IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi ще гони 14-а победа в „24 часа на Льо Ман”

Болидите на Porsche бяха най-бързи в квалификациите за състезанието

Audi ще гони 14-а победа в „24 часа на Льо Ман”

Audi има твърдото намерение да спечели 14-ата си победа за последните 16 години в най-тежкото пистово състезание – стартиращото утре „24 часа на Льо Ман”. Болидите на производителя от Инголщат са в серия от 5 поредни успеха, като основното им оръжие отново ще бъде болидът Audi R18 e-tron.
Audi ще гони 14-а победа в „24 часа на Льо Ман”
През 2006 г. германците станаха първата автомобилна марка, победила в надпреварата, използвайки дизелов двигател. Шест години по-късно Audi влезе в историята и като първият победител с хибридно задвижване, а през сезона нейните пилоти доминират в сериите за издържливост (WEC) и това ги прави основни фаворити в състезанието.
Audi ще гони 14-а победа в „24 часа на Льо Ман”
Екипажът с №7 – Марсел Феслер (Швейц), Андре Лотерер (Гер) и Беноа Трелюе (Фр), триумфира в надпреварите на „Силвърстоун” (Вбр) и „Спа” (Бел) по-рано този сезон, както и в 3 от последните 4 състезания на „Льо Ман”. Той разчита на два пъти по-мощна хибридна система, в чиято основа е преработен V6 TDI двигател.

Със същите машини ще се състезават и другите два екипажа на Audi - №8, в който влизат Лоик Дювал (Фр), Оливър Джарвис (Вбр) и Лукас де Граси (Браз), и №9 в състав Фелипе Албукерк (Пор), Марко Бонаноми (Ит) и дебютанта Рене Раст (Гер).
Audi ще гони 14-а победа в „24 часа на Льо Ман”
В квалификациите за място обаче болидите на Audi бяха изпреварени от тези на Porsche, които доминираха на пистата с тяхното 919 Hybrid. Така от първа позиция ще стартира екипажът с №19 – Нийл Джани (Швейц), Ромейн Дюма (Фр) и Марк Лиеб (Гер), а от втора колата с №17 – Брендън Хартли (Вбр), Тимо Бернхард (Гер) и Марк Уебър (Авл).

Трета е машината №19, управлявана от Нико Хюлкенберг (Гер), Ник Танди (Вбр) и Ърл Бамбър (Н.Зел), докато четвърти се нареди екипажът с №8 на Audi. Пети и шести ще стартират другите две коли с емблемата с 4 кръга - №7 и №9.

Снимки: Audi, Facebook

0 от 500
  • #35
    4 rate up comment 3 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "тролски глупости пишеш"Хахахахаха,ти си голям наглец бе,оня.Аз ли троля под всички статии за Ауди ,Фолксваген и Порше бе???Айде не се прави на много толерантен,знаем ви колко сте невинни,японските фенове.Колкото съм ви признавал доброто в японските коли ви стига,даже ви беше много.И ти не можеш да ми казваш да се скривам или не.Добре,че Лотерер спука гума и излезе кола на сигурността,та да могат Тойотите да наваксат малко.Инак отиваха на 3-4 обиколки разлика още до 5-я час.
  • #34
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "FIA/ACO ще им налагат ограничения на мощността/скоростта"Това е най-лесно - намалят лимитите за гориво за обиколка и готово.Остава само да премахнат всички останали безумни регулации като например забраната за използване на променливо газоразпределение, хибридните класове и зоните за рекупериране на кинетична енергия..
  • #33
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "Тойота 2017та освен турбо, ще мина на 8MJ, като Порше."Да, Тойота прекалиха със самочувствието от победата миналата година и гледам не са си дали особен зор да доразработят тазгодишния болид.
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "Порше правели 1200-1300"Регулациите налагат лимит на потока на гориво, така че ДВГ на Порше може да е малко по-ефективен, само защото прави мощността си на по-ниски обороти, т.е. има по-малко загуби от ***. Батерията на Порше обаче едва ли може да извади пиковата мощност на кондензаторите на Тойота.
  • #31
    8 rate up comment 0 rate down comment
    оня същия ( преди 10 години )
    @Тъпиро Сан да, по-високотехнологични и по-интересни са, само че май от догодина по тоя повод FIA/ACO ще им налагат ограничения на мощността/скоростта че нещо прекалено много се конглокирали с F1
  • #30
    7 rate up comment 2 rate down comment
    оня същия ( преди 10 години )
    абе станчев не се прави на цапнат, едни и същи тролски глупости пишеш и тука и във още няколко сайта дето те толерират, след това искаш нормално отношение към тебе - скривай се...
  • #29
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Тъпиро, аз бих предположил че Тойота имат най-голяма пикова мощност - към 1000 коня, заради кондензаторите които нямат проблем с бързото разреждане. На Порше китайските батерии имат по-голям капацитет, но по-бавно се разреждат, т.е. доствят по-малка пикова мощност, но я доставят по-дълго време. V8-ка на Тойота се реазвърта до към 10000 оборота.
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "ганЮвеца от рода на станчев"Това е от последния ти коментар.В другите 2 формата на диалог е същата,че и по-зле.Изрази и определения,като "шизофреник,по-кухи,глупи,***" ги пишеш ти и подобните ти.И после искаш нормален спор.Как да стане,когато и другия ти клонинг-Швабен зи е същия.Каквото повикало това се обадило.
  • #27
    3 rate up comment 3 rate down comment
    оня същия ( преди 10 години )
    "Много бих се радвал, поне в темата за ЛьоМан, да стане истински интересна дискусия, без ***, хейтърски и темподобни коментари.Аз ще дам пръв пример!" Щеше да е ок ако не съществуваха няколко ганЮвеца от рода на станчев и клонинга му вретимир, дето принципно не виреят в нормални форуми с *** си изцепки...
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Но най-интересното е че от 2017 DTM и SuperGT ще имат еднакви регулации и ще се състезават директно. Тогава ще е истинската касапница. Дотогава - японците ще харчат трохи за европейските състезания и обратното.