След смъртта на Еторe Бугати на 21 август 1947 г. неговата фирма запада. Макар да продължава съществуването си и да създава различни модели, фирмата трудно свързва двата края. Малко съживяване настъпва със създаването на известния модел ЕВ 110 през 1990 г., но официално представен на 110-та годишнина от раждането на Еторе – 15 септември 1991 г.
Да върне славните времена за Bugatti, се наема внукът на друга автомобилна легенда - Фердинанд Порше (Ferdinand Porsche) и тогавашен шеф на групата Volkswagen, Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). През 1998 г. Volkswagen купува марката Bugatti и още през същата година представя на изложението в Париж първият модел от новата ера на Bugatti.
За да закупят Bugatti обаче, купувачите трябваше да почакат чак до 2005 г., когато се появи моделът Bugatti Veyron 16.4, който със своята мощност от 1001 к.с. и максимална скорост от 407 км/час е най-бързата серийно произвеждана кола в света.