IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Страховита катастрофа на Нюрбургринг взе човешки живот

(Видео) Един от болидите се вряза в публиката на състезание от немския VLN шампионат

Страховита катастрофа на Нюрбургринг взе човешки живот

Тежка катастрофа по време на състезание от немския VLN шампионат взе човешка жертва, съобщава изданието Autosport, което публикува видео от инцидента.
Страховита катастрофа на Нюрбургринг взе човешки живот
Страховитият удар става преди един от завоите на трасето. Болид Nissan GT-R Nismo GT3 буквално излита във въздуха, преминава всички предпазни ограждения и се разбива в публиката.

При катастрофата са пострадали няколко души, като има и една жетва. Подробности не се съобщават, но все пак става ясно, че въпреки мигновената намеса на спасителните екипи човекът е починал още преди да го откарат в болница.

Причините за страховитата катастрофа все още се разследват. От Nissan изказаха съболезнованията си, определейки случилото се като трагедия.

 

Тагове: vln
0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до Wow ( преди 8 години )
    Отвори Youtube и потърси за летящи коли Porsche и Mercedes. Ако поразмърдаш малко двете клетки ще разбереш, че аеро пакета е важен, а не марката. Нека мисленето започне сега.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Automotive ( преди 8 години )
    @*** - "глупав" за по-сериозна обида ли го водите от "пълен *** и ***". Хайде ако обичате като триете мнение трийте всичко, което включва обиди. Става ли?
  • #24
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    хахаха вече си имаме и автомобилен инжИнер занимавал се със състезателни автомобили. хахаха, направо ми оправи деня. инжИнер, който обаче мрази да мисли и дори го пише. инжИнер, който цъка плюсове и минуси и си мисли, че моделите колички от мачбокс ги насройва спортно. пълен *** и ***. ако си мислиш, че някой ти вярва на лъжите се лъжеш. я кажи за аудитата, дето ги сменяше по едно време всеки ден с различен модел!и те ли бяха от състезанията или просто си мечтаеше за тях?я сложи 20 минуса
  • #23
    8 rate up comment 4 rate down comment
    или??? ( преди 8 години )
    И това че преди 10 и повече години и други коли са се обръщали по подобен начин не е оправдание за кола в днешно време и т.н.
  • #22
    14 rate up comment 8 rate down comment
    може ( преди 8 години )
    Много силно се напъват низмо,всячески се опитват да направят от този толуп шампион.дори се виждат тежките последици от нехаиното и вманиачено отношение към спорта.вижда се как останалите коли влизат във същия завои аъс същата а някои дори и по-голяма акорост но го взимат като гущери а тази тояга лети просто.нюрбургринг не е шега,не е некоя японска тепсия и .....има още много да се учат японците в моторспорта .
  • #21
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Fly Nissan, fly. ( преди 8 години )
    Тия скапани оризари само да провалят и Льо Ман със некадърнита си изработка и там, и ще им потроша офиса в Сф. Освен ако не репетират за новата опера "Летящия японец", тогава ще ги разбера.
  • #20
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Wow ( преди 8 години )
    Taka tiq orizarski legeni samo problemi s tqh, vtora kola v ramkite na 1-2 sedmici polita mai samo tova moje no ne i da varvi...I neka pliueneto da zapo4ne sega, japan fenove...
  • #19
    14 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    не случайно във Ф1 са забранени плоските дъна... много добро прилепяне дават , но докато не подксочи предницата
  • #18
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Most_Wanted ( преди 8 години )
    Леле тука много инженери сте се събрали бе. Колко състезателни коли сте проектирали, че давате некомпетентни мнения. Този автомобоил е един от най-добрите в аеродинамичен аспект, но Бай *** пак ще се изкаже неподготвен.
  • #17
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Automotive ( преди 8 години )
    Заяждането нямам намерение да ти го посочвам, надали си толкова глупав, за да не го забележиш ;)Не се хващай за ред от написаното. Дал съм пример какво още би могло да бъде, но причините може и да са други и за да се идентифицират се изисква малко повече време и информация... всичко друго са догадки. Дали са ми празни приказките не знам. Аз съм автомобилен инженер и съм се занимавал с настройки на състезателни автомобили - Formula Ford и IndyCar тренировъчно, Formula SAE на писта. Ти кой си?