IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои марки още ще си тръгнат от Русия?

Suzuki, Cherry, Citroen, Peugeot и Honda вероятно ще последват General Motors

Кои марки още ще си тръгнат от Русия?

Поне още 5 автомобилни марки вероятно ще напуснат пазара в Русия заради икономическите проблеми на страната. Така те ще последват General Motors и Sang Yong Motor, които вече обявиха, че закриват своите предприятия в страната.
Кои марки още ще си тръгнат от Русия?
Заводът на Volkswagen в Калуга. Снимка: Ройтерс 

Според руски медии Suzuki, Cherry, Citroen, Peugeot и Honda са следващите компании, които не виждат смисъл да продават коли и да инвестират в един от най-големите пазари на планетата, който през последните месеци се сви до рекордно ниски нива.

Продажбите на Suzuki са спаднали със 73% в сравнение с миналата година. Същото намаление отчитат и китайците от Cherry. При Peugeot и Citroen резултатите са направо катастрофални - едва 800 коли за първите 2 месеца, както и при Honda, която за януари и февруари на 2015 г. отчете само 636 продажби.

Според експерти подобни резултати обричат марките на голям пазар, какъвто е руският. Някои от тях са на мнение, че Ford също ще се оттегли. Компанията вдигна цените на своите модели с 23%, в резултат на което нейните продажби паднаха със 70% през тази година. На всичко отгоре Ford има и два завода на територията на страната.

Според друго издание - "Московски комсомолец", проблемите в автомобилния бранш на Русия тепърва ще се задълбочават. Доказателство за това са зачестилите спирания на производството в заводите, собственост на големи западни компании. Този на Ford не работи от 16 март заради стачка, докато в предприятието на Renault работния процес бе прекратен за близо месец - от 16 февруари до 10 март. Заводът в Калуга, където се сглобяват моделите на Citroёn и Mitsubishi, спря дейността си за периода 24 февруари - 9 март.

Проблеми имаше и в двете предприятия на Volkswagen в Русия. В Нижни Новгородод, където е съсредоточено производството на Volkswagen и Skoda, от началото на март до края на април е въведена 4-дневна работна седмица. А в Калуга е спряно сглобяването на Audi Q5, Q7 и А7.

 

0 от 500
  • #8
    18 rate up comment 9 rate down comment
    раптор ( преди 9 години )
    Да само космонавтиката, енергетиката, химическата и военната промишленост стават... Камионите, фармацефтиката и производството на метали са на добро ниво. Спорта е доста развит... Абе гола вода са! Не са като бг лъвове...
  • #7
    17 rate up comment 13 rate down comment
    Striker ( преди 9 години )
    Нищо не става от тая псевдо-държава, ама не слушат, сега нека си трошат главите. Поне докато хипофизното джудже от Кремлин е на власт ще бъде така. От там само водка, дървен материал, петрол и *** стават за нещо.
  • #6
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Според БМВ качеството не отстъпва на тези сглобени в другите им заводи Те много ясно, че така ще кажат.Гледал съм клипове как *** сглобяват коли(без да знаят, че ги снимат) Тия са тотални ***!Каквото пипнат съсипват!
  • #5
    20 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Рено-Нисан, стават монополист на този пазар, който е не само един от най-големите в света, но и който тепърва ще се развива и то много. След някоя др. год. ще четем новини как същите тези се връщат на руския пазар, но късно. Другото нещо, което ще се случи е да се търсят и др. алтернативи за производство на автомобили. Пазара не търпи празни пространства. Има ли търсене се намира начин да има предлагане.
  • #4
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Някой се махат, но други печелят от това.
  • #3
    19 rate up comment 10 rate down comment
    Achtung ( преди 9 години )
    Те в Русия сглобяват още и БМВ 3-серия, 5-серия, 7-серия, Х3, Х5 и Х6. Според БМВ качеството не отстъпва на тези сглобени в другите им заводи
  • #2
    24 rate up comment 14 rate down comment
    безпристрастен ( преди 9 години )
    Е даде, ама да дадеш на пиян руснак да сглобява хай-тек кола като А7, не е за голяма хвалба. Най-вероятно на входа на завода са въвели дрегери и всеки минава през тях преди да влезе на работа.
  • #1
    21 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Майко като знам, че Тойота има два завода в Русия и Един в Турция! Е това е дъното просто.