IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ръкавицата е хвърлена. Cadillac представи флагмана CT6

Луксозният американски седан е голям колкото BMW 7-Series, но тежи по-малко от 5-Series

Ръкавицата е хвърлена. Cadillac представи флагмана CT6

Американският производител Cadillac представи своя нов флагман. Това е лимузината CT6, чиято световна премиера се състоя днес на стартиращия автомобилен салон в Ню Йорк.
Ръкавицата е хвърлена. Cadillac представи флагмана CT6
Cadillac CT6 е позициониран на върха в гамата на марката, като по размери и простор е много близък до BMW 7-Series във версия със стандартно междуосие. Що се касае до теглото, CT6 е по-лек от по-компактните предложения на конкурентите BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-Class, твърдят от американската компания.

"CT6 е един от най-леките, динамични и ефективни луксозни седани в света. Това е шофьорски автомобил", сочи информацията от Cadillac.

Точните размери на флагмана на Cadillac са 5184 мм дължина, 1879 мм широчина, 1472 височина и 3106 мм междуосие. Общата маса на модела е под 1678 кг, като това е постигнато благодарение на новата алуминиева платформа Omega.
Ръкавицата е хвърлена. Cadillac представи флагмана CT6
Що се отнася до дизайна, екстериорът на CT6 залага на ексклузивност и динамичен стил, докато интериорът изцяло акцентира върху лукса.

Сред глезотиите на борда присъстват автоматично отваряне на багажника, LED светлини, инфо-система с 10,2-инчов дисплей, декоративни елементи от екзотична дървесина и карбон, безжично зарядно за смартфон и др. Срещу доплащане могат да бъдат поръчани индивидуални кресла на задния ред, разполагащи с отопление, охлаждане и масаж. При тази модификация са налични два допълнителни 10-инчови монитора, както и климатроник с четири зони.
Ръкавицата е хвърлена. Cadillac представи флагмана CT6
Новият флагман на Cadillac предлага избор от три мотора, всички работещи с бензин.

Входящ в гамата е 2,0-литров агрегат с четири цилиндъра и мощност 270 к.с. Следващото предложение е 3,6-литров V6 атмосферен мотор с 340 к.с., а върховият мотор е напълно новия 3,0 би-турбо. Агрегатът, за който от Cadillac вече обявиха, че превъзхожда аналозите на Audi и BMW, развива 405 к.с. и 543 Нм.

Към момента липсват динамичните данни на модела, като все пак става ясно, че моторите работят в комбинация с 8-степенна автоматична трансмисия. Като опция се предлага динамична система за задвижване на четирите колела.

Сред технологиите за безопасност присъстват 360-градусова камера, система за нощно виждане, система за автоматично спиране, за откриване на пешеходци и др.

Производството на Cadillac CT6 ще стартира в края на тази година, като ще се осъществява в Детройт. Продажбите в САЩ ще бъдат факт непосредствено след това, а до средата на следващата година моделът трябва да бъде наличен и в Европа, Китай, Корея, Япония, Израел и Близкия изток.

Снимки: Cadillac

Тагове: cadillac ct6
0 от 500
  • #16
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми как ще има С6 на пазара като са продали общо 6 броя, хахаха. Кадилака е страхотен и ще има успех, но според мен ще вземе от клиентите на Лексус, а не от БМВ и Мерц. Визията му е такава не много класическа и по скоро технологично иновативна, което си е удар за Японците.
  • #15
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя кадилак е по-добър от швабите.ПП И по-лек.
  • #14
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Що се отнася до С6 на ситроен - на пазара втора ръка е бъкано с ес класи и седмици, но С6 се продават само няколко, а да не забравяме че главната цел в този клас е именно ексклузивност.
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много добре. Особено теглото - около 400 кила под конглокенцията.
  • #12
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мда, другите трева са пасели. Само като видя грозотиите на обявите горе, майко мила...CTS, STS всичките са отвратително грозни. За чупливи да не отварям дума. Правели коли от 40-те, еми те сега са някъде около 80-те по дизайн и техника. Добре че беше Мерцедес да ги пооправи преди години, но и те се отказаха накрая
  • #11
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кадилак са автомобили от 40тирисете още. Тогава Ауди са фалирали за пореден път, бмв не са знаели още, че ще правят коли и може би само Мерцедес са имали нещо приличащо на автомобил ама на фона на кадитата е изглеждал, като нещо от преди 10-20 години. А вие, когато не познавате историята на дадена марка и дори не сте помирисвали техен продукт е по-добре да мълчите. Тая злоба породена от комплекси в немските фенове е пословична, при никои други фенове няма такива комплекси и такава злоба...
  • #10
    9 rate up comment 6 rate down comment
    xff ( преди 9 години )
    Кадилак правят луксозни седани от хиляда години, още от преди немските премиум марки да започнат да правят първите си триколки.
  • #9
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Грозен толуп...
  • #8
    7 rate up comment 9 rate down comment
    xff ( преди 9 години )
    едва ли ауто билд ще пуснат сравнителен тест. Няма да е от полза за кон-ентните немски марки.
  • #7
    18 rate up comment 6 rate down comment
    AmericanMuscle ( преди 9 години )
    Най-прекрасното нещо с четири врати!ГМ вдига нивото.ATS,CTS,сега и това бижу,а само след месец и половина и новото Камаро.