауди, а Мазарати е съвсем друг клас кола, за мноооого богати хора. Така че няма проблеми. Важно е че тройката от премиум автомобили може да се нареди Алфа БМВ Мерц, другите да го пушат.
  • #32
    7 rate up comment 2 rate down comment
    MAN ( преди 9 години )
    Примера с БМВ и ОПЕЛ е ок, само дето технически няма нищо общо между двете коли, което не може да се каже за Гибли и Джулия във версията QV.
  • #31
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До МАН ( преди 9 години )
    Ти верно ли...!? Твоят въпрос би следвало да се зададе като: Що да си взема БМВ 530i, като за по-малко пари вземам Инсиния ОРС с 325 коня...Т.е. къде е алфа а къде Мазерати!
  • #30
    10 rate up comment 4 rate down comment
    MAN ( преди 9 години )
    Тоест, това е все едно някой фен на БМВ да каже, за какво да си взимам М3/М4, като за същите пари мога да си взема базова 7-ца.
  • #29
    7 rate up comment 2 rate down comment
    МАН ( преди 9 години )
    По отношение на цената на Джулия отнесена към Мазерати Гибли, понеже едва ли не тука чета... защо човек да си взима Джулия вместо Гибли. Много просто е, най силния бензин на Гибли е 410 коня, който в БАЗОВИЯ си вариант почва от 80 000 евро!!! колко струва Джулия с керамични спирачки и т.н. с 510 коня и 3.9 до 100. С други думи взимаш Алфа, ама получаваш много повече мощ и иднамика от Мазерати за подобни пари. Ясно е че по малките мотори ще са далеч от най-евтиното Гибли - 55000 евро.
  • #28
    17 rate up comment 1 rate down comment
    MAN ( преди 9 години )
    Хубава дискусия се спретна тука. Ето и моето мнение по отношение дизайн и цена.Дизайна е субективно нещо, първо. Малко се получи фрустрация при някой хора, тъй като дизайна на Джулия не е толкова бомбастичен колкото се очакваше на база всякакви концепт снимки до сега. От толкова време се чакаше тая кола и толкова спелации, че накрая нормално има разочаровани. Въпреки това, колата на живо съм сигурен, че ще събира погледите здраво. Лично на мен ми харесва много!
  • #27
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Automotive ( преди 9 години )
    @EnzoГарантирам ти, че при топ версията ще си ги има отворите на капака, както и същите брони. Формата на капака ще си е същата за всички варианти (без отворите). Бас за по бирра? :DРаботил съм и работя с прототипи, макар и не от групата на Fiat, и нещата се случват по еднакъв начин.