fallback

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

На обратния полюс са достъпните автомобили, най-вече японските

Най-скъпите автомобили на пазара най-често създават главоболия на собствениците си, докато бюджетните коли продължават да бъдат лидери по надеждност. Това сочат резултатите от ежегодната класация на What Car? за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили на пазара.Audi RS6 е автомобилът с най-чести проблеми в тазгодишното проучване на What Car?. Снимка: Audi Лидер в класирането и през тази година е японската компания Honda, следвана от още две компании от страната на изгряващото слънце - Suzuki и Toyota. В топ 10 през тази година място си проправят Chevrolet, Ford, Skoda, Peugeot и Fiat, както и обичайно присъстващите Mazda, Lexus, Hyundai, Nissan и Subaru.Най-надеждните модели на пазара са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, като при тях евентуалните ремонтни дейности костват най-малка сума, сочат резултатите от изследването. На обратния полюс е Audi RS6, който е обявен за най-ненадежден, като също така е сред лидерите по най-висока цена за ремонт - средно малко над 1000 лири.Като цяло производителите на скъпи автомобили са класирани на задните места в класацията, като последното е отредено на Bentley. От What Car? отчитат, че най-честите проблеми при анализираните коли са причинени от дефект в катализаторите - почти една четвърт. Окачването и задвижващите елементи държат сходен процент, докато най-рядко главоболия е създавал климатикът - такива проблеми са имали едва 3% от машините.Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 години, като е базирано на официална статистика за възникнали проблеми. Анализирани са общо 50 000 машини. Самото класиране са прави по сложна формула, отчитайки възникналите проблеми, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт и др.Най-надеждните автомобили според What Car?:1 Honda2 Suzuki3 Toyota4= Chevrolet4= Mazda6 Ford7 Lexus8 Skoda9= Hyundai9= Nissan9= Subaru12= Daewoo12= Peugeot14 Fiat15 Citroen16 Smart17 Mitsubishi18 Kia19 Vauxhall20 Seat21 Renault22 Mini23 Volkswagen24 Rover25 Volvo26 Saab27 Land Rover28= BMW28= MG30 Jaguar31 SsangYong32 Mercedes-Benz33 Chrysler34 Audi35 Jeep36 Porsche37 Bentley 

Тагове: what car?
fallback
  • #51
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    май не правите разлика между техни4еска надеждност и лукс/премиум- интериор, екстри и т.н... на мен ли4но първото ми е по-важно! който иска километри без проблем си взема джапан-ка, който иска фукарийка - Дой4 "премиум"... не мен един пит стоп - масло, филтри, труд ми е 300 лв. знам, 4е за ауди а4 е поне 650...успех, за гъзарията по4ивен ден нема!
  • #50
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нека му е лошо на пича в Лексъса, че тъне в лукс и не влиза в сервиза и пак му обяснете, че е по-яко да си дал повече пари за ***, който не излиза от сервиза и ти трябват 3ма шофьори да ти докарват колите до местата, където закъсваш постоянно.
  • #49
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оп яви се поредния коплексар от ВАГ, който сам си пише коментарите. И кво ся трябвало колите да са скъпи и чупливи, защото на богатите не им пукало. Баси логиката. Ми добре вземи си леген за 5 бона и се пускай по ски пистата, пък нищо, че ще се счупи и ще пристигнеш по гол г*з долу... горе долу такава ти е логиката. Тва ВАГ фен е диагноза, която трябва да говори, че с тоя човек няма смисъл нито да говориш, нито нищо да правиш, защото е сигурно, че нищо няма да се получи.
  • #48
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, много се чупят VAG. Моите най-безпроблемни 100к км досега. Сменени 2крушки, подгревна свещ и 4 тампона на окачването за по 12-15лв бройката. Мъка голямааааа
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    Номера е да прибираш парите на богатите. Бедния няма какво да му взимаш, имаш Хонда или Тойота то си я взел за да е здрава, защото с друго не изпъква. Както и Фиат, все му се подиграваха че се чупи и затова го избяваха, хем скапан хем се чупи. Като имаш Бентли, то имаш и Рейндж, и S-класа и т.н. Шофъора ти се грижи за автопарка. Пука ти кое колко се чупи и струва. Естествено ако си *** с Тойотка и си я продал и си купил Бентли втора ръка псуваш че ти е скъпо и били бараки.
  • #46
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде е VAG-фена? Защо не коментира? Нещо опорните му точки взеха да издишат и особено тази, че скъпите и с много екстри звтомобили не били надеждни. Да, не са надеждни, но само на определени марки. Японците правят хем скъпи, хем сложни, хем с много екстри премиуми, а са най-здравите. Как става номера да го питам този единствен тук, останал фен на селската марка? Истината за немските кошници винаги излиза наяве, но *** им фенове не могат да приемат истината, която боли...
  • #45
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе според вашата логика - "Че лексъс са трошливи и скъпи за поддръжка" те трябваше да са на дъното, а там са АУДИ, Порше,VW и Бентли. Начи кво излиза, че класацията си е наред, само бангийте на ВАГ са скапани. Това го знае всяко дете!
  • #44
    Анонимен ( преди 9 години )
    интересно как се сравнява ауди рс6 с други марки дето нямат премиум модел автомобил,примерно сеат
  • #43
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Хич не е нормално. Когато плащаш премиум цена, би трябвало да получаваш премиум продукт зад който стои премиум инженеринг. При европейските мошеници нещата не стоят така.
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Нормално най-скъпите коли да са с най-скъпи ремонти" - тъй ли? ами що тогава най-скъпите ЯПОНСКИ, ИТАЛИАНСКИ, ШВЕДСКИ и АМЕРИКАНСКИ коли не са със най-скъпи ремонти ами само ГЕРМАНО-КИТАЙСКИТЕ?
fallback
Последни