IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Group стартира сервизна акция

Тя засяга модели на VW, Audi и Porsche, при които е открит проблем в горивната система

VW Group стартира сервизна акция

Около 93 500 автомобила на VW Group ще трябва да посетят сервизите, тъй като при тях е възможен теч на гориво, който може да причини пожар, съобщава Националната администрация по безопасност на транспорта на САЩ (NHTSA).
VW Group стартира сервизна акция
Снимка: Ройтерс

Засегнатите от проблема автомобили са от марките VW, Audi и Porsche, като по-голямата част от тях са реализирани на пазара в САЩ.

Проблемът е свързан с инжекторите на горивната система, от които е възможен теч. Това може да причини самозапалване на автомобила, посочва NHTSA, като уточнява, че още през 2013 година са били подадени клиентски оплаквания за странен мирис на гориво от двигателния отсек на автомобила.

Сервизната акция засега модела VW Touareg Hybrid от 2012 година, както и моделите на Audi - S4 и S5 от 2011 и 2012 година, Q7 от 2012 г., A6 от 2012 г. и A7 от 2012 и 2013 г. При марката Porsche сервизите трябва да посетят Cayenne и Panamera S hybrid, произведени между 2011 и 2012 година.

Най-голям брой засегнати автомобили има марката Audi - около 80 000, като две трети от тях са продадени в САЩ и Китай. А най-малко - VW, тъй като сервизната акция се отнася за само един неин модел. При Porsche ще бъдат прибрани за ремонт общо 13 500 автомобила от цял свят.

Сервизната акция стартира на 10 март. Всички ремонти ще бъдат осъществени напълно безплатно.

Тагове: NHTSA
0 от 500
  • #40
    19 rate up comment 4 rate down comment
    значи е жив ( преди 10 години )
    А защо вчера някой писа, че Дошо е ритнал камбаната лошо?!
  • #39
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Някои питат къде съм ? Отговарям веднага: на умряло куче - СОЦваген защо да вадиш нож? Те както виждате сами се затриват.
  • #38
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как може да продават на хората такива автомобили?!? Срамота! Аз ако бях собственик на фолксваген или ауди, щях да съдя фирмата за "опит за предумишлено убийство". А семейните трябва да ги съдят за "опит за масово предумишлено убийство", "геноцид", "престъпления срещу човечеството" и още няколко други.
  • #37
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Тото-Тойота! ( преди 10 години )
    Многомилионни сервизни акции за Трошльота, за най-трошливата кола в света! Честито на печелившите!
  • #36
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    май най големите балъци ще се окажат европейците щом не могат да накарат държавната народна марка да си оправи ***. ---Е, че защо - нали тука караме на газ, ми и немците да карат на газ, кво толкоз, няма да рискуват да се палят я ;)
  • #35
    18 rate up comment 9 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "когато Тойота прави сервизна акция е прави за всички коли,"Е нали уж Тойота са все в челото на класацията по здравина,що викат всички коли?Мислят за здравето на клиентите си и ги карат да ходят пеш,така ли?Що не отзоват само колите с дефекти,като ВАГ?Защо викат по 5-6 млн. бараки от всички модели?Защото всичко им е еднакво,даже и проблемите.Като при ВАГ и ГМ,затова.Да беше прочел,че тези 90000 коли ВАГ ги отзовават по цял свят,не само в САЩ и Китай.Обиждай,не ми пречиш,велики писателю,хехехе
  • #34
    20 rate up comment 7 rate down comment
    КАКТО ВИЖДАШ ( преди 10 години )
    по два пъти ги вкарват в сервиза,и пак не са ги оправили!Какъв Ашафенбург ти е в главата не знам.Всеки производител може да обяви сервизна акция,независимо дали сам е открил проблема,или е принуден от регулаторните или контролни органи. Но засега има само една глобена фирма с огромна сума,за опит за прикриване на проблема! И тя не е ФВ,а Хонда.При това за първи път в историята е в трикратен размер.Но значи ли това,че Хонда е лош производител?Или Тойота?Или ФВ?
  • #33
    16 rate up comment 6 rate down comment
    какъв бург,бе? ( преди 10 години )
    As if the Takata airbag recall saga of 2014 wasn't enough to bring the supplier to its knees, the National Highway Traffic Safety Administration dropped this bomb: "Previously recalled vehicle remedies not working as designed; NHTSA announces follow up recall of 2.12 million cars and SUVs." Bummer...US Transportation Secretary Anthony Fox is a man on a mission when it comes to keeping the traveling public safe and sound, the reason why a whopping 2.12 million vehicles are being re-recalled over a potential fault affecting their airbag control modules. But first, here are the nameplates that are due a second visit to the dealership's service department:2002-2003 Jeep Liberty and 2002-2004 Grand Cherokees (about 750,000 vehicles);2003-2004 Honda Odysseys and 2003 Acura MDXs (about 370,000 vehicles);2003-2004 Pontiac Vibes, Dodge Vipers, Toyota Corolla, Toyota Matrixes and Toyota Avalons (about 1 million vehicles, not all of which were sold in the United States)Thing is, some of these vehicles have been recalled once before in the Takata airbag saga. As the NHTSA highlights, "about 1.2 million vehicles made by Toyota and Honda that are the subject of these recalls have also been recalled because a defect in their airbags may cause them to deploy with too much force, breaking apart the airbag mechanism and causing parts to fly at high speed into the passenger compartment."So how're they going to fix all of these 2.12 million faulty vehicles?That a really delicate question. NHTSA informs that each carmaker will have to independently replace the airbag control unit in their vehicles, "but it is likely to take several months for the companies to get enough parts to fix all 2.12 million vehicles." Before the replacement parts become available, the NHTSA says that owners can go to the service department for a "temporary remedy to protect the electronic control unit from damage. While it has not been 100% effective, this fix will significantly reduce the chances of an inadvertent airbag deployment that could cause injuries or a crash."Last but not least, we deem necessary to point out a very important detail of this 2.12-million strong safety recall campaign: the NHTSA recently determined that a small number of vehicles that had been already fixed under previous recalls had experienced inadvertent airbag deployments and the agency urged all three automakers to issue new recalls to implement a more effective remedy. Let's keep those fingers crossed and hope that the NHTSA and airbag supplier TRW make haste and produce replacements ASAP
  • #32
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    yaroslav_stanchev, шишарков, Тойотко Оризаров и още други знайни и незнаини имена, които ползваш за по-лесно ще ти викам ВАГ-иналче. Та куха лейко ще ти кажа защо. Защото когато Тойота прави сервизна акция е прави за всички коли, а не само там където им е опрял *** в гЪзъ, както е при вурстовете. Усещаш ли разликата! Май не. Важното е все да ти е отзад. Наи любимата ти компания продава най-много в Европа и Китай. защо само в Китай бе кухарник и в хАмерика сервизна акция? Защо?
  • #31
    24 rate up comment 2 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    anonimka dneska niama li da se pi6e6 kato Shisharkov? muhahahahahaha