IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“

Японците представиха автомобила-рекордьор в Женева

Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“

Honda представи на автосалона в Женева новото поколение на хот-хеча Honda Civic Type R. Освен самият автомобил японците показаха и видеозапис, от който става ясно, че машината е новият най-бърз модел с предно предаване на планетата.
Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“
Honda Civic Type R е изминал една обиколка на „Северната дъга“ на писта „Нюрбургринг“ за 7 минути 50.63 секунди, което е близо с 4 секунди от досегашното най-добро постижение, принадлежащо на Renault Megane RS 275 Trophy-R. През лятото на 2014 г. френският хечбек записа резутат 7 минути 54.30 секунди.

От японския производител разкриха, че рекордът е поставен по време на последните тестове на прототипа, на който е било поставено изцяло серийно оборудване. От Honda са премахнали единствено киматика, аудиосистемата и предната пътническа седалка, за да се намали теглото на машината.
Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“
Самият хот-хеч е оборудван с 2,0-литров двигател от семейството VTEC Turbo, който развива мощност 310 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Моторът работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия, като това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди. Максималната скорост на Civic Type R е 270 км/ч.
Honda Civic Type R е новият крал на „Нюрбургринг“
Моделът е получил променено окачване в сравнение със стандартния Civic, като разполата с адаптивни амортисьори. Хот-хечът е оборудван и със самоблокиращ диференциал с повишено триене, който заедно с амортисьорите е разработен специално за него.

Освен това машината е снабдена със специален режим R+, който настройва отделните компоненти на електрониката специално за шофиране на писта. В частност това позволява са се променят характеристиките на кормилната уредба, на адаптивните амортисьори и на педала на газта, който реагира по-бързо.

Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Тагове: honda civic type r
0 от 500