IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Доработката на Mercedes-Benz S63 AMG е дело на Mansory

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Спортните AMG версии винаги са разчитали на големи двигатели с брутални мощност и въртящ момент. Със своите 585 к.с. и 900 Нм новото поколение S63 AMG не прави изключение, но въпреки това тунинг компанията Mansory увеличи още повече показателите на модела.
900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe
Тунинг пакетът на Mansory е наличен в две версии. Първата дава на 5,5-литровя V8 би-турбо двигател мощност от 720 к.с. и 1100 Нм.

При втората показателите достигат впечатляващите 900 к.с. при 5700 об/мин и 1300 Нм, налични в целия диапазон от 1600 до 5700 об/мин.
900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe
Чудовищните мощност и въртящ момент позволяват на доработения Mercedes-Benz S63 AMG Coupe да спринтира от място до 100 км/час за само 3,3 секунди, или с 0,6 сек. по-бързо от стандартния модел със система 4MATIC. Максималната скорост е увеличена от 250 на 300 км/час.

Доработки са правени и по отношение на дизайна. Промените са премерени и запазват стилния силует на модела, правейки го една идея по-спортен. Тунерите са заложили на карбонов пакет, богат избор от джанти и интериор, който може да бъде персонализиран според желанията на конкретния клиент.

Снимки: Mansory
 

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мерцедесите винаги са с такава форма на предната броня и то десетилетия-----Кaква броня??? За отворите за охлаждане на спирачките ЗАД предните колела от Lexus RC-F става въпрос!
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до: Стига глупости ( преди 8 години )
    Някъде да прочете всички. Говоря, като цяло, общо. Схващаш ли? Или да го кажем по-просто, за да го разбереш - ПОВЕЧЕТО! Така по ли е добре и съгласен ли си или пак нещо не е по твой вкус?
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Стига глупости ( преди 8 години )
    Аз също карам японска кола, но не мисля че всички японски коли са по-добри от немските. До сега за кола, която не се разваля не съм чул, дори да са излезли от един завод и една платформа, пак създават различни проблеми. Зависи и кой как ги кара все пак ;)
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тоз пък какви отвори са взели от Лексус? Това, че не си виждал Мерцедес АМГ не означава, че някой е крал от Лексус. АМГ Мерцедесите винаги са с такава форма на предната броня и то десетилетия преди изобщо да бъде създадена марката Лексус. Дошо е тотална невежа и отново разби с *** коментар.
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 8 години )
    Съгласен съм, това че Mansory са преценили да го направят..тяхна си работа! Аз имах впредвит като цяло замисъла на S-класа купе и 6та серия е коренно различен от замисъла да кажем на GT-R или 911...Но трябва да има AMG и M-power..за феновете на марките, иначе 650i или S 500 са напълно достатъчни.
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всичко хубаво, но не можаха ли да не копират отворите за охлаждане на спирачките зад предните колела от Lexus RC-F?
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    до: Стига глупости ( преди 8 години )
    Прав си! Колите се делят наистина на качествени - японските и некачествени - немските. Няма нужда да се споменава къде са правени, защото всеки знае, че японското е олицетворение на качеството, а немското е синоним на ментето, т.е. на ниското качество.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "това са коли не да се "дърпате" по светофарите в седалки тип "корито", а да пътувате комфортно, без да чувате външния свят.."Съгласен съм напълно, но точно това илюстрира безумието на немците - за тая цел абсолютно не ти трябват 585 коня и 900Нм тунинговани на 900/1300. А с тия нископрофилни 22 инчови гуми - забрави за комфорт.
  • #9
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Anonymous ( преди 8 години )
    Японски конКУРент на този мерцедес може да бъде Лексус LFA във ВСЯКО отношение. Сравнението с други японци не е коректно.
  • #8
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Стига глупости ( преди 8 години )
    Колите се делят на качествени и некачествени, а не на японски и немски!