IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW официално показа новото 7-Series

Флагманът на баварците получи системи за дистанционно паркиране и за управление с жестове

BMW официално показа новото 7-Series

Компанията BMW официално показа новото поколение на флагмана си 7-Series. Моделът е получил лазерни главни светлини, които за първи път се появяват на сериен автомобил, а също така и система за автоматично паркиране, при която водачът не трябва да присъства в салона на лимузината.
BMW официално показа новото 7-Series
Габаритите на новата „седмица” са дължина от 5098 мм, широчина – 1902 мм и височина – 1478 мм. Разстоянието между двете оси се запазва като при предишното поколение – 3070 мм при стандартния седан и 3210 мм при модификацията с удължена база.

Версията с удължено шаси е със 139 мм по-дълга от стандартната – 5237 мм. Това е с 18 мм повече от дългата база при предишната генерация на модела. Разстоянието между предните колела при седана е пораснало с 8 мм, а при задните – с 4 мм. Разпределението на масата между двете оси е 50:50.

В конструкцията на новото 7-Series са използвани армирани въглеродни нишки, благодарение на което моделът е „отслабнал” със 130 кг. От композитни материали са направени предната и задната стойки, както и централния панел на каросерията. Вратите и покривът на седана са от алуминий.
BMW официално показа новото 7-Series
С 15% е намален коефициентът на аеродинамично съпротивление при модела. Това е постигнато с използването на нов вид облицовка на долната част на автомобила, на нови огледала, а също така и на поставените в предната част въздуховоди. Освен това в решетката на седана са поставени активни елементи, които могат да регулират в 5 степени потока на постъпващия въздух в зависимост от нуждите на агрегатите.

Флагманът на BMW е построен на нова модулна платформа и ще се предлага както със задно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Машината разполага с електромеханически усилвател на кормилната уредба и пълноуправляемо шаси, което ще се предлага като опция както за версиите със задно предаване, така и за тези със система xDrive.

Тази технология позволява на задните колела при маневриране в градски условия да завиват на 3 градуса в посока, противоположна при тази на предните. При движение с високи скорости задните колела могат да завиват на 2 градуса по посоката на предните.

Седанът ще се предлага и с новата система Executive Drive Pro, която е достъпна при всички версии, с изключение на 740e. Тя работи в комбинация с пневматичното окачване, като регулира накланянето на автомобила в завой. Освен това технологията прави окачването максимално комфортно, като успява да предугажда пътните условия пред автомобила и да настройва твърдостта на амортисьорите в зависимост от тях. Данните за пътя се получават с помощта на видеокамера, на навигацията, както и на система, която анализира стила на управление на автомобила от конкретен водач.
BMW официално показа новото 7-Series
Новата „седмица” е получила и последното поколение на мултимедийния компрекс iDrive, който разполага със сензорен централен дисплей и може да се управлява с жестове. С помощта на определени движения на ръката пред екрана може да се регулират мощността на звука, да се отговаря на телефонни повиквания, както и да се управляват други функции на автомобила. Освен това има възможност за зареждане на мобилните телефони без кабел.

Друго нововъведение е дистанционно управление при паркиране. При него водачът може да излезе от автомобила и с помощта на специален бутон да включи тази функция. След нейното активиране автомобилът сам може да влезе в гаража или да се паркира на определено място.

Новата генерация на BMW 7-Series е получила и ново поколение 6-цилиндрови двигатели, както и модернициран 8-цилиндров агрегат. Най-достъпната версия е 730d с 3,0-литров дизел, развиващ 265 к.с. и 620 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секунди.

Бензиновият вариант 740i има турбо-мотор с 326 к.с., с който от място до 100 км/ч се стига за 5,5 секунди. По-мощният – 750i, на свой ред разчита на 4,4-литров V8 с 450 к.с., при който ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди.

Предлага се и хибридна версия – 740e, чийто агрегат се състои от 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, електромотор с 95 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност е 326 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. Само на електричество хибридът изминава 40 км, а средният разход на гориво е 2,1 л/100 км.

Предвиден е и спортен М-пакет със специално оформяне на интериора и екстериора, който ще се предлага в ексклузивни цветове и с различни джанти. За тази версия е предвидена аудиосистема Bowers and Wilkins, система за нощно виждане, панорамен покрив със специално осветление в 6 цвята, както и проекционен дисплей.

Също така моделът ще получи климатична инсталация с йонизация и ароматизация на въздуха в салона, сензорен 7-инчов таблет, вграден в централния подлакътник на задните седалки, чрез който се управляват функциите на информационно развлекателната система.

Снимки: BMW

Тагове: BMW 7-Series
0 от 500
  • #26
    8 rate up comment 8 rate down comment
    ИЛИ?? ( преди 9 години )
    СЕГА НЕКА ДА СЕ ОПИТА ОНЗИ ***-УМНИК ДА СРАВНЯВА ТОВА ПРИЗВЕДЕНИЕ НА ИЗКУСТВОТО СЪС ОРИЗОВИТЕ ХАРТИИКИ,ГРОЗНО А ПРЕДНИЦА,ЗАДНИЦА....ТАЗИ КОЛА Е ПРАВО В ДЕСЕТКАТА.НАИСТИНА СА МНОО НАПРЕД В СРАВНЕНИЕ С ОСТАНЧЛИТЕ,БРАВО!!!ТОВА Е "ЛУКС"
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Ех, Гошкоо.... ( преди 9 години )
    Стига набива вурстове и баварски наденици, че склерито ше те удари без време! ;-)
  • #24
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Georgi ( преди 9 години )
    Тази кола е перфектна в технологично отношение, великолепна откъм интериор, но с ужасно слаб екстериорен дизайн. Хед ъп дисплея на БМВ и досега беше най- добрият, а сега вече е на години пред Ауди и БМВ. Седмицата просто никога не е била сериозен конглокент на S класата, но с новата петица догодина очаквам пак да смачкат новата Е класа. Дизайнът обаче трябва да стане много по- агресивен, точно като при Ауди.
  • #23
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    3-та серия в 7-о изпълнение,копи/пейст от вурстен дизайнерите!
  • #22
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    то и тойотите не излизат от сервиза ама пак ги купуват.
  • #21
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Автор ( преди 9 години )
    Тази кола е само за вманиачените фенчета на БМВ, нищо ново визуално, интериора да не говорим за кола от висок клас да е това???
  • #20
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    яяяя, каква голяма тройка
  • #19
    13 rate up comment 2 rate down comment
    А2 ( преди 9 години )
    Всеки си има мнение наистина, при мен може да е малко "замъглено", защото съм фен на БМВ, НО не значи че не уважавам мнението на другите и труда който полагат други производители! Лек ден на всички!
  • #18
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Loxk ( преди 9 години )
    Според мен си е доста добре колата ! И най-важното е, че са успели да смъкнат 130 кг. от теглото, което е огромно постижение. БРАВО ! само мога да кажа.
  • #17
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Wow ( преди 9 години )
    За лайстната и обърнатите скосени стопове. Интериора поне според мен се доближава много до Ауди и не съм съгласен, че Ауди са го взели от тях, ако забележиш централната конзола и управлението на климатроника е точно като това на Ауди и не само...но това си е лично мое мнение ;)Но предницата с долепените до решетката фарове е отвратителна и макар че на някои модели горе долу отива тука положението не е така. И ако изключим предницата 7-цата се подобрява все повече :)