fallback

Honda вади цяло семейство двигатели VTEC Turbo

Новите агрегати ще бъдат налични още преди края на тази година

Японският производител Honda подготвя цяло семейство бензинови двигатели VTEC Turbo, съобщиха от компанията по време на автомобилното изложение в Детройт. Тестова версия на новия Civic Type R, оборудвана с двигател VTEC Turbo. Снимка: Honda Въпросните нови мотори ще бъдат налични още преди края на тази година, като ще бъдат с четири цилиндъра. Информацията е ограничена, но от Honda все пак поясниха, че агрегатите са продължение на новата серия Earth Dreams и предоставят изключителна динамика и нисък разход на гориво. Производството на новите двигатели ще стартира по-късно тази година и ще се осъществява в завода на компанията в Охайо, САЩ. Именно с двигател VTEC Turbo е оборудвано новото поколение на хечбека Civic Type R. При анонсирането на този модел от компанията съобщиха, че подготвят няколко такива мотора, имащи обем 1.0, 1.5 и 2.0 литра. На сцената на автосалона в Детройт стана ясно също така, че Honda работи и върху редица нови модели, които ще се появят на пазарите до 2018 г. Тези автомобили също ще използват двигатели Earth Dreams. Сред тях ще бъдат изцяло електрически автомобил, plug-in хибрид и няколко хибрида, използващи новата технология на компанията с два или три електрически двигателя.

Тагове: earth dreams vtec turbo
fallback
  • #28
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Бъдете сигурно, че те са видяли турбините на абсолютно всяка една марка, която е на пазара. "Турбините се разработват и произвеждат от няколко големи доставчика - Honeywell (Garett), Borg Warner и Mitsubishi. Те биха били щастливи да ги доставят и на Хонда, така както ги доставят и на останалите автомобилни производители. Единственото съвременно турбо разработено самостоятелно от производител е това на Тойота в Lexus NX200t.
  • #27
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Тая състезателна програма на *** Union имала сериозна финансова подкрепа от Хитлеровия райх, който не е жалил средства да помпа имидж и пропаганда. Нещо в което немските концерни са много добри и до днес.Така че малко нелепо е да се сравняват технологии разработени от частни компании чийто бюджет зависи изцяло от печалбите им с технологии разработени с неограничени държавни финансови стимули. Все едно да кажете американските коли са най-технологични, те даже пратиха човек на луната.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    :), какво точно общо имат тия състезателни двигатели, които ги поддържа цял отбор монтьори по време на състезанието и ресурса им е няколко хиляди километра със серийните двигатели които трябва да издържат поне 200 000 без сериозни повреди. Всъщност, последното условие от ВАГ май още не са се научили как се постига..
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    :), хубаво си цитирал някакви двигатели на Ауто Юнион с много кубици и коне, и никъде не се споменава че са със турбо, именно защото не са! Да не говорим, че първите автомобили с турбо се появяват 60-те години и са американски-Олдсмобил и Шеви! Така че колкото и да се мъчете да изкривите действителността за да поставите вурстовете на пиедестал, едва ли не, че са направили всичко, можете по този начин само да убедите някой *** фен-германофил, който всъщност няма нужда от убеждаване- той е вярващ
  • #24
    Triforce ( преди 9 години )
    И разбира се Хонда последна влиза в турбо средата по една проста причина, която е написана в един от първите коментари - по-малко елементи, повече качество! Бъдете сигурно, че те са видяли турбините на абсолютно всяка една марка, която е на пазара. Чели са за дефектите им и определено ще направят турбо, което няма да се развали поне 4000 000 км, за да може да си запазят репутацията. Естествено, турбото в днешно време е консуматив и ако изкара толкова, никой няма да се оплаче!
  • #23
    Triforce ( преди 9 години )
    "Вурстовете са некадърни технически инвалиди."Това беше изказването на месеца!!!Моля този, който го е написал да отдели пари и да се разходи до техническият панаир в Хановер! През 2011-та година, когато видях "щанда" на Бош-Рексрот не можах да повярвам. После като видях как са направили мини завод за макет пак не го повярвах!Та, пич - отиди и огледай, снимай с апаратчет и после пак да коментираме, става ли?Браво, така те искам!
  • #22
    Кодошо ( преди 9 години )
    1-ия става за самобръсначка, 2-я за сенокосачка, ама за 3-ия трябва да намерят кола на която да го сложат, че нали хундите с фатални дефекти са пълни па и ги крият! Ха ха ха!
  • #21
    :) ( преди 9 години )
    Достатъчно мощни са били автомобилите им още преди 80 години за да могат да превъртат гуми при натискане на газта до дъно при скорост от 160км/час. Как не ви е срам да споменавате нещо толкова гнусно,долно,пластмасово и смотано като която и да е било японска марка в едно изречение с АУДИ.Всъщност може.Пример: *** и смотаната пластмасова звучаща като резачка за дърва Хонда,де да имах пари за АУДИ. Само в такова изречение е позволено! Ако имате поне малко акъл в празните кратуни.
  • #20
    :) ( преди 9 години )
    The *** Union Grand Prix racing cars types A to D were developed and built by a specialist racing department of *** Union's Horch works in Zwickau, Germany, between 1933 and 1939.Early cars had V16 engines, later replaced by V12s that developed almost 550 horsepower. Wheelspin could be induced at over 100 mph (160 km/h).16 цилиндрови мотори по 550 коня преди още да е била създадена тъпата хонда... Скрий се дошо... Имам Хонда и я мразя,преди имам и ауди... Хонда не се краде поне...
  • #19
    :) ( преди 9 години )
    Ауто Юнион е марка съставена от 4 марки.Horch,Wanderer,DKW и AUDI. Ауди е създадена 1932 година.In 1935, the engine had been enlarged to 5 L (305 cu in) displacement, producing 370 bhp (276 kW; 375 PS).For 1936, the engine had grown to a full 6 L (366 cu in), and was now producing 520 bhp (388 kW; 527 PS); in the hands of Rosemeyer and his team-mates, the *** Union Type C dominated the racing world. Тия апонки може да си таковате та където слънце не огряваааа... И сте неграмотни...
fallback
Последни