IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Салонът на новия Superb

Флагманът на Skoda ще бъде разкрит по-късно този месец

Салонът на новия Superb

Новото поколение Skoda Superb ще бъде разсекретено по-късно този месец, но в интернет вече появиха снимки на флагманския модел.

Още в края на миналата година чешката компания показа маскирана версия на новия Superb пред журналисти, след това разпространи екстериорни изображения на модела, а днес се пред нас е първата снимки на интериора.
Салонът на новия Superb
Кадърът е официален, разпространен от Skoda, и представя шофьорската част от салона. От компанията казват, че новият Superb комбинира по уникален начин простор, функционалност и дизайн.

От снимката се вижда, че моделът продължава своя типичен бизнес-дизайн с прави и изчистени форми, демонстрирайки по-голям сензорен дисплей, електрическа ръчна спирачка, DSG скоростна кутия и естествена кожа в кафяв цвят, с която са тапицирани седалките, корите на вратите и долната част на централната конзола. Воланът и управлението на климатика напомнят на тези при по-малката Octavia.

За третото поколение на модела вече се знае, че ще има вдъхновен от концепцията VisionC дизайн, залагащ на динамични пропорции и елегантни линии.
Салонът на новия Superb
Моделът ще бъде по-голям и по-луксозен от настоящото поколение. От сегмент D той ще се изкачи в сегмент Е, като дължината му ще нарасне с 20 мм, широчината с 50 мм, а междуосието с 90 мм. Благодарение на модулната платформа MQB, заета от новия Volkswagen Passat B8, автомобилът на чехите ще демонстрира редуцирана със 75 кг. маса. Обемът на багажника също ще бъде увеличен - от 595 на 625 литра, като в Skoda няма да използват досегашната „двойна“ врата на багажника.
Салонът на новия Superb
Базовата версия на модела ще разчита на 1.4-литров бензинов мотор с мощност 125 к.с., като цената за Германия ще бъде около 25 000 евро. Модификацията с 3.6-литров бензинов V6 вече няма да се произвежда, а на нейно място ще се появи модел с 2.0-литров двигател с 4 цилиндъра, развиващ 280 к.с.

Дизеловите варианти ще бъдат представени от агрегати с обем 1.6 и 2.0 литра, чиято мощност варира между 120 и 190 к.с. Срещу доплащане стандартната 6-степенна механична скоростна кутия ще може да бъде заменена от DSG-трансмисия.

Сред допълнителни опции на модела ще бъдат регулируеми амортисьори, предлагащи 3 режима - Normal, Comfort или Sport. Очаква се на някои пазари да се предлага и модификация със система 4х4, която ще бъде с 15 мм по-висок пътен просвет.

Моделът ще бъде показан още този месец, а премиерата пред публика ще се състои на автосалона в Женева през март. Продажбите ще стартират в средата на 2015 г.

Снимки: Skoda

Тагове: Skoda Superb
0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Kakva gyzaria e vw i skoda- ta tova e da kaje6 - bedniak sym , pri tova s pensionerska du6a. Nai-grosznite i bezli4ni koli sa vw i skoda. Gyzaria e niakoia iaponska bega4ka ili amerikanski sedan,a ne germanskite ednodnevki s ednakyv po6yl dizain.
  • #11
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Dimo ( преди 10 години )
    Имам Volvo V40. Не е върха в нито едно отношение. Особено салона. Такава пластмаса е, че ... нямам думи! Имам един майстор при който я водя. Питах го за вагените, шкодите. Той ми каза да не си хващам беля на главата. Ако съм гледал гъзарията, било друга работа. Иначе за надеждност марката за него била само една- Хюндай. В такова нещо пък никога дори не съм се качвал.
  • #10
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кои бакшиши ве? По-рано бакшишите се набълбукаха с Шкоди, заради по-изгодните зарибяващи оферти, но вече не искат и да чуят за тази марка. Я се огледай и виж колко нови Шкоди таксита виждаш! Няма такива. Едно време повешето бяха Шкода, а сега са останали малко. Сещай се защо! А това за смяната на съединител на 300 000 км. можеш да го разправяш на някой, който няма книжка и който никога не е карал кола. Дори и той няма да ти повярва. На такситата съединителя заминава много по-бързо. От опит знам
  • #9
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бакшишите пък не могат да ги изхвалят. по 700-800 хиляди километра без основен ремонт. Смяна на съединител на 300 хиляди километра.
  • #8
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Шкода са най-изгодните коли от концерна ВАГ. ползват техниката на ФВ и Ауди, а са доста по-надеждни от тях и по-добре се продават. Явно от ВАГ са решили, че така не може и са направили това изключително грозно творение. Преди беше по-добре, но в момента е пълна трагедия. Имам чувството, че и частите и агрегатите, които им доставят са с по-ниско качество, защото много хора, познати купили си Шкода се оплакват. На 2-*** колеги им изгоряха моторчетата за стъклата. От студ ли от влага ли незнам.
  • #7
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Преди тази статия имах по-позитивно мнение за Сюпърб. Не мога да скрия разочарованието си.
  • #6
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    С кеф бих я смачкал в една преса
  • #5
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Skoda Superb мачкай :)
  • #4
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Auto ( преди 10 години )
    Такааааа, до тук с вътрешната уж конглокенция в Концерна! Едните трябва да страдат за сметка на другите!
  • #3
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    WOW, че това е по-готино и просторно и от пасата и от ауди дори.Дизайна обаче е доста загрозен спрямо 2рия модел... явно нарочно.