IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan показа спортна кола с 4 врати

Новото поколение на седана Maxima ще получи и хибридна версия

Nissan показа спортна кола с 4 врати

Nissan публикува първи официални фотографии на следващото поколение на седана Maxima. Японците определиха автомобила като „спортна кола с 4 врати“ и потвърдиха, че официална му премиера ще се състои на автосалона в Ню Йорк през април.
Nissan показа спорна кола с 4 врати
Флагманският модел е изграден по мотивите на концептуалния Sports Sedan, показан на автосалона в Детройт преди година. Представители на Nissan уточниха, че новата Maxima е вторият сериен автомобил на марката със снижаваща се назад линия на покрива след новото поколение на кросовъра Murano.

Засега от компанията не бързат да разкриват други подробности за модела, но се предполага, че той ще получи 3.5-литров V6 двигател с мощност от около 300 к.с. и вариаторна трансмисия.
Nissan показа спорна кола с 4 врати
Ще има и хибридна версия, като тя ще бъде заимствана от новото поколение на всъдехода Pathfinder. Очаква се агрегатът да се състои от 2.5-литров бензинов мотор с 4 цилиндъра, електрически двигател, комплект литиево-йонни батерии и безстепенна трансмисия.

Пазарната премиера на новото поколение Nissan Maxima ще се състои през първото полугодие на тази година. Всички подробности за модела ще бъдат съобщени в Ню Йорк през април.
Nissan показа спорна кола с 4 врати
Снимки: Nissan
 

 

Тагове: Nissan Maxima
0 от 500
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    ... a i8 e hibrid s ambiciq da byde supercar. Naj-veche kato cena.
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Enzo,Ne sym imal namerenie da te obizhdam i v postinga si ne spomenavam nik-a ti. "Резултатът е изключително впечатляващ. Същото се отнася и за всички останали хибриди на БМВ." Vizhdam che si zaklet fen na BMW. V sluchaia obache greshish i3 e naverno nai-golqmoto razocharovanie. Ako mu smeniat emblemata s kitaiska vsichko bi doshlo na miastoto si. I vse pak - interiora ne e reshavasht za cqlostnata ocenka na edna kola. i3 i kato interior , i kato avtomobil ne si struva parite.
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    213 ( преди 10 години )
    Всъщност е изграден по вида на friend-ME concept,показана преди две години на Auto China в Шанхай.Ама в България всеки може да пише каквото си иска без да мисли."Да върви бизнеса",'щот' едно време е нямало бизнес,сега да има.
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    До Who Cares: Ако те познавах, обвинението ти, че съдя за колите само по кожените тапицерии, щеше много да ме обиди. Всъщност някой отвори думата за интериори и материали и то точно тези на БМВ. Затова и коментирах този въпрос. Иначе е абсолютно безспорно, че Мерцедес са с най-ефектите интериори. Говорим, разбира се, само за последната моделна гама. Което е нормално, защото дизайна на Мерц от години се прави от италианци. Макар дизайна на екстериора на БМВ според мен да е доста по-добър.
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    Но долното се отнася единствено ако сравняваме само хибридни автомобили. Защото във всяко отношение, включително като управление, динамика и редица други много важни качества на спортната кола, като звук напр., едно М4 е много по-добър спортен автомобил от i8... да не говорим, че е много по-евтин, по просторен, по-удобен и, според мен, много по-красив от i8... Защото на мен, макар i8 да няма нищо общо с дизайна на която и да било Тойота, този дизайн ми "тойотее"... и това никак не ми харесва.
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    До Who Cares: И i3 и i8 са хибриди. i8 определено е еталон за спортен хибриден автомобил. По-ефективен от най-доброто на Тойота и вървящ много. Хибридната система, като електромотор и софтуер на управлението й, е на Тойота, но ДВГ с вътрешно горене е на БМВ - 1,5 литра, twinscroll турбобензинов. Шаси, дизайн, настройки на окачването и кормилното управление - всичко е на БМВ. Резултатът е изключително впечатляващ. Същото се отнася и за всички останали хибриди на БМВ.
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Ako nqkoi si misli, che kato slaga minusi na postinga mi za cenata na Maxima, shte ia napravi po-evtina da prodylzhi v syshtiq duh.
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Ta taka i za Altima sravnena s Accorda mi. Podoziram, che novata Maxima (klas nad Accord) shte byde otlichna kola sled kato sa si naprvili truda da ia modernizirat sled tolkova godini na neuspeh s mudnite predishni pokoleniia. Ne bih sravnil BMW s Maxima, zashtoto tova sa koli ot razlichni klasove.
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Karam samo Hondi. Do momenta vinagi sa bili nai-dobrata kombinaciia na nadezhdnost, dvigatel, i cena. I nikoga ne sym kupuval natovareni modeli. Doskoro se otnasiah s prenebrezhenie kym Nissan Sentra sravnen s Honda Civic. Dokato ne mi se nalozhi da go karam. Hem uzh po-nemoshten, no na pytia e v pyti po-byrz ot Civic-a, CVT-to mu bilo kofti - nishto podobno. Za prostor na zadnata sedalka i kachestvo na tapiceriiata da ne govorim. Verno, sravniavam Sentra 2014 s Civic 2009.
  • #48
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Ne razbiram tvyrdenia za iaposnkite koli, che bili nai-skapani!? Lexus, Infinity, Acura - skapani?! Glupava generalizaciia. Te i amerikanskite ne sa cvete, no Chevi Corvette Z06 bie Ferarita i Porsheta, a e pone 3 pyti po-evtin. Nai sa mi neponiatni hora deto sydiat za edna kola spored kozhenata i tapiceriia ili stereo uredbata (satelitnoto radio). Pyk i za kakvo vi e kola bez plastmasa, no s dyrvo ako shte ia karate ne poveche ot 5 godini. Statusa (pokrai kozhite) e za parveniuta.