IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните модели в Европа

През февруари класацията оглавяват Volkswagen Golf и Polo, следвани от Renault Clio

Най-продаваните модели в Европа

Европейският автомобилен пазар отбелязва силен старт на годината, регистрирайки ръст от над 7% за първите два месеца. Вече станаха ясни лидерите по продажби на континента, а днес JATO Dynamics изнесе данни и за най-подаваните модели автомобили.
Най-продаваните модели в Европа
Снимка: Volkswagen

Лидерската позиция по продажби в Европа продължава да държи бестселъра Volkswagen Golf, при това със значителна преднина пред конкурентите. През февруари моделът е реализирал 36 292 продажби (ръст от 5,8%), или почти два пъти повече от втория в подреждането.

Сребърното отличие също отива при Volkswagen. Моделът Polo измества Renault Clio от второто място, изпреварвайки го със само 89 продажби. Резултатът на Polo е 21 495 реализации и ръст от 7,2%, а този на Clio - 21 406 продажби и ръст от 1,2%.

На четвърта позиция по продажби през февруари в Европа се нарежда Ford Fiesta, следвана от Peugeot 208 и Opel Corsa. И трите компактни модела отбелязват лек спад в продажбите си спрямо същия месец на миналата година.

Седмата позиция е за най-добре продаваният модел на Skoda - Octavia, а на осмо място финишира Volkswagen Passat, чийто брой продажби се доближава до този на далеч по-достъпни автомобили. Седанът от сегмент D демонстрира и най-сериозен ръст през месеца - цели 63,8%.

В Топ 10 попадат още лидерът при кросовърите Nissan Qashqai, който също отбелязва сериозен ръст, и Audi A3.

Подробности вижте в таблицата на JATO Dynamics
Най-продаваните модели в Европа

Тагове: VW Golf jato dynamics
0 от 500
  • #1
    14 rate up comment 20 rate down comment
    zoom in ( преди 9 години )
    За съжаление, разликата с Американския пазар е очебийна по всички параметри. В добрата стара Европа се купуват малки, евтини, немски нафтови печки.И не ми дреме толкова за авто-парка на европейците, колкото за причините той да е такъв. А истината е, че и икономическата разлика е вече доста очебийна между САЩ и Европа.