IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км

Моделът вече предлага 1,6-литров дизел със 160 к.с. и 9-степенна автоматична трансмисия

Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км

Японският производител Honda разкри допълнителна информация и нови снимки за обновената европейска версия на кросовъра CR-V, чиято премиера се състоя през есента в Париж.
Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км
Безспорно най-интересната новост при модела е дизеловият i-DTEC двигател. Той има четири цилиндъра и обем от 1,6 литра, като генерира 160 к.с. и 350 Нм. Агрегатът се предлага стандартно със система за задвижване на четирите колела, а изборът на трансмисия е между базовата ръчна с 6 предавки и новата автоматична с 9 степени.

От Honda посочват, че новият двигател предлага най-доброто съотношение между мощност и разход на гориво в своя сегмент. И подкрепят твърдението си с официалните данни за потреблението на модела.

Версията на CR-V със 160 к.с., ръчна кутия и 4WD изразходва средно по 4,9 л./100 км. Моделът с 9-степенна автоматична трансмисия, 160 к.с. и 4WD харчи с 0,2 литра повече.

Налична е и по-икономична версия. Моделът с по-умерената версия на този мотор, развиваща 120 к.с., има среден разход от 4,4 л/100 км. Този модел има предно задвижване и се предлага с ръчна кутия.

От Honda очакват, че около 60% от поръчките на обновения CR-V в Европа ще бъдат за модели с дизелов мотор. Наличен ще бъде обаче и познатият бензинов мотор с обем 2,0 литра и мощност 155 к.с. Той се предлага с предно или 4WD задвижване, както и с избор между ръчна или автоматична скоростна кутия - старата с 5-степени. Средното потребление на бензиновите версии е между 7,2 и 7,5 л/100 км.

Освен нов двигател, обновеният CR-V демонстрира също така по-уверено поведение на пътя, сочи информацията. Моделът има разширени с 15 мм предна и задна следи, както и различни компоненти на окачването. Воланът е станал по-директен и отзивчив, а шумът в кабината е редуциран с 8%.

Новост в модела и е системата Intelligent Adaptive Cruise Control, за която писахме наскоро. В Honda я наричат "интелектуален автопилот", като тя може не само да поддържа безопасна дистанция спрямо движещия се отпред автомобил или останалите транспортни средства, движещи се в съседните платна, но и да предвижда опасността от евентуален сблъсък. И своевременно да се намеси за неговото предотвратяване.

Снимки: Honda

Тагове: Honda CR-V i-dtec
0 от 500
  • #17
    13 rate up comment 14 rate down comment
    стен до дошо ( преди 9 години )
    Доше,пуши и ти трака главата на теб,живееш 20 години назад във времето.Понеже карам кола с такъв двигател,ВАГ-енски,,комън рейл,двойка,140кс,мога да ти кажа,че е доста тих,а като бръкнеш с пръст в аспуха,няма какво да те изцапа.Тон и половина кола,и в София,при нормално каране,ми харчи от 6 до 7 на 100,в зависимост от сезона.Ама как можеш да проумееш такива работи от злоба?
  • #16
    7 rate up comment 17 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "...изразходва средно по 4,9 л./100 км."Браво на Хонда!!!Доста са свалили разхода....на масло.А ако се кара с "оргинален" Мотул 15В50,както правят повечето хондаджии,може да падне и под 4 на 100....масло.
  • #15
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Subaru ( преди 9 години )
    Добре е Хондичката, но ако е 4x4 и ако е японка най-добре Субару! Със сигурност има 4x4! ;)
  • #14
    9 rate up comment 12 rate down comment
    AWD,ама друг път ( преди 9 години )
    Скоро имаше един клип,в който това повдигнато комби не можа да тръгне с предни колела върху валците.За разлика от Куга-та,която е 40% по-евтина.
  • #13
    2 rate up comment 10 rate down comment
    AWD,АМА ДРУГ ПЪТ! ( преди 9 години )
    4
  • #12
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Тракащ канцерогенен дизел, който бълва само сажди и отрови. Тракащ дръжки, това не е СОЦваген.Канцерогенен да, но не като *** на СОЦваген, на които саждите можеш да ги видиш с просто око като ги избълва на светофара.Вредните емисии от Хондата 100% са по-малко от тези на СОЦваген чиито *** пушат и тракат още от чисто нови.
  • #11
    15 rate up comment 1 rate down comment
    ЗащоСаСкъпи ( преди 9 години )
    Дилърите са само едната страна на проблема. По-сериозният проблем е, че между Япония и ЕС не съществува зона за свободна търговия както има такава за Южна Корея. Не случайно корейските автомобили предлагат такова добро съотношение цена/качество.http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18534-ford-atakuva-otvarianeto-na-pazara-na-es-kym-iaponiia/Реално споразумението се очаква да бъде сключето тази година, въпреки протестите на някои компании, които се чувстват застрашени.
  • #10
    5 rate up comment 19 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ne prikazvaite gluposti.Hondite sa za bedniaci.Tui groznoto na snimkata s vsi4ki extri e max 60 bona
  • #9
    25 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Една от любимите ми марки. За съжаление обаче ме отказаха от продуктите си заради неадекватната си ценова политика. В Европа цените са им толкова надути, че няма на къде повече. Вярно, че са здрави, надежни, икономични, удобни, но защо на другите пазари цените са едни, а в Европа толкова високи! Дилърите не правят никакви отстъпки при покупка, както правят при другите марки. Финансовите условия и лихвата при изплащането също са високи. Колите втора употреба държат висока цена. Скъпи са Хондите.
  • #8
    24 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За умни хора не за мазни долни чалгари и ***.