IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen започна годината със стабилен ръст

Компанията се похвали с 10% ръст на приходите и 16,6% увеличение на оперативната печалба

Volkswagen започна годината със стабилен ръст

Volkswagen публикува отлични данни за стартовото си тримесечие. Компанията със своите дванадесет марки отчита приходи от почти 53 млрд. евро през първите три месеца - което представлява увеличение от 10% в сравнение с първото тримесечие на предходната година.
Volkswagen започна годината със стабилен ръст
Снимка: Ройтерс

Оперативната печалба се повишава в началото на годината с 16,6% до 3,3 милиарда евро, заяви производителят на автомобили в Европа в сряда. Анализаторите очакваха оперативна печалба от 3,1 милиарда евро. Чистата печалба концерна възлиза на 2,9 млрд. евро, което е подобрение от 19%.

Резултатите бяха оповестени в сряда сутрин преди началото на борсовата сесия във Франкфурт. Главният изпълнителен директор Мартин Винтеркорн заяви, че „компанията остава на курса си въпреки насрещните ветрове“.

След като спечели битката за властта в концерна срещу „патриарха“ на концерна Фердинанд Пиех, сега Винтеркорн постепенно започва да бере плодовете от дългогодишните си усилия за стабилизирането на компанията. Мениджърът „назначи“ строга програма за икономии на основната марка VW преди девет месеца, чиято цел е повишаване на ефективността.

Оперативната печалба в поделението VW се покачва през първите три месеца с 16,6 на сто на годишна база до 514 млн. евро.

Освен това компанията потвърди по-рано заложената цел за увеличение на приходите, броя на продадените коли и оперативната печалба. В ранната търговия акциите поскъпнаха с 1,5%.

Още икономически новини с автомобилна тематика четете в Investor.bg

0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "цифрите самои при леките автомобили под 2,5 тона са: Volkswagen "Това, колко били леките коли никого не го интересува. Самите ВАГ докладват 10.14 милиона, като в тях включват големите камиони. Това число 9.951 милиона никъде не е публикувано от ВАГ.
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Начална аритметика за форумна ***:vw леки6120000audi1740000porsche189800skoda1040000seat390500vw тов.446600bentley11020lambo2530man120100scania79800общо10140350Кухи, я кажи точно като махнеш ман и скания ще изкараш 10.14 милиона? Вагонеткитесте изтински шампиони по изопааване на истината когато ви утърва. Прилежни последователи на чичко Гьобелс. Кофти само че като спориш с разумни хора, номера не минава.
  • #18
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ех, ВАГи, ВАГи, за пореден път доказваш че е неободимо условие да си особено ***, за да си фенче на ВАГ. Щом имаш проблем със сумирането на няколко числа, аз не виждам как дори и Дошо може да ти помогне.
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    3-6 бона поддръжка, някой е спал отвит. Добре е че са форумите , за да разбера колко ми е поддръжката на колата. Само че по форумите лаят тези, които нямат представа от нещата
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Освен това Дошо цифрите самои при леките автомобили под 2,5 тона са: Volkswagen има 9 951 053 продажби, а Toylota 9 843 998, тоест ФВ е със 100 хиляди повече продажби. Това е реалноста
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо не знам кой е въображаемия ти приятел ВАГончо, който живее с теб в главата ти, още по-малко ми е ясно защо си водите диалог през нета, при положение, че и двамата споделяте едно тяло? Относно продажбите на ФВ, ако имаше малко акъл и можеше да смяташ, щеше да видиш че в линка, който си дал в 10,14 милиона влизат лаки и лекотоварни автомобили а общия брой с тежкотоварните и автобусите е над 1,25милиона. Ама Дошо и мозък? То това си е оксиморон. Той Дошо ако можеше да смятаа ехеее ама не може
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вагончето прибягва до явни лъжи за да докаже тезата си. Това без съмнение доказва че тезата му е грешна.
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Официален линк за справка:http://***.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2015/01/Konzern_AaK.html
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Защо ФВ не са включили при продажбите си на леки коли, продажбите на камиони МАН и камиони СКАНИЯ както и моторите Дукати а ?"Моля *** вагонетки да не дезинформират. ВАГ винаги са включвали Ман и Скания в годишните си отчети:"10.14 million units delivered from January to December 2014 ... The Group's three commercial vehicles brands, MAN, Scania and Volkswagen Commercial Vehicles, delivered 646,500 (683,200; -5.4 percent) heavy and light commercial vehicles worldwide in 2014 ..."
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Партенките за продажбите ги пуска Тойота. Тойота е една голяма смешка. Когато ФВ взе да ги настига преди 2 години от Тойота, казаха, че тях не ги интересува броя продажби и не било важно за тях дали ще са първи, мвтори или трети по продажби! Така! Оказа се обаче, че при годишното подаване на данни за продажбите на леки автомобили, Тойота вкарвала и камионите и автобусите, за да отчина по-големи продажби при ЛЕКИТЕ АВТОМОБИЛИ,. Уж за Тойота не било важно, ама дай да пуснеме лъжливи цифри, за да сме 1 по продажби при леките коли. Една независина агенция ги опроверга и показа, че ФВ са 1 по продажби. Тойота пак си публикува манипулираните цифри и чак при проверка на втора независима агенция, се оказа, че тойота си включвала при леките коли и продажбите на камиони и автобуси. Защо ФВ не са включили при продажбите си на леки коли, продажбите на камиони МАН и камиони СКАНИЯ както и моторите Дукати а ? А Тойота са го направили?, Защото явно им е супер важно да са производител 1 и са готови за целта да фалшифицират продажбите си, само и само да са първи а иначе УЖ не им било важно. Жалка картинка.