IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“

Японците представиха автомобила-рекордьор в Женева

Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“

Honda представи на автосалона в Женева новото поколение на хот-хеча Honda Civic Type R. Освен самият автомобил японците показаха и видеозапис, от който става ясно, че машината е новият най-бърз модел с предно предаване на планетата.
Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“
Honda Civic Type R е изминал една обиколка на „Северната дъга“ на писта „Нюрбургринг“ за 7 минути 50.63 секунди, което е близо с 4 секунди от досегашното най-добро постижение, принадлежащо на Renault Megane RS 275 Trophy-R. През лятото на 2014 г. френският хечбек записа резутат 7 минути 54.30 секунди.

От японския производител разкриха, че рекордът е поставен по време на последните тестове на прототипа, на който е било поставено изцяло серийно оборудване. От Honda са премахнали единствено киматика, аудиосистемата и предната пътническа седалка, за да се намали теглото на машината.
Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“
Самият хот-хеч е оборудван с 2,0-литров двигател от семейството VTEC Turbo, който развива мощност 310 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Моторът работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия, като това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди. Максималната скорост на Civic Type R е 270 км/ч.
Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“
Моделът е получил променено окачване в сравнение със стандартния Civic, като разполата с адаптивни амортисьори. Хот-хечът е оборудван и със самоблокиращ диференциал с повишено триене, който заедно с амортисьорите е разработен специално за него.

Освен това машината е снабдена със специален режим R+, който настройва отделните компоненти на електрониката специално за шофиране на писта. В частност това позволява са се променят характеристиките на кормилната уредба, на адаптивните амортисьори и на педала на газта, който реагира по-бързо.

Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Тагове: honda civic type r
0 от 500
  • #29
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    A TUV *** Report и останалите организации за качеството сочат безкомпромисно,че най-здравите коли са японските и в частност Тойота с най-много модели сред най-здравите. Това е.
  • #28
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като се разрових по чуждите сайтове стана ясно, че клетката е сложена с цел повишаване на сигурността на пилота. Изпитанията, както добре се вижда, са правени миналото лято и целта не е била поставяне на рекорд, а тестване на гуми, които обаче не са пистови. От Хонда са заявили, че ще се върнат на пистата за подобряване на това постижение...
  • #27
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Нали и аз това пиша де!?Кайман е 10 сек по-бърз
  • #26
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-важни с апрегледите на ТЮв, не случайно Ауто Билд работи с тях. А прегледите на ТЮВ напълно се припокриват с прегледа на качеството на Ауто БИЛд,както с JD POwer i Consumer Reports.
  • #25
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам защо не излиза ,но времето на Кайман ГТ4 е 7.40мин.
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    корекция! ( преди 9 години )
    911-sourced chassis components, bigger brakes and a stiffer suspension setup that has been lowered by over an inch help keep the power in check. Porsche promises the GT4 can lap the North Loop of the grueling N
  • #23
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Das Auto ( преди 9 години )
    Аз не съм фен на "плюенето",макар че понякога се изкушавам да разлая кучетата!Също така не приемам да се "захласваме" по информацията от J.D Rower,където някой попитал някого/Шоглок,Ли,Алварес или Н'Коно/ по телефона,колко му е надеждна колата, а да елиминираш резултатите на DEKRA от прегледите на 15 млн. автомобила.
  • #22
    4 rate up comment 8 rate down comment
    е,Дошо! ( преди 9 години )
    Недей да лъжеш,моля:"911-sourced chassis components, bigger brakes and a stiffer suspension setup that has been lowered by over an inch help keep the power in check. Porsche promises the GT4 can lap the North Loop of the grueling N
  • #21
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щото ими е толкова акъла...
  • #20
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ба..., Das ***, това ти ли си..., казал си добра дума за Хонда