fallback

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

На обратния полюс са достъпните автомобили, най-вече японските

Най-скъпите автомобили на пазара най-често създават главоболия на собствениците си, докато бюджетните коли продължават да бъдат лидери по надеждност. Това сочат резултатите от ежегодната класация на What Car? за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили на пазара.Audi RS6 е автомобилът с най-чести проблеми в тазгодишното проучване на What Car?. Снимка: Audi Лидер в класирането и през тази година е японската компания Honda, следвана от още две компании от страната на изгряващото слънце - Suzuki и Toyota. В топ 10 през тази година място си проправят Chevrolet, Ford, Skoda, Peugeot и Fiat, както и обичайно присъстващите Mazda, Lexus, Hyundai, Nissan и Subaru.Най-надеждните модели на пазара са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, като при тях евентуалните ремонтни дейности костват най-малка сума, сочат резултатите от изследването. На обратния полюс е Audi RS6, който е обявен за най-ненадежден, като също така е сред лидерите по най-висока цена за ремонт - средно малко над 1000 лири.Като цяло производителите на скъпи автомобили са класирани на задните места в класацията, като последното е отредено на Bentley. От What Car? отчитат, че най-честите проблеми при анализираните коли са причинени от дефект в катализаторите - почти една четвърт. Окачването и задвижващите елементи държат сходен процент, докато най-рядко главоболия е създавал климатикът - такива проблеми са имали едва 3% от машините.Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 години, като е базирано на официална статистика за възникнали проблеми. Анализирани са общо 50 000 машини. Самото класиране са прави по сложна формула, отчитайки възникналите проблеми, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт и др.Най-надеждните автомобили според What Car?:1 Honda2 Suzuki3 Toyota4= Chevrolet4= Mazda6 Ford7 Lexus8 Skoda9= Hyundai9= Nissan9= Subaru12= Daewoo12= Peugeot14 Fiat15 Citroen16 Smart17 Mitsubishi18 Kia19 Vauxhall20 Seat21 Renault22 Mini23 Volkswagen24 Rover25 Volvo26 Saab27 Land Rover28= BMW28= MG30 Jaguar31 SsangYong32 Mercedes-Benz33 Chrysler34 Audi35 Jeep36 Porsche37 Bentley 

Тагове: what car?
fallback
  • #41
    язека ( преди 9 години )
    АЛОУУУ. Нормално най-скъпите коли да са с най-скъпи ремонти и части и за това да са последни в тази класация. Какво врякате все едно нещо уникално е написано ?
  • #40
    Даниел ( преди 9 години )
    Хаха Фиат е преди всички немски ***...
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Друго си е да си гъзар с Бентли,ама да се движиш с автобуса" - това е невъзможно - всеки германски фен си купува поне по 10 германо-китайски варела да си ги развозва по сервизите и да се набива десетки хиляди евра всеки месец за ремонти. Те баровците по принцип са прости и си хвърлят кеша няляво и надясно за китайски ламарини за да ги похвали вагенското фенче в *** хахахаха!!!
  • #38
    велико! ( преди 9 години )
    Хората със стар Сивик или Сузуки Суифт,Корола или Авео могат да се чустват щастливи,че съдбата ги е предпазила от възможността да успеят да си купят Порше или Бентли.Колко е готино да си тарикат и караш евтина кола втора ръка!Кеф!
  • #37
    Дошо ( преди 9 години )
    Специално Бекъм и Роналдо карат Алудита по принуда.Роналдо даже го глобиха, че си кара Ферарито вместо счупеното R8.Истината е, че и японците правят скъпи и луксозни коли ама не се чупят като *** на СОЦваген.
  • #36
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "Друго си е да си гъзар с Бентли,ама да се движиш с автобуса"Ти издави рибата бе пич.Човек с Бентли ходи с автобус.Може,ако е негов собствен.Такива хора си имат освен Бентлита и самолети и още поне 5 коли,все такива "чупливи" за по 200-300000 ойро.Все едно някой от тези проучвания е питал Бекъм или Роналдо колко му се е чупила РС6-та.Направо ги виждам как се оплакват.Чак ги съжалявам,горките.Не се излагайте.Как може да се сравнява ремонт и поддръжка на Ферари и Порше с Голф или Сивик.
  • #35
    И с жените е така!!! ( преди 9 години )
    И при жените е така!!!! Колкото по-евтина и грозна, толкова по-безпроблемна! Ама сме прости и все на наточените се хвърляме.....
  • #34
    Анонимен ( преди 9 години )
    Една добра и реална класация.
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нищо ново под слънцето. Това дори не е новина, защото от години е все така. Навсякъде по света японските автомобили оглавяват класациите по здравина и надеждност, докато немските *** са на другия полюс. Немските кухи каски, колкото и да се напъвате да измислите нещо във ваша полза не се получава, защото дори немците признават превъзходството на японците. Влезте в ТЮФ репорта и гледайте, въпреки, че и там през последните години са почнали да подпират собственото производство лидерите са ясни..
  • #32
    Кольо Камиона ( преди 9 години )
    Богатите са *** и прости, карат нови Бентлита и Поршета и се набутват, а ние сме си добре с бангии за по 2000 лв никакви екстри, а нещо като се развали си го оправяме пред блока с части втора употреба и си поркаме биричка с комшията
fallback
Последни