fallback

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

На обратния полюс са достъпните автомобили, най-вече японските

Най-скъпите автомобили на пазара най-често създават главоболия на собствениците си, докато бюджетните коли продължават да бъдат лидери по надеждност. Това сочат резултатите от ежегодната класация на What Car? за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили на пазара.Audi RS6 е автомобилът с най-чести проблеми в тазгодишното проучване на What Car?. Снимка: Audi Лидер в класирането и през тази година е японската компания Honda, следвана от още две компании от страната на изгряващото слънце - Suzuki и Toyota. В топ 10 през тази година място си проправят Chevrolet, Ford, Skoda, Peugeot и Fiat, както и обичайно присъстващите Mazda, Lexus, Hyundai, Nissan и Subaru.Най-надеждните модели на пазара са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, като при тях евентуалните ремонтни дейности костват най-малка сума, сочат резултатите от изследването. На обратния полюс е Audi RS6, който е обявен за най-ненадежден, като също така е сред лидерите по най-висока цена за ремонт - средно малко над 1000 лири.Като цяло производителите на скъпи автомобили са класирани на задните места в класацията, като последното е отредено на Bentley. От What Car? отчитат, че най-честите проблеми при анализираните коли са причинени от дефект в катализаторите - почти една четвърт. Окачването и задвижващите елементи държат сходен процент, докато най-рядко главоболия е създавал климатикът - такива проблеми са имали едва 3% от машините.Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 години, като е базирано на официална статистика за възникнали проблеми. Анализирани са общо 50 000 машини. Самото класиране са прави по сложна формула, отчитайки възникналите проблеми, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт и др.Най-надеждните автомобили според What Car?:1 Honda2 Suzuki3 Toyota4= Chevrolet4= Mazda6 Ford7 Lexus8 Skoda9= Hyundai9= Nissan9= Subaru12= Daewoo12= Peugeot14 Fiat15 Citroen16 Smart17 Mitsubishi18 Kia19 Vauxhall20 Seat21 Renault22 Mini23 Volkswagen24 Rover25 Volvo26 Saab27 Land Rover28= BMW28= MG30 Jaguar31 SsangYong32 Mercedes-Benz33 Chrysler34 Audi35 Jeep36 Porsche37 Bentley 

Тагове: what car?
fallback
  • #11
    RRE S3 ( преди 9 години )
    John McIlroy ne e sobstvenik na What car!
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    А собственика на ТЮВ и Ауто-билд,jd POWER и той ли е дилър на Тойота. И като е дилър на Тойота що слага Хонда на 1-во място!
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз пък само ще вметна че собственика на What Car,John McIlroy е официален дилър на Тойота, мисля че за Англия и Австралия, така, че още тука вече статията прозира. Между другото той стана дилър миналата, година, след като настоящия обяви фалит, заради ниски продажби и този въпросния John McIlroy, гарантира че ще вдигне продажбите. Явно това е една от стратегиите.
  • #8
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ne se habi.Klasaciatae za zdravina!,kato se ot4ita i cenata na remonta,no na posledno misato.Самото класиране са прави по сложна формула, ОТЧИТАЙКИ ВЪЗНИКНАЛИТЕ ПРОБЛЕМИ, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт
  • #7
    защо не четете!? ( преди 9 години )
    Ако четете половината от материала сте неинформирани!Два от основните критерии са:-Обезценяване-Стойност на ремонтитеЕстествено,че обезценяването само за година на Бентли или Порше е по-голямо от цялата стойност на една Хонда,Сузуки или Тойота. А смяната на филтрите на купето на подобен тип автомобили или на крушка някъде в интериор струва повече от смяната на двигател или скоростна кутия на един миксер или сенокосачка!Но по-важно е оня със стария Сивик да е по-щастлив от оня с Поршето!Дали?
  • #6
    :) ( преди 9 години )
    Редно е обаче да има и малко четене с разбиране. Тук не става дума за брой дефекти, а за цената на остраняването им. Става дума за цена, дадена за ремонти. Би било нелогично ремонтът на един компонент на евтин автомобил да е по-скъп от този на по-скъп. Така че тази класация за мен е напълно безсмислена. За мен полезна класация би включвала брой дефекти, цена и време за отсраняването им. Защото мен това ми е проблемът - колко време съм без кола.
  • #5
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Kydeto pipne germanec vednaga stava ednodnevka muhahahahaha
  • #4
    Стефан ( преди 9 години )
    Бентли и Порше с най много проблеми!!!Каквото пипне Фолксваген го разваля.-"Бишов, Хюндай как са го направили, БМВ не могат, ние не можем, как?"
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредната платена японска реклама. Като започнем от там, че евтиния талаш е паркиран на челните места и стигнем до там, че класацията е за автомобили от3 до 8 години а това поколение на RS6 на снимката бе представено през 2013г. а в продажби от началото на 2104г. Тоест няма как модел на 1 година да е над 3 годишно. Няма как Шкода да е 8-мо място а ФВ на 23-то, та това са един и същи автомобил с едни и същи двигатели и трансмисии, гуми, електроника,шаси, болтове... Воксхол в класацията, Опел не!
  • #2
    KLASIKA ( преди 9 години )
    Добро утро от Класика!Ще дойдат всички на моето което крещя от 10 години!Скрап с Електроника !!!Нищо не е качествено!!!Да сте гледали мюзикали като :"Коса" или "Ах този джаз"...?Да сте гледали комедии където да не ви подсказват къде да се смеете ?Всичко се прави на "ишлеме"!Защо да се стараем след като "говедата"купуват и гледат всичко благодарение на промиващата мозъка глобална реклама и с малко средства се продават всички ***!И при колите най-вече!Всякакви ниши се запълват с ненужен скрап натъпкан с електроника и колите се правят не за хората ,а за да се съревновават инженерите един пред друг...?!?Лудите са малцинство,а *** купуват бясно и в несвяст невъзможни интерпретации на абсурдизма...???Масовата психоза на глобализацията обира плодовете на своя труд а рекламата крещи:-МОЛЯ ОВЦЕ И ОВЧИЦИ ,МОЛЯ КУПУВАЙТЕ ЕДНО ПРОИЗВЕДЕНИЕ НА ИЗКУСТВОТО БЕЗЦЕННО ЗА ВАС....................
fallback
Последни