IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Новият агрегат ще задвижва следващото поколение А4

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Напълно нов 2,0-литров TFSI двигател показа германската компания Audi на автомобилен симпозиум във Виена. Бензиновият агрегат е предназначен за новото поколение на модела А4, като от Audi твърдят, че моторът е най-ефективния в своя клас.
Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор
Агрегатът развива 190 к.с. и 320 Нм максимален въртящ момент, който е наличен в много широк диапазон от обороти - от 1450 до 4400 об/мин. Според информацията това предоставя плътна и непрекъсната тяга в целия работен диапазон.

Сред другите достойнства на новия TFSI двигател е ниското потребление на гориво. Моторът ще дебютира на борда на новото поколение А4, чиято премиера е насрочена за по-късно тази година. Според официалните данни средният разход на гориво при този модел ще бъде под 5 л/100 км.

Агрегатът разполага със система за директно впръскване на горивото, като принципът му на работа може да бъде сравнен с цикъла на Милър, сочи информацията. Германските инженери са доразвили тази технология, като също така са оборудвали мотора със системата AVS, изпускателен колектор в цилиндровата глава, система за бързо достигане на работна температура и др. Общата маса на мотора е 140 кг.

"Новият двигател ще дебютира по-късно тази година и ще постави нови стандарти в своя сегмент", категорични са германците. Агрегатът ще се поставя и в други модели, но към момента не се съобщава кои са те.

Снимка: Audi
 

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #11
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, този японския с 200 коня го има на Акорд (в класа на А4) от онова време по документи харчи средно 7.8/100. Туше!
  • #10
    24 rate up comment 18 rate down comment
    Само японски коли ( преди 9 години )
    Смешна работа,Хонда има 2.0 200 коня от 15 години, и то без турбо.Щото ако сложат турбо германците трябва да си закрият заводите за скрап.
  • #9
    15 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нека правят нови мотори! Механиците и те душа носят. Ако не са тези ***, много от тях ще стоят гладни.
  • #8
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дааа. И механиците в сервиза ще уважат с кинти, ако продължат да произвеждат продукция с такъв голям процент брак. Иначе в рекламата много ги бива. ;)
  • #7
    13 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Bye, bye, Honda! С това окончателни унижиха японците.
  • #6
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Изпускателен колектор в цилиндровата глава,.... ами по-добре да не бяха го казвали. Хюндай вече имат модел с такъв мотор и е в продажба.
  • #5
    19 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напиши в търсачката проблеми с тфси и може да разбереш, защо по принцип гамата им мотори тфси не се котират на пазара. Нито дизелите, нито бензиновите двигатели са им цвете. Специалистите са направили статистика, че от всичките им двигатели, всеки 27-ми е за ***. Това са фактите, които няма как с купени награди и измислени конглокси да се променят. Колата разбира се не е само двигател, а Ауди са в дъното по надеждност във всяко отношение. Само, конете с капаци не го виждат.
  • #4
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ето ви и нов бензинов модерен двигател от Ауди, за тия които ги хокат, че продават само дизели.
  • #3
    26 rate up comment 35 rate down comment
    далаверата ( преди 9 години )
    Да, разхода на масло могат да го докарат до толкова, но не и за горивото. В статията кой най-много лъже в разхода на гориво, двойните *** са на челните позиции. Така, че спокойно разхода можете да го умножите по 2 и да получите реалния. Да не забравяме, че и всеки 27-ми мотор на марката излиза от завода дефектен. Така, че докато седи в сервиза, този двигател ще ви харчи 0/100 гориво и масло и ще сте на далавера. Като се сетим и за:Моят дом бе сервиза Има ли живот извън сервиза е ясно...
  • #2
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Wow ( преди 9 години )
    Ако наистина докарат разхода до около 5 л. направо ще избият рибата!