IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Group стартира сервизна акция

Тя засяга модели на VW, Audi и Porsche, при които е открит проблем в горивната система

VW Group стартира сервизна акция

Около 93 500 автомобила на VW Group ще трябва да посетят сервизите, тъй като при тях е възможен теч на гориво, който може да причини пожар, съобщава Националната администрация по безопасност на транспорта на САЩ (NHTSA).
VW Group стартира сервизна акция
Снимка: Ройтерс

Засегнатите от проблема автомобили са от марките VW, Audi и Porsche, като по-голямата част от тях са реализирани на пазара в САЩ.

Проблемът е свързан с инжекторите на горивната система, от които е възможен теч. Това може да причини самозапалване на автомобила, посочва NHTSA, като уточнява, че още през 2013 година са били подадени клиентски оплаквания за странен мирис на гориво от двигателния отсек на автомобила.

Сервизната акция засега модела VW Touareg Hybrid от 2012 година, както и моделите на Audi - S4 и S5 от 2011 и 2012 година, Q7 от 2012 г., A6 от 2012 г. и A7 от 2012 и 2013 г. При марката Porsche сервизите трябва да посетят Cayenne и Panamera S hybrid, произведени между 2011 и 2012 година.

Най-голям брой засегнати автомобили има марката Audi - около 80 000, като две трети от тях са продадени в САЩ и Китай. А най-малко - VW, тъй като сервизната акция се отнася за само един неин модел. При Porsche ще бъдат прибрани за ремонт общо 13 500 автомобила от цял свят.

Сервизната акция стартира на 10 март. Всички ремонти ще бъдат осъществени напълно безплатно.

Тагове: NHTSA
0 от 500
  • #20
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В Европа 3/4 от колите са дизелови.
  • #19
    32 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега разбрах какво означава великото немско качество, най-качествено изгорял автомобил. Хахахахахах
  • #18
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добре че американците ги натискат иначе швабите ще прикрият всичко. Колите им горят като факли.
  • #17
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Освен това в Европа, кой кара бензинови коли? 20-30% от шофьорите. Я пак? Да кажем 50/50 са.Това, че в БГ се кара много на газ е поради немотията ни, не защото е върха на сладоледа.
  • #16
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Водорода е много по избухлив от пропан бутана, метана и бензина. батериите на ел. колите пък се самозапалват, за това и Тойота не слага литиево йонни батерии на хибридния си Лексус, защото никел метал хидратните са малко по-малко запалими. Я вижте колко Тесли се самозапалиха и изгоряха. Чувал съм дори телефони да се самозапалят и с гръмнати батерии, където консумацията на ток е в пъти по-малка, но тела си загрява здраво.
  • #15
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе вярно, че те всичките им модели са китайски! Как не се сетих. Ама и в Европа ги пласират да знаеш тези модели и ги водят за немски, но са си китайчета с китайско качество както се вижда. Значи викаш понеже малко карали на бензин и дай да се самозапалват всички. Май изпаренията от дизела са ти замъглили мозъка. Правилно баба ти е имала нафтова печка за отопление, а сега ти караш такава и си мислиш, че си върха на сладоледа с твоя канцерогенник. То не само в печката, но и зимата трудно пали.
  • #14
    23 rate up comment 3 rate down comment
    до мисли и анонимния ( преди 10 години )
    Колеги, значи няма проблем да си купуваме коли, потенциално самозапалими и да слагаме газова за всеки случаи или нафтови печки, понеже бабите ни са ползвали такива? Е, странна логика, хората на водород и електрика минават, ние скоро и препоръки за скейборд ще четеме ...
  • #13
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За това си вземайте дизел! Дизела не е избухлив като метана, пропан бутана и бензина, дори трудно се пали, преди 20г. баба ми на село имаше нафтова печка, пробвал съм да я паля веднъж два пъти, не успях. трябва нафтата да е едва покрила дъното, за да се запали, ако се натрупа 1милиметър слой и кибритената клечка се намокряше в нафтата и изгасваше.
  • #12
    19 rate up comment 12 rate down comment
    До МИСЛИ ( преди 10 години )
    Става въпрос за модели в САЩ и Китай. Освен това в Европа, кой кара бензинови коли? 20-30% от шофьорите. В България 90% от шофьорите на бензинови коли са си сложили газово или са на метан. И то дори не е фабрично а монтирано из разни гаражи. Там каква е опасноста?
  • #11
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Интересно, бъгави ли взеха да ги пускат или просто зад океана шляпат през ръцете все повече и все повече ..