IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

На обратния полюс са достъпните автомобили, най-вече японските

What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни

Най-скъпите автомобили на пазара най-често създават главоболия на собствениците си, докато бюджетните коли продължават да бъдат лидери по надеждност. Това сочат резултатите от ежегодната класация на What Car? за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили на пазара.
What Car?: Най-скъпите коли са най-проблемни
Audi RS6 е автомобилът с най-чести проблеми в тазгодишното проучване на What Car?. Снимка: Audi

Лидер в класирането и през тази година е японската компания Honda, следвана от още две компании от страната на изгряващото слънце - Suzuki и Toyota. В топ 10 през тази година място си проправят Chevrolet, Ford, Skoda, Peugeot и Fiat, както и обичайно присъстващите Mazda, Lexus, Hyundai, Nissan и Subaru.

Най-надеждните модели на пазара са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, като при тях евентуалните ремонтни дейности костват най-малка сума, сочат резултатите от изследването.

На обратния полюс е Audi RS6, който е обявен за най-ненадежден, като също така е сред лидерите по най-висока цена за ремонт - средно малко над 1000 лири.

Като цяло производителите на скъпи автомобили са класирани на задните места в класацията, като последното е отредено на Bentley.

От What Car? отчитат, че най-честите проблеми при анализираните коли са причинени от дефект в катализаторите - почти една четвърт. Окачването и задвижващите елементи държат сходен процент, докато най-рядко главоболия е създавал климатикът - такива проблеми са имали едва 3% от машините.

Изследването Warranty Direct, направено от британското издание, обхваща автомобили на възраст от 3 до 8 години, като е базирано на официална статистика за възникнали проблеми. Анализирани са общо 50 000 машини. Самото класиране са прави по сложна формула, отчитайки възникналите проблеми, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт и др.

Най-надеждните автомобили според What Car?:

1 Honda
2 Suzuki
3 Toyota
4= Chevrolet
4= Mazda
6 Ford
7 Lexus
8 Skoda
9= Hyundai
9= Nissan
9= Subaru
12= Daewoo
12= Peugeot
14 Fiat
15 Citroen
16 Smart
17 Mitsubishi
18 Kia
19 Vauxhall
20 Seat
21 Renault
22 Mini
23 Volkswagen
24 Rover
25 Volvo
26 Saab
27 Land Rover
28= BMW
28= MG
30 Jaguar
31 SsangYong
32 Mercedes-Benz
33 Chrysler
34 Audi
35 Jeep
36 Porsche
37 Bentley





 

Тагове: what car?
0 от 500
  • #11
    24 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    John McIlroy ne e sobstvenik na What car!
  • #10
    36 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А собственика на ТЮВ и Ауто-билд,jd POWER и той ли е дилър на Тойота. И като е дилър на Тойота що слага Хонда на 1-во място!
  • #9
    19 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз пък само ще вметна че собственика на What Car,John McIlroy е официален дилър на Тойота, мисля че за Англия и Австралия, така, че още тука вече статията прозира. Между другото той стана дилър миналата, година, след като настоящия обяви фалит, заради ниски продажби и този въпросния John McIlroy, гарантира че ще вдигне продажбите. Явно това е една от стратегиите.
  • #8
    26 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ne se habi.Klasaciatae za zdravina!,kato se ot4ita i cenata na remonta,no na posledno misato.Самото класиране са прави по сложна формула, ОТЧИТАЙКИ ВЪЗНИКНАЛИТЕ ПРОБЛЕМИ, възрастта на колата, пробега, разходите за ремонт
  • #7
    23 rate up comment 27 rate down comment
    защо не четете!? ( преди 9 години )
    Ако четете половината от материала сте неинформирани!Два от основните критерии са:-Обезценяване-Стойност на ремонтитеЕстествено,че обезценяването само за година на Бентли или Порше е по-голямо от цялата стойност на една Хонда,Сузуки или Тойота. А смяната на филтрите на купето на подобен тип автомобили или на крушка някъде в интериор струва повече от смяната на двигател или скоростна кутия на един миксер или сенокосачка!Но по-важно е оня със стария Сивик да е по-щастлив от оня с Поршето!Дали?
  • #6
    22 rate up comment 27 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Редно е обаче да има и малко четене с разбиране. Тук не става дума за брой дефекти, а за цената на остраняването им. Става дума за цена, дадена за ремонти. Би било нелогично ремонтът на един компонент на евтин автомобил да е по-скъп от този на по-скъп. Така че тази класация за мен е напълно безсмислена. За мен полезна класация би включвала брой дефекти, цена и време за отсраняването им. Защото мен това ми е проблемът - колко време съм без кола.
  • #5
    28 rate up comment 15 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Kydeto pipne germanec vednaga stava ednodnevka muhahahahaha
  • #4
    23 rate up comment 17 rate down comment
    Стефан ( преди 9 години )
    Бентли и Порше с най много проблеми!!!Каквото пипне Фолксваген го разваля.-"Бишов, Хюндай как са го направили, БМВ не могат, ние не можем, как?"
  • #3
    18 rate up comment 40 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредната платена японска реклама. Като започнем от там, че евтиния талаш е паркиран на челните места и стигнем до там, че класацията е за автомобили от3 до 8 години а това поколение на RS6 на снимката бе представено през 2013г. а в продажби от началото на 2104г. Тоест няма как модел на 1 година да е над 3 годишно. Няма как Шкода да е 8-мо място а ФВ на 23-то, та това са един и същи автомобил с едни и същи двигатели и трансмисии, гуми, електроника,шаси, болтове... Воксхол в класацията, Опел не!
  • #2
    25 rate up comment 12 rate down comment
    KLASIKA ( преди 9 години )
    Добро утро от Класика!Ще дойдат всички на моето което крещя от 10 години!Скрап с Електроника !!!Нищо не е качествено!!!Да сте гледали мюзикали като :"Коса" или "Ах този джаз"...?Да сте гледали комедии където да не ви подсказват къде да се смеете ?Всичко се прави на "ишлеме"!Защо да се стараем след като "говедата"купуват и гледат всичко благодарение на промиващата мозъка глобална реклама и с малко средства се продават всички ***!И при колите най-вече!Всякакви ниши се запълват с ненужен скрап натъпкан с електроника и колите се правят не за хората ,а за да се съревновават инженерите един пред друг...?!?Лудите са малцинство,а *** купуват бясно и в несвяст невъзможни интерпретации на абсурдизма...???Масовата психоза на глобализацията обира плодовете на своя труд а рекламата крещи:-МОЛЯ ОВЦЕ И ОВЧИЦИ ,МОЛЯ КУПУВАЙТЕ ЕДНО ПРОИЗВЕДЕНИЕ НА ИЗКУСТВОТО БЕЗЦЕННО ЗА ВАС....................