IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen показа 7-местен кросовър за САЩ

Концептът Cross Coupe GTE ще се появи на пазара догодина

Volkswagen показа 7-местен кросовър за САЩ

Volkswagen показа на автосалона в Детройт хибридния прототип Cross Coupe GTE. Той се явява предвестник на сериен кросовър, чието производство ще стартира през 2016 г. Прототипът е изцяло в стила на два концепта на марката, показани през 2013 г. – CrossBlue и CrossBlue Coupe.
Volkswagen показа 7-местен кросовър за САЩ
Дължината на модела е 4846 мм, широчината – 2029 мм, а височината – 1735 мм. Показаната в Детройт машина е с 5 места, но според представител на марката серийната версия ще бъде със 7, тъй като основният пазар за модела ще бъде САЩ. При крайния вариант на кросовъра ще бъде променен и силуетът, който ще стане по-спортен.

Volkswagen Cross Coupe GTE е оборудван с хибриден агрегат с мощност 355 к.с., в който влизат 3.6-литров бензинов V6 FSI, два електромотора и комплект литиево-йонни батерии, поставени в центъра на автомобила. Скоростната кутия е роботизирана DSG, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6 секунди.

Разходът на гориво, обявен от производителя, е 3.6 л/100 км, като само на електричество кросовърът може да измине 32 км. За максимално икономично придвижване е създаден режимът Eco sub. Освен него водачът може да избира между Comfort, GTE (спортен) и няколко режима за лоши пътни условия – сняг, пясък, камъни и кал.

Интериорът е изпълнен в стила на прототипите CrossBlue и CrossBlue Coupe. Управлението нс уредите се осъществява с помощта на 10-инчов сензорен дисплей на мултимедийната система, който се дублира от втори, разположен под него. Приборният панел е с 12.3-инчов екран.

Производството на серийната версия на Cross Coupe GTE concept ще стартира в края на 2016 г. в завода на Volkswagen в Чатануга (САЩ).

Снимки: Volkswagen
 

 

 

0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до: до антидошовак ( преди 10 години )
    GDI - измислил го е французин 1902, ползва се активно през ВСВ от немци и руснациПомпа-дюза - направена от Бош, широко се използва в миналото от ФВVVTi - променливото газоразпределение се ползва още при парните машини, управлението му се е променяло през годинитеХибрид - един от първите е Фердинанд Порше, още във времето, когато в Япония е нямало автомобили
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    fsb ( преди 10 години )
    дам, наистина тука винаги е пълна помия, прости и злобни хора навсякъде. Само хейт и тъпотия, интересно ми е да ги видя на живо какво представляват всички тея разбирачи. Джипарата иначе кефи, дано не я променят много от прототипа...
  • #16
    8 rate up comment 8 rate down comment
    до анти дошовак ( преди 10 години )
    Ама лошото, е че само казват и нищо от това не е истина... Докато другите производители първо правят после оставят хората да говорят за тях, а не да си купуват класации и да плюят *** реклами.Я ми кажи някоя нова технология измислена от VW груп? Така значима за автомобилостроенето? Помпа дюза? GDI? VVT? Хибрид? Интелигентна система за контрол? Умна навигация? Айде де нещо измислили ли са или поне внедрили първи?! МНЕ ФАКТ. Ай заспивай и си завий краката, че не си в час, като имаш темп.
  • #15
    12 rate up comment 7 rate down comment
    анти дошовак ( преди 10 години )
    Всеки ден от VW Груп има какво да кажат и покажат на света ???за колко други може да се каже същото ?давате ли си сметка колко милиарди инвестиции и човекочаса труд е това ?Но само това е начина да стигнеш до върха и да се задържиш там ?Автомобилите им получават призови отличия в цял свят и това не е без причина !Само родните дошоважи и злобари могат да казват на черното бяло, но затова ни е такава и държавата - дошовкашка !и дошовака *** - престани да ми триеш мненията, жалък плъх
  • #14
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако според вас оризари, качеството се определя от това колко невини хора ще / са загинали по причина производителите на автомобили, то да, по това качество японците като цяло държат титлата и не я пускат.... Лека им пръст на загиналите и съжалявам, че ги споменавам във връзка с тази *** дискусия ...
  • #13
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Auto ( преди 10 години )
    "Опитали са се тук-таме да поодкраднат от Рейндж Ровър,и до там.."Не само от Рейнджа, но и елементи от Евоук-а са се опитали на нагло да "интегрират", но нищо не ме изненадва, като се има предвид пълната безидейност на дизайнерския им екип. Дори и Ауди не смеят да бутнат от поне десетина години нищо по визията на автомобилите си, освен светлинките, защото просто нямат идея как да го направят! МОделите им са едно към едно в различен мащаб!
  • #12
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Опитали са се тук-таме да поодкраднат от Рейндж Ровър,и до там..
  • #11
    25 rate up comment 13 rate down comment
    Джеръми Кларксън ( преди 10 години )
    Пред нас е Монте Карло.Ако влезем тук със Фолксваген ще ни арестуват за скитничество.
  • #10
    10 rate up comment 15 rate down comment
    :)) ( преди 10 години )
    Хаха, RRE, рядко имаш попадения, но това, че преницата на ВАГината прилича на самобръсначка Жилет е много сполучлива!
  • #9
    23 rate up comment 11 rate down comment
    До RRE ( преди 10 години )
    Не се преструвай!Знаем, че си бивш фен на VW изгонен от техен шоурум за клошарство и просия.Оттогава само плюеш и ръсиш жлъч и злоба към бившия ти кумир - VW, а нощем сънуваш, че караш такъв.Затова и не изпускаш статии за тях.