IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Новият агрегат ще задвижва следващото поколение А4

Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Напълно нов 2,0-литров TFSI двигател показа германската компания Audi на автомобилен симпозиум във Виена. Бензиновият агрегат е предназначен за новото поколение на модела А4, като от Audi твърдят, че моторът е най-ефективния в своя клас.
Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор
Агрегатът развива 190 к.с. и 320 Нм максимален въртящ момент, който е наличен в много широк диапазон от обороти - от 1450 до 4400 об/мин. Според информацията това предоставя плътна и непрекъсната тяга в целия работен диапазон.

Сред другите достойнства на новия TFSI двигател е ниското потребление на гориво. Моторът ще дебютира на борда на новото поколение А4, чиято премиера е насрочена за по-късно тази година. Според официалните данни средният разход на гориво при този модел ще бъде под 5 л/100 км.

Агрегатът разполага със система за директно впръскване на горивото, като принципът му на работа може да бъде сравнен с цикъла на Милър, сочи информацията. Германските инженери са доразвили тази технология, като също така са оборудвали мотора със системата AVS, изпускателен колектор в цилиндровата глава, система за бързо достигане на работна температура и др. Общата маса на мотора е 140 кг.

"Новият двигател ще дебютира по-късно тази година и ще постави нови стандарти в своя сегмент", категорични са германците. Агрегатът ще се поставя и в други модели, но към момента не се съобщава кои са те.

Снимка: Audi
 

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #31
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    дефекни *** са двигателите на ваг - колкото и да пускат вече рекламни партенки хората взеха да се усещат - продават и не повтарят!
  • #30
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Изпускателен колектор" в главата го имат повечето компании, но щом ВАГ са го пуснали, нищо, че е с голямо закъснение, значи те са първите и те са по-по-най. ей ги на пак най-ефективният двигател изкарали, но за кого най-ефективен! То е ясно за кого. За механиците естествено. Ако ги няма тези мотори, гладни ще умрат в сервизите.
  • #29
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като стана въпрос за Екобуст-а. Тия дни карах един Фокус, беше на 3к км, врътнах му за 5дни малко под 3000 км. Даде среден разход от малко над 10/100, 4 човека и багаж. Главно магистрално, но до 130 км/ч. Пълен шит е този мотор...иначе разхода го дават сигурно под 5/100 комбинирано
  • #28
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Ford ( преди 9 години )
    "Изпускателен колектор" в главата не е нищо ново Екобуст моторите на Ford го имат от 4г.Три години подред са двигател на годината!
  • #27
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Японците са правели турбо мотори още когато германците продаваха Голф 1.3 55 коня!"Имаше едни мотори по онова време G40 и G60 монтирани в Поло, Корадо, Голф и Пасат. Що Хондички и Тойоти са разплакали по онова време...
  • #26
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какви 2000 об/мин при японския мотор..!!! Максимума му е на 4400 об/мин. Ясно защо Хонда са в трета глуха.
  • #25
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, бе гайдо, имат 200 коня мотор ЯПОНЦИТЕ. Ама я го виж какъв му е въртящия момент, ссмяяях, смяяях , нам 190 Нм., И колко му е разхода. Само това виж и БАСТА!
  • #24
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ей това е макс въртящ момент от 1400-4400 об, долната граница толкова ниско и то дори при бензин, а не като онзи новия дизел на Хонда с макс от 2000-2500, чаааакаш, чааакаш да дойде...и то станало време за смяна...бати смеха...
  • #23
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Имат го да, но под 6к оборота е умрял. Айде нема нужда от такъв...
  • #22
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    Ей това чакам, а не Нафта Клийн Дизел, V12 TDI и тем подобни... Газта за готвене, нафтата за топлене и бензина за каране.