fallback

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

На обратния полюс са достъпните автомобили, най-вече японските

Най-скъпите автомобили на пазара най-често създават главоболия на собствениците си, докато бюджетните коли продължават да бъдат лидери по надеждност. Това сочат резултатите от ежегодната класация на What Car? за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили на пазара.Audi RS6 е автомобилът с най-чести проблеми в тазгодишното проучване на What Car?. Снимка: Audi Лидер в класирането и през тази година е японската компания Honda, следвана от още две компании от страната на изгряващото слънце - Suzuki и Toyota. В топ 10 през тази година място си проправят Chevrolet, Ford, Skoda, Peugeot и Fiat, както и обичайно присъстващите Mazda, Lexus, Hyundai, Nissan и Subaru.Най-надеждните модели на пазара са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, като при тях евентуалните ремонтни дейности костват най-малка сума, сочат резултатите от изследването. На обратния полюс е Audi RS6, който е обявен за най-ненадежден, като също така е сред лидерите по най-висока цена за ремонт - средно малко над 1000 лири.Като цяло производителите на скъпи автомобили са класирани на задните места в класацията, като последното е отредено на Bentley. От What Car? отчитат, че най-честите проблеми при анализираните коли са причинени от дефект в катализаторите - почти една четвърт. Окачването и задвижващите елементи държат сходен процент, докато най-рядко главоболия е създавал климатикът - такива проблеми са имали едва 3% от машините.Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 години, като е базирано на официална статистика за възникнали проблеми. Анализирани са общо 50 000 машини. Самото класиране са прави по сложна формула, отчитайки възникналите проблеми, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт и др.Най-надеждните автомобили според What Car?:1 Honda2 Suzuki3 Toyota4= Chevrolet4= Mazda6 Ford7 Lexus8 Skoda9= Hyundai9= Nissan9= Subaru12= Daewoo12= Peugeot14 Fiat15 Citroen16 Smart17 Mitsubishi18 Kia19 Vauxhall20 Seat21 Renault22 Mini23 Volkswagen24 Rover25 Volvo26 Saab27 Land Rover28= BMW28= MG30 Jaguar31 SsangYong32 Mercedes-Benz33 Chrysler34 Audi35 Jeep36 Porsche37 Bentley 

Тагове: what car?
fallback
  • #21
    Дошо ( преди 9 години )
    Не е работата в цената а в това как са проектирани колите.СОЦваген са некадърници, това е причината.Естествено HONDA като компания с огромен научнотехнически потенциал са НОМЕР 1.Некаърниците от СОЦваген, които вече 30 години се пънат да направят някакво Алуди се вижда какво могат.30 години едни и същи проблеми => некадърна работа.
  • #20
    Гюнтер ( преди 9 години )
    Истината прозира от множество статии от различни източници, включително от Германия. *** обаче продължава да търси ельоменати... Не разбрахте ли, че Гюнтер с рижите мустаци здрави коли не може да прави...
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    И на децата е ясно,че най-здравите коли са японските.
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Как си рекламира марката като други марки печелят?И ТЮВ също ли са дилъри на Тойота,а JDpower, а Ауто-Билд,навсякъде Тойота и Хонда печелят първите места по здравина.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това не обяснява защо печели Хонда,а не Тойота,както защо списанието обявява кола на годината Ауди,Шкода и
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е добре де повтарай си го че не е. Но това няма да стане истина, колкото и да го повтаряш. Човека си прави списанието и си рекламира марката и плюе по конглокенцията ФАКТ!
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    John McIlroy не е редактор на Уот Кар.Всеки да отвори и прочете!
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не е и главен редактор! Дори не е е и редактор.Нали собственика беше важен,сега мина на друго мнение. Но той не е и главен редактор.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аутомедия, защо изтрихте линка, че John McIlroy е редактора на What car? Да не би да сте взели пари за тая рекламна статия? Всеки средно интелигентен, може да отвори и прочете кой е редактора на What car!
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре де главен редактор е а не собственик, тоест още по-лошо, той решава какво да се публикува.
fallback
Последни