IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Новият агрегат ще задвижва следващото поколение А4

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Напълно нов 2,0-литров TFSI двигател показа германската компания Audi на автомобилен симпозиум във Виена. Бензиновият агрегат е предназначен за новото поколение на модела А4, като от Audi твърдят, че моторът е най-ефективния в своя клас.
Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор
Агрегатът развива 190 к.с. и 320 Нм максимален въртящ момент, който е наличен в много широк диапазон от обороти - от 1450 до 4400 об/мин. Според информацията това предоставя плътна и непрекъсната тяга в целия работен диапазон.

Сред другите достойнства на новия TFSI двигател е ниското потребление на гориво. Моторът ще дебютира на борда на новото поколение А4, чиято премиера е насрочена за по-късно тази година. Според официалните данни средният разход на гориво при този модел ще бъде под 5 л/100 км.

Агрегатът разполага със система за директно впръскване на горивото, като принципът му на работа може да бъде сравнен с цикъла на Милър, сочи информацията. Германските инженери са доразвили тази технология, като също така са оборудвали мотора със системата AVS, изпускателен колектор в цилиндровата глава, система за бързо достигане на работна температура и др. Общата маса на мотора е 140 кг.

"Новият двигател ще дебютира по-късно тази година и ще постави нови стандарти в своя сегмент", категорични са германците. Агрегатът ще се поставя и в други модели, но към момента не се съобщава кои са те.

Снимка: Audi
 

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #21
    17 rate up comment 13 rate down comment
    С ( преди 9 години )
    Голям кеф е за селтака като чуе турбо. Все едно ще излита с тоя кош. Никой модерен ВиТек не бих заменил за тоя изтръпналия мотор.
  • #20
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много е лесно - японците имат 200 коня мотор 2.0 и то без турбина.Имат го и още как.
  • #19
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отворко, нали уж японците имали такъв мотор отпреди 15 години, а ега го сравняваш с някакво старо ауди. Сравнявай го с този от статията. Ама малко трудно, а! ***!
  • #18
    21 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Между Фиат и Дачия е Ауди с мотори Шкода.Хонда е най-големия производител на двигатели и най-здравите в света заедно с Тойота. Ауди са първенци по дефекти и талаш.
  • #17
    21 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Безнадеждно останали в технологии са германците.Японците водят индустрията,германците копират.Японеца има водородни,хибриди,най-модерните технологии.Японците са правели турбо мотори още когато германците продаваха Голф 1.3 55 коня! Винаги японците са с по-развити авто-технологии,германия крета след тях.
  • #16
    16 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Малко е нелепо да споменаватее Хонда в статия за Ауди или други от Премиум тройката. И децата знат, че Хонда не са при Големите. Те са там някъде, между Фиат и Дачия.
  • #15
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хаха,това туше от скоро си го научил.Ставаш все по-смешен и глупав. И какво като харчела 7,8/100км. преди 15 години,a A4 колко харчеше 2.4 мотор 170 коня 9,6/100км.Акорд е автомобил за САЩ,голям автомобил,а не такъв за икономии.
  • #14
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти откри топлата вода! Покажи един модел на Хонда, който е бил първенец по икономичност. Но го докажи с линк, не бла-бла.
  • #13
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде видя това 7.8 на 100 на Акорд? Аз намирам такъв 2.0 , но му дават 8.4 на 100 средно. Ужас!
  • #12
    12 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако в атмосферните бензини имаше бъдеще, германците нямаше да правят турбо бензини. Това, че японцитее са назад с 12 години само доказва, че са безнадеждно изостанали от технологиите.