IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първа снимка на обновената Toyota Land Cruiser

Всъдеходът ще се предлага с нов 2,8-литров дизелов мотор

Първа снимка на обновената Toyota Land Cruiser

Първа снимка на фейслифта на всъдехода Toyota Land Cruiser публикува от японското издание Carsensor. Официалната премиера на модела ще се състои през август тази година, като той ще се произвежда в Япония, но ще се продава на всички световни пазари.
Първа снимка на обновената Toyota Land Cruiser
Ако се съди по изображението, автомобилът ще получи нови брони, различни въздухозаборници и видоизменени фарове. Освен това в оборудването му ще влязат радар, камера, следяща за пешеходци, функция за автономно спиране и система за поддържане посоката на движение.

Обновеният Toyota Land Cruiser ще се предлага и с нов 2,8-литров дизелов двигател с 4 цилиндъра, който може да работи в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Настоящите 4,5-литров дизел с 235 к.с, както и 4,6-литровият бензинов агрегат с 309 к.с. ще продължат да се продават.

Снимка: Carsensor

Тагове: Toyota Land Cruiser
0 от 500
  • #41
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    кво го буташ тва дърво дефендера - тва е като уазка, не става за каране и возене. Пък и всеки дефендър яде дървото от ТЛК 70http://***.toyota.co.za/ranges/land-cruiser-79-sc#gallery
  • #40
    6 rate up comment 3 rate down comment
    пак от там ( преди 10 години )
    Дотук с теорията. На практика Mitsubishi Pajero се нуждае от значително по-дълго засилване от Defender, за да преодолее изкачването, а това не е особено щадящо за машината внимателното катерене изглежда по съвсем различен начин. С набраната инерция билото идва твърде бързо и праговете засядат с неприятен стържещ звук. Тази безсмислена добавка към каросерията е налице и при моделите на Toyota и Nissan; тя превръща всеки всъдеход в нещо като прасе с увиснал корем и обезсмисля големия ъгъл на предния и задния надвес.
  • #39
    3 rate up comment 3 rate down comment
    пак от там ( преди 10 години )
    Независимо от факта, че и Toyota Landcruiser разполага отпред с независимо окачване, всъдеходът разминава колелата си необикновено добре. Въпреки че тук на борда липсват дори пневматичните елементи, които автоматично могат да освобождават стабилизаторите, моделът на Toyota успява да следва Defender по-дълго от останалите. Дотогава, докато ъгълът не предния му надвес не показва границите на възможното.
  • #38
    5 rate up comment 3 rate down comment
    копирано директно: ( преди 10 години )
    ЗаключениеЯсно беше, че старият боец Land Rover накрая ще бъде първи. Но моделът на Toyota успя да го следва удивително дълго, а със системата Crawl Control предлага дори автоматизирано шофиране по пресечен терен и добър комфорт на шосе с твърда настилка. Представителят на Mitsubishi успява донякъде да се катери наравно с него, за разлика от Nissan, който изостава заради липсата на блокировки контролът на сцеплението не може да ги замести.
  • #37
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това ще ме е срам да се кача!Ахти грозния тулуб...
  • #36
    11 rate up comment 11 rate down comment
    относно спора ( преди 10 години )
    Could a BMW X3 Diesel Be Better than a Hybrid Lexus NX ?И отговора е :ДА!Само че подобни материали пожълтелите редакторчета не превеждат и не предлагат!А колкото до Тойотата: скоро един Тоарег постави един рекорд в изминаване на дистанция от Европа до Африка! Нека тази Тойота подобри рекорда за време по този маршрут,пък тогава пейте дитирамби!
  • #35
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вурста се чуди вече каква глупост да измисли, за да изкара, че ЛК не струва. Ама това нямало, ама онова нямало, ама двигателя бил слаб, трансмисията на Исузу, визията не му харесвала и какви ли не др.глупости. Добре бе кухарни, дай да видим немски аналог на ЛК! Има ли такъв, а? Хайде, когато *** немски каски изкарат конглокент на ЛК, тогава да се обаждаш и да недоволстваш! Ще ги сравним, за да стане ясно кое е по-доброто. Но какво ли да сравняваме немски *** с доказала се японска машина...
  • #34
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Wow ( преди 10 години )
    По злобничките коментарите на оризарите, без НИТО един довод защо няма никаква разлика от предходните 2 поколение, разбирам, че едно си ви е в устата и само това си мелите! Колко бил проходим и незнам си какво все ми е тая за какъв ще си вземеш това а не предишния им ЛЕГЕН, питам отново?
  • #33
    14 rate up comment 6 rate down comment
    trb ( преди 10 години )
    Тойотата е несравнима извън пътя, но смятам, че цената и е малко висока. Карал съм такава служебна (тази преди фейслифта). В този ред на мисли мисля, че е голяма тъпотия да даваш 160 000лв. (2012 година) и автомобила да няма адаптивен ксенон и датчик на накладките, което специално с накладките е доста кофти тъй, като колата е тежка и при нормално каране изкарват 20 000 км. (в ТМ ауто ми казаха, че тези на НСО изкарват по 6-7 000). Другото, което е имат мн слабо антикориозионно покритие.
  • #32
    11 rate up comment 10 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Щом ББ,фен на всичко немско кара ЛК предоставен от НСО, всичко е ясно т.е. кое е най-сигурно и надеждно