fallback

Honda вади цяло семейство двигатели VTEC Turbo

Новите агрегати ще бъдат налични още преди края на тази година

Японският производител Honda подготвя цяло семейство бензинови двигатели VTEC Turbo, съобщиха от компанията по време на автомобилното изложение в Детройт. Тестова версия на новия Civic Type R, оборудвана с двигател VTEC Turbo. Снимка: Honda Въпросните нови мотори ще бъдат налични още преди края на тази година, като ще бъдат с четири цилиндъра. Информацията е ограничена, но от Honda все пак поясниха, че агрегатите са продължение на новата серия Earth Dreams и предоставят изключителна динамика и нисък разход на гориво. Производството на новите двигатели ще стартира по-късно тази година и ще се осъществява в завода на компанията в Охайо, САЩ. Именно с двигател VTEC Turbo е оборудвано новото поколение на хечбека Civic Type R. При анонсирането на този модел от компанията съобщиха, че подготвят няколко такива мотора, имащи обем 1.0, 1.5 и 2.0 литра. На сцената на автосалона в Детройт стана ясно също така, че Honda работи и върху редица нови модели, които ще се появят на пазарите до 2018 г. Тези автомобили също ще използват двигатели Earth Dreams. Сред тях ще бъдат изцяло електрически автомобил, plug-in хибрид и няколко хибрида, използващи новата технология на компанията с два или три електрически двигателя.

Тагове: earth dreams vtec turbo
fallback
  • #18
    trb ( преди 9 години )
    Някои немски просизводители, правят атмосферни двигатели и то с показатели по-добри от всички други световни производители...пример: двигателя на Porsche Carrera GT3 RS 4.0, 4000cc 500 коня ;)
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Модерние японски автомобили, както виждате ползват малки двигатели с турбо, за да покрият все по-стриктните еко норми. Просто до сега се справяха перфектно и с атмосферни двигатели - нещо, което немците немогат ( да постигнат ниски нива на вредни есмисии, добър вървеж и надеждност на атм. дв. ). А винаги е по-добре да поддържаш атмосферен дв., тъй като е по-евтино и надеждно (по-малко датчици и елементи). Който си го може си го може и това е, то затова толкова се пенят феновете им - от ЯД!
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японците не ползват турбо за масовите си модели, поради факта, че данъците при тях са изключително високи за по-големи автомобили и по-големи мощности. Затова те масово карат малки градски автомобили с двигатели до 100 коня и затова японски двигател с 100 коня върви, колкото немски с поне 150, защото японците не правят компромис с вървежа, но избягват и същевременно големтие данъци и замърсяване ... В германия обаче се бухат дизели с турбо и си кашлят и си тракат.... тарикати бе кво да ги праиш.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    "На 3 септември 1949 с кредити от баварското правителство е помощи по плана Маршал в Инголщат е основано Ауто Унион ООД""През 1958 Даймлер-Бенц АД поема основния (87%), а година по-късно и целия пакет акции на Ауто Унион. През 1964 г. Фолксваген купува завода на Ауто Унион в Инголщат и възражда марката Ауди"Къде ги видя тия преди 80 години е имал автомобил с турбодвигател незнам.А хонда има в началото на 80-те год сериен турбо двигател.Патента за турбо ( задв. от изг. газове) е на швед!
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японците правят турбо резачки от 100 години.А пръдливите напити вурстове им правят *** докато припаднат.
  • #13
    до: анти дошовак ( преди 9 години )
    Вурстче, японците или Хонда, никога не са отричали турбото. Абсолютно никога. Ако имаш друго инфо по въпроса сподели, ако обичаш, за да видим къде са го отричали това! Виж БМВ преди 10-тина години наистина отричаха турбото. Шефа им тогава в едно интервю в АБ, каза, че БМВ няма да правят бензинови двигатели с турбо и ги отрекоха. Малко преди това имаше подобно интервю с шефа на Ферари, който каза почти същото и отрече тотално турбото. Така, че капиш!
  • #12
    до: VAGона ( преди 9 години )
    VAGон,много си ***.Пусни търсачката,за да видиш старите японски автомобили с турбо.Това,че ти не можеш да си служиш с търсачка си е твой проблем и говори много за умственият ти капацитет.Ще ти заостря вниманието със Nissan Skyline и Toyota Supra.Останалите си ги открии сам и виж от кои години слагат турбо.Но,ако не беше толкова глупав и беше попрочел нещо,щеше да знаеш,че японците турбо не слагаха масово,защото атмосферните им двигатели бяха по-добри от немските турбинирани.Разбра ли гоуфаджио
  • #11
    RRE ( преди 9 години )
    Abe,ti sam se oproverga, ia kakvo be6e napisal:явно чакахме толкова време да се научат да правят турбокомпресори. Чакам пример за стари японски автомобили с турбо. Ia vij kak sam si zadava6 vyprosi i si otgovaria6 kato se oprovergava6.
  • #10
    RRE ( преди 9 години )
    Turboto e frenski patent,a audi ne sa prodavali turbo koli 30-te godini,taka 4e te niamat zna4enie za pazara.
  • #9
    :) ( преди 9 години )
    Да,при хибридите са номер 1-признавам. И какво от това? Турбото е патентовано през 1905-а година. Първата японка с турбо е супра от 1979-а година. През 30-те години,тоест преди някакви си 80-тина години ауди са имали двигатели с турбо по 550 коня за съзтезателните си автомобили-ФАКТ. Япончетата са може би една идея по-добри от екологична гледна точка и нищо повече.
fallback
Последни