IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan показа спортна кола с 4 врати

Новото поколение на седана Maxima ще получи и хибридна версия

Nissan показа спортна кола с 4 врати

Nissan публикува първи официални фотографии на следващото поколение на седана Maxima. Японците определиха автомобила като „спортна кола с 4 врати“ и потвърдиха, че официална му премиера ще се състои на автосалона в Ню Йорк през април.
Nissan показа спорна кола с 4 врати
Флагманският модел е изграден по мотивите на концептуалния Sports Sedan, показан на автосалона в Детройт преди година. Представители на Nissan уточниха, че новата Maxima е вторият сериен автомобил на марката със снижаваща се назад линия на покрива след новото поколение на кросовъра Murano.

Засега от компанията не бързат да разкриват други подробности за модела, но се предполага, че той ще получи 3.5-литров V6 двигател с мощност от около 300 к.с. и вариаторна трансмисия.
Nissan показа спорна кола с 4 врати
Ще има и хибридна версия, като тя ще бъде заимствана от новото поколение на всъдехода Pathfinder. Очаква се агрегатът да се състои от 2.5-литров бензинов мотор с 4 цилиндъра, електрически двигател, комплект литиево-йонни батерии и безстепенна трансмисия.

Пазарната премиера на новото поколение Nissan Maxima ще се състои през първото полугодие на тази година. Всички подробности за модела ще бъдат съобщени в Ню Йорк през април.
Nissan показа спорна кола с 4 врати
Снимки: Nissan
 

 

Тагове: Nissan Maxima
0 от 500
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    i8 mai e samo elektricheski, no i3 si e hibrid ili samo elektricheski.
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Не, благодаря, смятам да се придържам към БМВ... ***Enzo, ma man - BMW syshto praviat hibridi. i3 i i8.
  • #45
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до Еnzo ( преди 10 години )
    Не са по добри японските, но не са и толкова лоши, БМВ също не е с най качествен интериор за цената си, има по добро и модерно задвижване, но интериорите им издишат. Седни в базова 3ка ! Бенц са с най качествените интериори а БМВ имат калпава електрическа част, нещо което при джапанките го няма като проблем. Досадно е. Иначе максимата е хубава кола жалко, че е с предно
  • #44
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    И изобщо, очевидно нямате поглед върху новите коли в момента. По-скапани от японските просто няма. И това далеч не е само мое мнение. Гледал съм американско ревю на Лексъс IS, в което водещият каза, че декоративният елемент по таблото е качествен и скъп, но изглежда некачествен и евтин. Това лично съм го възприел, тъй като преди да се спра на БМВ, тествах именно тая кола. Много са се напънали да постигнат нещо подобно на БМВ, но в крайна сметка са много далеч от истината.
  • #43
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    Разбира се, навсякъде имаш множество варианти на изкуствена кожа. Всички тези материали се предлагат на различни цени. Споменатите изкуствени материи обаче са евтини, но много ефектни. При японските коли в идентични класове най-много да ти предложат един кожен салон, който не включва таблото и обикновено е скапан. Кожа, ама нискокачествена. Всички БМВ-та обаче, без оглед на модела, са с облицовки на таблата и вратите дори в най-постните варианти, от меки, приятни изкуствени материали, които перфектно имитират естествени такива и изглеждат много по-скъпи, отколкото са.
  • #42
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    За БМВ-то. Първо, ВИНАГИ имаш вариант, срещу доплащане, разбира се, да си купиш колата с интериор почти изцяло тапициран с естествена кожа. Включително шито табло. Като започнеш от 2-ра серия и стигнеш до върха на гамата. Отделно от това, както те, така и Мерцедес и Ауди, имат разработени специални интериорни материали, които са изкуствени, но са много качествени при Мерцедеса такъв материал е Артико (имитация на кожа); при БМВ е Сенсатек (текстил, който имитира кожа) и т.н.
  • #41
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    Що се отнася до Райха... Не ме поправяй излишно. Аз за коли говорех. Не за Св. война. В областта на автомобилите, никога не са били и никога няма да бъдат на правилното място. А иначе си прав за техниката. Аз точно това казвам и се опитвам да набия в главите на всички фенове на японските коли. Относително безпроблемни са, относително, защото са ПРОСТИ. За жалост обаче са толкова безумно прости, че те оставят с усещането, че караш кола на старо. Пък са нови и са по 30 40 хил. лв.
  • #40
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    Когато става дума за интериора на автомобилите, в 80% от случаите става дума за изкуствени материали. Но... винаги съм казвал, че интериорът на японските коли изобилства от ЕВТИНА пластмаса. Т.е. личи й, че е нещо евтино. Твърда, с неприятна структура, лесно податлива на механични повреди. Имам преки наблюдения върху чисто нови Корола, Кашкай и Лансер. Това е гнусотия, разбирате ли. Гнусотия! Няма френска, италианска, шведска или английска кола за цената на изброените, която да е толкова зле.
  • #39
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ДВГ с вътрешно горене, т.е. Двигател с Вътрешно Горене с вътрешно горене!?Голямо горене.
  • #38
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Orido ( преди 10 години )
    Enzo, обясни ни ако в Нисан-а има пластмаса..какво за Бога има в БМВ, питам от чист интерес.Дай пример с един автомобил от същия сегмент в който има друго освен пластмаса ?..