IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

TRD версии и за семейните модели на Toyota

Японската компания иска да привлече вниманието на по-младите клиенти

TRD версии и за семейните модели на Toyota

За да привлече вниманието на по-младите клиенти, японската компания Toyota ще разшири портфолиото си от спортни модификации, съобщава Automotive News.
TRD версии и за семейните модели на Toyota
Проектът Camry Sleeper, който Toyota създаде за изложението SEMA. Моделът разполага с 850 к.с. Снимка: Toyota

Въпросните модификации ще обхващат почти цялата гама от модели на Toyota, включително семейните седани. Автомобилите ще бъдат доработени от спортното подразделение Toyota Racing Development (TRD).

"Най-вероятно ще започнем със седана Camry, тъй като той вече си е изградил имидж на не само надежден и комфортен автомобил, но и на състезател. Toyota Camry се състезава в NASCAR, логично е да разполага с и със серийна спортна версия", казва пред изданието Бил Фей, генерален мениджър на Toyota Division.

Очаква се
Camry TRD да бъде представен още тази година, а на пазара да се появи през 2016 г. Ако моделът се окаже успешен, Toyota ще предложи подобни версии и на други свои автомобили.

Към момента с модификация TRD разполагат пикапите и всъдеходите на марката - Tundra, Tacoma и 4Runner. Въпросните спортни версии на тези модели имат по-висока цена, но са по-желани от клиентите. Над 40% от продажбите на Tacoma са именно за версията TRD, пояснява Бил Фей.

Към момента не е ясно дали новите модели на Toyota Racing Development ще получат изцяло визуални промени. Възможно е те да предлагат не само по-атрактивен дизайн, но и променени окачване и настройки, както и по-висока мощност. 

Тагове: trd
0 от 500
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Но смятам,че Мерцедес,БМВ,Порше,Ауди и Волво са недостижими за японските им конглокенти във всеки един автомобилен клас.-----------------------Какво смяташ ти е без значение, защото се вижда, че в сметките си много, много зле. Има един аспект обаче в който си прав. Действително в лошото качество, ниската надеждност и скъпата поддръжка, японските автомобили няма как да достигнат европейските. Срещу тях да тичат не могат ги стигнат. Единствено Волво са най-близо до японските по качество.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    баси тъпия сайт дето ми изтри коментара.Та въпроса беше кое волво или мяуди струва $500 000 колкото Лексус ЛФА?
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до до Дошо ( преди 10 години )
    "смятам,че Мерцедес,БМВ,Порше,Ауди и Волво са недостижими за японските им конглокенти във всеки един автомобилен клас."Вагенския фен пак е пил вода от бойлера! Я кажи кое волво или $500 000?!?!?!
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Американците ядат и ГМО и фаст фуд. Това че американците купуват японски коли не е критерий, че колите да добри."Хахаха, а в Европа не се яде ГМО, нааалииии? :) Нещо за трансатлантическото споразумение да сте чували колега? Или за влаганите в продуктите ни соя, соев лецитин, царевични продукти и други от ГМО култури? Ммм? Европа не е нищо по-различно от всеки друг пазар на света, печели се от всеки спестен цент, долар, йена, рубла, юан и т.н. Вместо олио, палма, например, а после организма ?
  • #20
    4 rate up comment 6 rate down comment
    до: toyota и спорт!? ( преди 10 години )
    Тези елементарни теории, ала 6-ти клас голямото междучасие ги развивай сред себеподобните ***! Дори и те ме съмнява да ти повярват. Киноманче днес нещо го раздаваш. А случайно да знаеш, че марките, които се дават най-често по филмите са спонсори на филма.Транспортер, Такси и др.подобни филми са почти изцяло спонсорирани от определена марка.Ако гледаш обаче новини и американски предавания,няма как да не забележиш,че богатите и успели американци, карат предимно Лексус.Ти обаче гледаш Планета.
  • #19
    6 rate up comment 6 rate down comment
    toyota и спорт!? ( преди 10 години )
    Даже имаше изследване,че феновете на Тойота не се интересуват от спорт!Колкото до културата на американците,и то не само като потребители:от 300млн. една малка част са с висока култура,знания,най-доброто образование и това е факт.И точно тази част от обществото едва ли кара Тойота.Мисля,че поне гледаме най-много американски филми и там не съм видял банкери,финансиси,юристи,интелектуалци да карат неюо друго извън Мерцедес,БМВ,Порше,Райндж Ровер или Волво.И никога Тойота,Хонда,Мазда или Сузуки.
  • #18
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Фолксваген е в САЩ от 50-те години!!! Но питай ги колко продават сега, Колкото един модел на Тойота."NIKAK NE E LESNO DA SI DILAR NA VAG*NI
  • #17
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само за пример ще дам екстрите между японски и немски коли. Примерно ел. стъклата. Всички Голфове до 4 стандартно са с ръчки, а ако си доплатиш ти слагат ел.стъкла на предните прозорци, а на задните не са е измислили тази екстра още. Значи до към 2000 г. Голфовете са орязани с екстри (не че след това не са де). Маздата ми модел 323 от 1991 е стандартно с 2 предни ел стъкла в базовата версия и климатик. Неммците до към 2005 г. климатика все още го смятат за екстра и се доплаща,но като има балъци
  • #16
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И американецът е с най-развита потребителска култура - автомобилите им по правило са по-големи, с повече екстри и по--лускозни от европейските, само за пример - американците карат V8 автоматици с климатици и ел.стъкла от 50-те и 60-те години!!! Това е цивилизован пазар с автомобилна култура. И точно такъв пазар е показател за това коя марка е по-добрата и качествената. Дали японската или германската. И двете са чужди за американеца.
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това са пълни глупости. Причината американците да купуват чужди за тях японски коли е фактът,че те имат имиджа на много здрави автомобили и всяка година са на първите места не само на американските класации за здравина и задоволство на клиентите,а включително и на германски и други. Второ - европейските коли са преди японските на американския пазар - Фолксваген е в САЩ от 50-те години!!! Но питай ги колко продават сега, Колкото един модел на Тойота.