fallback

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

На обратния полюс са достъпните автомобили, най-вече японските

Най-скъпите автомобили на пазара най-често създават главоболия на собствениците си, докато бюджетните коли продължават да бъдат лидери по надеждност. Това сочат резултатите от ежегодната класация на What Car? за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили на пазара.Audi RS6 е автомобилът с най-чести проблеми в тазгодишното проучване на What Car?. Снимка: Audi Лидер в класирането и през тази година е японската компания Honda, следвана от още две компании от страната на изгряващото слънце - Suzuki и Toyota. В топ 10 през тази година място си проправят Chevrolet, Ford, Skoda, Peugeot и Fiat, както и обичайно присъстващите Mazda, Lexus, Hyundai, Nissan и Subaru.Най-надеждните модели на пазара са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, като при тях евентуалните ремонтни дейности костват най-малка сума, сочат резултатите от изследването. На обратния полюс е Audi RS6, който е обявен за най-ненадежден, като също така е сред лидерите по най-висока цена за ремонт - средно малко над 1000 лири.Като цяло производителите на скъпи автомобили са класирани на задните места в класацията, като последното е отредено на Bentley. От What Car? отчитат, че най-честите проблеми при анализираните коли са причинени от дефект в катализаторите - почти една четвърт. Окачването и задвижващите елементи държат сходен процент, докато най-рядко главоболия е създавал климатикът - такива проблеми са имали едва 3% от машините.Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 години, като е базирано на официална статистика за възникнали проблеми. Анализирани са общо 50 000 машини. Самото класиране са прави по сложна формула, отчитайки възникналите проблеми, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт и др.Най-надеждните автомобили според What Car?:1 Honda2 Suzuki3 Toyota4= Chevrolet4= Mazda6 Ford7 Lexus8 Skoda9= Hyundai9= Nissan9= Subaru12= Daewoo12= Peugeot14 Fiat15 Citroen16 Smart17 Mitsubishi18 Kia19 Vauxhall20 Seat21 Renault22 Mini23 Volkswagen24 Rover25 Volvo26 Saab27 Land Rover28= BMW28= MG30 Jaguar31 SsangYong32 Mercedes-Benz33 Chrysler34 Audi35 Jeep36 Porsche37 Bentley 

Тагове: what car?
fallback
  • #61
    Дошо ( преди 9 години )
    Според ВАГенистанякой дето обвързва надеждността на един автомобил с цената на ремонта му и сравнява по това с други такива е достоен за презрениеСпоред мен, някой който не обвързва цената на автомобила с надеждността му е достоен за присмех.
  • #60
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фолксваген и големите европейски фирми не просто правят *** - те ги правят УМИШЛЕНО.Това е фирмена политика и картелно споразумение между големите фирми от много години. Ауто-билд неведнъж е писал за прословутото събрание във ФВ от края на миналия век, когато концернът решава никога вече да не прави коли здрави като голф 2, защото печалбата е по-малка.
  • #59
    Дошо до Ивайло ( преди 9 години )
    Интересно, че един ,,колега' от факти.бг с ник ZENDER много пъти писа, че имали служебно А4 и на 60000км скоростната кутия е дала фира.Самите немски издания го потвърждават пък ти разправяш колко здраво било Алуди А4!?Да не са ми минали през ръщете тия *** и да не съм общувал с други собственици и да не съм чел да ти повярвам ама съм.
  • #58
    Анонимен ( преди 9 години )
    само ще вметна че собственика на What Car,John McIlroy е официален дилър на Тойота, мисля че за Англия и Австралия, така, че още тука вече статията прозира. Между другото той стана дилър миналата, година, след като настоящия обяви фалит, заради ниски продажби и този въпросния John McIlroy, гарантира че ще вдигне продажбите. Явно това е една от стратегиите.
  • #57
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредната платена японска реклама. Като започнем от там, че евтиния талаш е паркиран на челните места и стигнем до там, че класацията е за автомобили от3 до 8 години а това поколение на RS6 на снимката бе представено през 2013г. а в продажби от началото на 2104г. Тоест няма как модел на 1 година да е над 3 годишно. Няма как Шкода да е 8-мо място а ФВ на 23-то, та това са един и същи автомобил с едни и същи двигатели и трансмисии, гуми, електроника,шаси, болтове... Воксхол в класацията, Опел не!
  • #56
    Ивайло ( преди 9 години )
    Интересно защо имаме три служебни A4-ки, модел 2009 година, всяка от които е над 140 хиляди километра и до момента по тях не е сменяно нищо различно от консумативи, гуми и две крушки!
  • #55
    .... ( преди 9 години )
    Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 ... (типично американска)
  • #54
    none ( преди 9 години )
    Интересна класация. Типично американска. Шевролет, лидерът по правенето на *** в последните години, дели четвъртото място с Мазда. Иначе са прави. Мерседес, Ауди и БМВ са едни от най-ненадеждните коли които човек може да си купи, въпреки парите които струват. Висенето по сервизите и тлъстите суми за ремонти са гарантирани. Но докато има хора които си мислят че колата им дава някакъв статус или ги отличава от останалите, въпросните марки ще продължават да им продават скъпи ***.
  • #53
    ВурстЛанд ( преди 9 години )
    За японските коли няма какво да говорим. На всяка такава класация, където има ясни критерии са винаги на първите места, а немските коли са доста назад. Интересното е че Шкода е доста по-надеждна марка от ФВ. Сеат също са с по-добро качество. Това го потвърждават и познати карали Шкода и после ФВ. Уж една и съща техника, но явно чехите по-добре си гледат работата. На немеца бай Хасан му дай да прави дюнери, а не коли, а началника му хер Гюнтер плющи вурстове и бира и хич не му пука за качеството.
  • #52
    Анонимен ( преди 9 години )
    Chevrolet е по-надежден от Porsche, а Ford е по-надежден от Mercedes?!Тая класация е правена от някой, който не е шофирал автомобил!
fallback
Последни