IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов

Всъдеходното комби ще се предлага с избор от 5 двигателя

Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов

Volkswagen разкри второто поколение на комбито с повишена проходимост Passat Alltrack, чиято световна премиера ще се състои на откриващото се на 3 март автомобилно изложение в Женева. А първите продажби на модела в Европа ще се стартират през септември.
Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов
Както и предшественикът, така и новият Passat Alltrack предлага увеличен просвет и оригинални брони, увеличаващи проходимостта на машината. Тя е оборудвана също така с пластмасови предпазители на цялата каросерията, както и със защита на дъното.

Външният вид на проходимия автомобил доминира още с оригинални джанти и сребристи корпуси на огледалата. Пътният просвет при модела е с 28 мм по-голям от този на обикновения Passat. Машината е оборудвана и със система за задвижване на четирите колела 4Motion, която е комбинирана с Haldex от пето поколение.

Освен това системата предлага и нов режим Off Road, който променя отзивчивостта на педала на газта, като оптимизира спирачната система и асистента при спускане или изкачване по неравен терен. Диференциалът с електронна блокировка XDS+ е достъпен само при най-мощните бензинова и дизелова версии на новия Passat Alltrack.
Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов
Що се касае до моторите, за всъдеходното комби на Volkswagen са предвидени 5 агрегата. Това са два бензинови турбо-мотора с 4 цилиндъра и обем 1.4 и 2.0 литра, развиващи съответно 150 и 220 к.с., и три дизела с обем 2.0 литра. Първите два от тях развиват 150 и 190 к.с., а третият, благодарение на двата турбо-компресора, разполага с 240 к.с.

Най-слабите агрегати - тези със 150 к.с., се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия, докато за всички останали като опция се предлага и 6-степенна DSG роботизирана трансмисия с два съединителя. За модела не се предвижда 7-степенна DSG, тъй като тя не е подходяща за движение по трудни терени.

В оборудването на комбито са включени адаптивни светодиодни фарове, 12-инчов приборен панел, пълен набор електронни „асистенти“, включително система за подпомагане на паркирането с ремарке. Наличен е също така мултимедиен комплекс (Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink), работещ със сензорни дисплеи с размер 5, 6,5 или 8 инча.

Снимки: Volkswagen

 

 

0 от 500
  • #26
    14 rate up comment 18 rate down comment
    до 6a13tt ( преди 10 години )
    Все си мисля, че се гледат продажбите в световен мащаб! Японски и корейски автомобили в САЩ се купуват от хора, които нямат пари за нещо по-добро - било той нещо с 6 литров двигател или нещо европейско!В САЩ ги били купували много Субарутата....хубаво!В Европа и специално България колко хора си купуват Субару???Legacy Струва 60-70 хиляди! Едва ли много биха избрали Субару пред БМВ/Мерцедес/Ауди/Лексус!ОК, кой в България си купува старо Субару, и те много не се виждат по пътищата??
  • #25
    8 rate up comment 4 rate down comment
    аз ( преди 10 години )
    я вижте цените на субару първо и тогава сравнявайте
  • #24
    19 rate up comment 16 rate down comment
    До "До Das Auto ( преди 10 години )
    Кой си купува Субару?!Само ентусиасти купуват Субару!Дори и феновете на японските коли предпочитат Тойота, Нисан, Хонда или Мазда пред Субару!Хайде малко по-сериозно!По форумите всички сте фенове на Субару, а по улиците е рядкост да видиш подобен автомобил!
  • #23
    13 rate up comment 26 rate down comment
    ше мечка оризарки ( преди 10 години )
    Вийте от яд оризарчета долни.....
  • #22
    28 rate up comment 16 rate down comment
    До Das auto ( преди 10 години )
    "Недостижимо за японските легени!""Най-доброто в сегмента!"Я виж един Субару Леворг например, и пак си помисли, ако въобще можеш да реализираш подобна дейност! Субаруто е много по-красиво, вадят 300 к.с от 2.0 литровия двигател, доста повече от тоя ваген, четворното им задвижване е класи над швабското, надежността е по-висока, и цената е по-ниска! Ваген-а може да е добър, ама чак пък най-доброто в клас си, малко хвърчиш във въздуха като празен балон!
  • #21
    23 rate up comment 10 rate down comment
    Стефан ( преди 10 години )
    Ще стане масов по улиците на Перник и околностите към 2025 година
  • #20
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Я вижте бялото СУВче на Хонда, няма ли го тоя "Жилет" вътре на таблото а? Май пак Немците задават направялението останалите следват тях.
  • #19
    13 rate up comment 19 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Абе за външен *** става
  • #18
    12 rate up comment 17 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Grtozotia garantiarana ot skoda! taia jalka i otvratitelno grozna kola prili4a na samobrysna4ka Gillette Mach 3 i naistina e niakakva shantava nerazbiraema za estetikata smesica mejdu varel i samobrysna4ka,v kraina smetka mai se e polu4ila iutia. Tabloto dori ne zaslujava i tozi komentar- nai-pensionerskoto,bezideino i starovremsko tablo sled moje bi Caddy i Fabia.
  • #17
    16 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Накратко, Ваген не изневеряват на традициите, скука голяма! Наистина дизайна и от вън и от вътре има много заемки от Жилет, не съм сигурен обаче Мач3 или Фюжън са ползвали са пример!