IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW показа най-практичния спортен Golf

Цените на комбито GTD стартират от 31 997 евро

VW показа най-практичния спортен Golf

Семейството на спортните модификации на VW Golf още през януари бе попълнено с дизелово комби, чиято официална премиера пред публика се състоя на автосалона в Женева. Именно под прожекторите на швейцарското изложение производителят разкри европейските цени и нивата на оборудване на модела.
VW показа най-практичния спортен Golf
Спортното комби Volkswagen Golf Variant с добавка GTD (Gran Turismo Diesel) разчита на 2,0-литров 4-цилиндров турбодизел, който развива мощност от 184 к.с. и 380 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона 1750-3250 об/мин. С този мотор комбито ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,9 секунди, без да има значение дали е механична или с работозирана скоростна кутия.
VW показа най-практичния спортен Golf
Максималната скорост на модификацията е 231 км/ч с механични скорости и 229 км/ч за автоматика. Смесеният разход на гориво при Volkswagen Golf Variant е 4,4 л/100 км при версията с ръчни скорост и 4,8 л/100 при тази с трансмисия DSG.

На външен вид машината се отличава по сниженото с 15 мм окачване, различните брони и решетка на радиатора, затъмнените задни стопове, черните рейлинги на покрива, хромираните двойни тръби на изпускателната система и 17-цоловите джанти. Комбито е получило и би-ксенон фарове.
VW показа най-практичния спортен Golf
В Германия Volkswagen Golf GTD Variant стартира от 31 997 евро, което е с около 1500 евро над цената на хечбека Golf GTD.

Срещу допълнителни 965 евро компанията предлага пакет Sports&Design, който включва 18-цолови джанти Nogaro, тонирани стъкла, червени спирачни апарати и система за избор на режим на шофиране. В салона са поставени спортни седалки в стил Golf GTI и декоративни елементи, включващи алуминиеви педали.

0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като погледна цените на вторичния пазар се прави следния извод - Гоуф нов аналогичен примерно на Ланча Делта от 2008, в момента струва около 3-4000 евро ( от толкова започва да кажем ) в същото време делтата започва от 6000 евро нагоре същата година с подобни параметри . Кво излиза ся, че продават гоуфа много скъпо, а след това цената се срива точно след 3 години.Едно време обясняваха тука феновете на ВАГ, че остатъчната стойност говорела за качество - еми явно ВАГ са на дъното пак.
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    60 000+ лева за голф. Не благодаря.
  • #25
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ....Ауриса ми харчи 6,5/100...и един мармот завива шоколада в станиол...
  • #24
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колко пъти си карал Аурис хибрид бе разбирачо, че и разход взе да си съчиняваш? При 140 км/ч Ауриса ми харчи 6,5/100. Ако ми намериш дизел при тази скорост да харчи 2 пъти по-малко ти подарявам колата си. Първо обаче изкарай книжка, че като ти чета глупостите, май такава нямаш все още. А за Камри вземи прочети малко, а не да си съчиняваш,че изглеждаш направо смешен! Американците не карат ***, а точно европейците и най-вече *** карат ***-прехвалени и скъпи китайски ментета.
  • #23
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    По голяма пръчка от аурис/корола трудно можеш да намериш на пазара в момента. Разхода дето го дават на тия хибриди е верен колкото и на VAG дизелите.Когато го опънеш хибрида по магистралата със 140 харчи двойно на дизела.А оня дето говори на Камри-ми е ясен че само е чувал за нова кола. Това е *** за американци и затова не го продават в Европа.
  • #22
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    къде ги продават тия камри хибрид да си зема и аз едно
  • #21
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аурис хибрид действително е много по-добро предложение от този гоуф, а за Камри да не говорим, че то е от друга вселена спрямо гоуфа. Немските каруци ги карат само хората, които нищо не разбират. Чули от другите селяни, че били много здрави и хайде юруш на маслините.
  • #20
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За тия пари взимам едно камри хибрид с 200 коня и получаваш удобен седан, здрав и много повече екстри. Пък и да не ми се занимава да го вкарвам, ще си взема аурис хибрид и пак ще е в пъти по-добре от тва недоразумение на снимката. 65 000 за гоуф с 2.0 дизел е пълен смях, а че те го наричат спортен е още по-пълен смях. Тия като започнат да правят солидна изработка и обезшумяване и им се вдигне теглото с 100-200 кила хептен няма да вървят бе! ТО за тва явно така ги сглобяват с чук и лепило.
  • #19
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Верно ли има значение дали е с 1 или 2 турбини? А едната турбина, като е с променлива геометрия,а двете не са как са цените ? От VW продават *** с карирани седалки на базови цени, а след като никой не им ги купи правят промоции големи заради "Facelift" и бройки на склад седели по 2-3 години в гараж някой немски. След това препродават автомобилите си на себе си за нуждите на компанията и на ти голям брой продажби.Ама Фиат поне вдигнаха качеството много, а СОЦВАГЕН го занижиха допълнително.
  • #18
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    има значение дали е 1 или 2 турбини - значението е цента, и другите разходи. това че тука си купувате 15 годишни фиати и 20 годишни голфове кого го грее. а пък шефа на Фиат каза че ВАГ много подпивали цените на колите и продавали евтино - кого да слушаме? теб ли или шефа на любимата ти фирма за трошляци