IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Разкриха двигателите за новото Audi A8

Топ версията ще разчита на мощност 585 к.с.

Разкриха двигателите за новото Audi A8

Следващото поколение на флагмана Audi A8 ще се появи в края на 2017 или началото на 2018 г. Германското издание Autobild обаче успя да се добере до характеристиките на двигателите, с които ще се оборудва лимузината.
Разкриха двигателите за новото Audi A8
Топ версията на луксозния седан ще бъде оборудвана с модернизирана версия на 6,3-литровия W12 двигател, като неговият обем ще бъде намален до 6,0 литра. Мощността обаче ще нарасне от 500 на 585 к.с., а максималният въртящ момент ще достигне 800 Нм (725 Нм при сегашната версия – на снимката).

Спортният Audi S8 ще разполага с 4,0-литров V8 с две турбини, като неговата мощност ще бъде увеличена от 520 на 580 к.с. А максималният въртящ момент ще се повиши от 650 на 800 Нм.

Под капака на модела ще се появи турбо-дизелов V6 с 286 к.с. и 620 Нм, който ще замени настоящия 3,0-литров агрегат с 258 к.с. Ще има също така хибридна версия A8 e-tron с бензинов турбо V6 двигател и електромотор.

Всички версии на флагмана на Audi ще преминат към 48-волтова електрическа система и ще получат нов 8-степенен автомат. Системата за задвижване на четирите колела quattro ще се предлага още в базовото оборудване.

Според информациите още през юни тази година на салона в Шанхай компанията ще покаже концептуален модел, който ще бъде предвестник на купето с 4 врати Audi A9. Серийната версия на този автомобил ще се появи на пазара до края на десетилетието.

Снимка: Audi

 

Тагове: Audi A8
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    До пича, който разправя за тънките проводници.Батка като намаляваш сечението на проводника увеличаваш съпротивлението.От там проводника започва да грее.Очаквам много самозапалили се Алудита.Ама ще е кеф, кеф, кеф!
  • #21
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какъв траф за високо напрежение? Тези 48 волта ги има в камионите повече от 10 години. Те не са хибриди. Освен това хибридните тойоти са с 12 волтова система. Или те не са се сетили за "трафа". Баси невежия народ!
  • #20
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Ом ( преди 10 години )
    Колко е теглото на проводниците в автомобила? Найй-много 15-20 кг. са всичките. С новото напрежение теглото да им падне 5 макс. 10 кг. На 2 т. лимузина по какъв начин ще се отразят тези килограми, питам аз? Никак! А как ще се отрази това на акумулаторите и трафа за по-високо напрежение... Та за какво е тази цялата работа, освен за евтина шумотевица и реклама, за да зариби неуките, които ще си кажат: аууу, щом е с по-голям волтаж, значи ще върви повече.Според мен това е поредната зарибявка.
  • #19
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На тея отдавна са им ги разкрили двигателите:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18564-honda-pravi-nai-nadejdnite-dvigateli/
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Карам автомобил с ел.серво. Паркирането се извършва с 2 пръста. Гуми 215/16. Хидравликата е в пъти по тегава като управление. Слизайки от ел.серво на хидравлика, все едно се качваш на кола без серво!
  • #17
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** пример отпреди 30г. Туристически автобус "Чавдар". Мощност на стартера: 3.4kW. Цялата периферия работи на 12V, но стартерът е на 24(за което временно двата акумулатора на автобуса се включват последователно).Друг пример: въпросното Ауди. Предницата му тежи поне 1300кг, валяците отпред са поне 245/18 или нещо такова(визирам страшното сцепление). Ако сервото на волана не е хидравлика, а ел.мотор(това го прдполагам) представи си как се завиват предните колела на място при паркиране.Примерно.
  • #16
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 10 години )
    48 волта им трябват за електрическото турбо. Цялата останала периферия си работи съвсем добре на 12 волта. Апоропо, хибридното задвижване на Приус е на 650 волта още от 97-*** насам, така че е смехотворно ия 48 волта да се изкарват кой знае каква иновация.
  • #15
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Допусни и друга възможност. При по-високо напрежение по-лесно се постига висока мощност на всякакви ел.мотори в колата, включително и задвижвашите самата кола при хибридите. А олекотяването на 2т.кола едва ли ще го преследват с изтъняване на кабелите:)
  • #14
    14 rate up comment 10 rate down comment
    до b.b. ( преди 10 години )
    Свързано е с цялостното ориентиране на този клас автомобили към пълна автономност.Много системи,много задвижвания и компоненти ще работят едновремено и се предполага,че това е оптималното напрежение,което е необхоимо за постигане на една мощност,без да се получават пикове в силата на тока през различните вериги.Тези/заедно с Мерцедес,БМВ и Тесла/отварят една нова врата в развитието,конструирането и най-вече в експлоатацията на автомобилите.Жалко е,че от Дошовци не можем да коментираме точно това
  • #13
    15 rate up comment 11 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Може ли някой да ми обясни за чий дедов се прави 48 волтова електрическа инсталация!? Освен, че за да смениш крушката на мигача трябва да влизаш в сервиз, защото никой не прави такава. Предполагам, че "крушките" му ще са ЛЕД, все пак Ауди е това, но все нещо електрическо ще трябва да се смени и хайде в специализиран сервиз, поръчки, доставки... А клиента се чувства много "ексклузивен" щото е на 48 волта! ;)