IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи 7-местно всъдеходно комби

Японците планират да продават по 600 бройки на месец от Crossover 7

Subaru представи 7-местно всъдеходно комби

Subaru представи нов 7-местен всъдеходен вариант на комбито Exiga. Модификацията носи названието Crossover 7, като представлява серийна версия на едноименния концепт, показан преди 2 години на автосалона в Токио.
Subaru представи 7-местно всъдеходно комби
Всъдеходното комби има пластмасови предпазители на броните, калниците и праговете. В салона налице са трети ред седалки, които могат да се прибират заедно с втория ред и по този начин се образува практически равен товарен отсек. Облегалките на предните кресла се премахват и така се получава голяма спалня за двама души.

Новият модел е оборудван с 2,5-литров бензинов „боксер”, развиващ мощност от 173 к.с. и 235 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация с вариаторна трансмисия и със система за задвижване на четирите колела. Средният разход на гориво, според производителя, е 7,6л/100 км.

В Япония продажбите на 7-местното комби ще стартират в началото на май, като в Subaru се надяват да продават по около 600 бройки на месец. Все още не се знае дали автомобилът ще се предлага и на други пазари. Цената на Crossover 7 стартира от 23 500 щатски долара.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #15
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    2,5л. бензинов двигател със 173к.с. Ако това беше информация за немски автомобил веднага щеше да се започне с плюенето.
  • #14
    8 rate up comment 1 rate down comment
    504 ( преди 9 години )
    Различни коли са, и трибека сигурно ще получи заместник. Това от статията както са написали е за японския пазар, така че дори не знам кво търси в тоя сайт. Иначе Субару като не масов производител нямат финансовия капацитет да правят някви сериозни модернизации по двигателите
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Стоян ( преди 9 години )
    Какво й беше на Трибека-та Страхотна кола, незаслужено я спряха от производство, трябваше малко повече гъвкавост за двигателите Мнението ми е , че Трибека е по-добра от тази. Верно - бе доста скъпа - почти 100 хил.лв. и разхода - около 20 на сто , но трябваше да се поработи в тази насока - да се намалят разходите за производство и да се поработи върху по-икономични двигатели
  • #12
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе почти всички караме секънд хенд кошници. Що спорите като и това Субару не мойе да си позволиме ;)
  • #11
    6 rate up comment 10 rate down comment
    504 ( преди 9 години )
    Да бате, факт от 100 години, щото преди 100 години са правили автомобили. В Япония по това време са били на велосипеди :D Айде стига тъпизми
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Със заеманите.Извинявам се за грешката.
  • #9
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Двигателя е перфектен за разлика от немските клозети имащи камара двигатели от *** по голям ***.Хвани единия удари другия.Германчетата са най известни с заеманите твърдо последни места по надежност.Факт известен от 100 години.
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    darth ( преди 9 години )
    Много е хубава, обаче дизайн 1995 г. Защо не знам нямат художници ли.
  • #7
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Заради "перфектния" двигател ги съдят в Щатите, висока разход на масло и чести дефекти. Не бих дал и стотинка за такъв ***.
  • #6
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези талашари не фалираха ли? Агонията продължава.